abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93580758
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:28 schreef noksala het volgende:

[..]

Dat had ik eigenlijk wel verwacht. Die kerel is twee jaar ouder dan ik, en hij is een hoofd groter. Normaal gesproken doe ik niet aan natrappen, maar dit keer was het gewoon echt nodig. Eerst stoer gaan doen op hyves, en als het erop neerkomt grapje gaan zeggen. Dan verdien je toch het toch?
Jij hebt een probleem. Een groot probleem. Maar goed, gelukkig zit je op speciaal onderwijs dus misschien dat men je psychisch nog iets kan bijdraaien.
pi_93580785
Tering wat ben jij een zielig ventje. Niet iedereen kan je vriend zijn. Dus als een meisje over jou roddelt, dan moet je daar niks van aantrekken. Maar wat doe jij: je gaat de internetheld uithangen en iemand over de grond sleuren omdat zijn zusje jou niet mag. Al geloof ik daar ook geen reet van.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  donderdag 3 maart 2011 @ 18:01:37 #203
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_93599980
quote:
17s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niet iedereen kan je vriend zijn.

Ja, dat weet ik.

Dus als een meisje over jou roddelt, dan moet je daar niks van aantrekken.

Niks van aantrekken inderdaad, maar even naar haar toelopen om erachter te komen waarom zij mij arrogant vind. Dan zou ik eventueel mijn gedrag kunnen veranderen.

Maar wat doe jij: je gaat de internetheld uithangen

Oke..

en iemand over de grond sleuren omdat zijn zusje jou niet mag.

Het ging niet over of zijn zusje mij wel of niet mag, het ging over het feit dat hij me bedreigde met een krabbel op hyves.

Al geloof ik daar ook geen reet van.

Dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
pi_93608133
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:01 schreef noksala het volgende:

[..]

Noksela, gangster boyke, stop maar met lullen... geef gewoon toe dat je ongelijk hebt in alles wat je zegt en dat niemand jou ooit meer serieus moet nemen... als ze dat al deden dan :)
  zondag 6 maart 2011 @ 14:37:42 #205
302328 VoornaamAchternaam
Adorable Fuck Up
pi_93726326
quote:
Het ging niet over of zijn zusje mij wel of niet mag, het ging over het feit dat hij me bedreigde met een krabbel op hyves.
bedreigde met een krabbel op hyves :')

Jezus hé! jij neemt ook alles serieus. Internetbedreigingen moet je nooit serieus nemen. Dat zijn net zulke internethelden als jij bent :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')