En.....Verhagen is de enige katholiek die zich op hoge leeftijd nog heeft laten misbruiken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"Probeer ik jaren dat CDA naar de kloten te helpen, lukt me niet, komt die lul van Verhagen het even doen, blijft niets van die partij over, nou ja, een fractie"
En over het koningshuis
So truequote:Op zondag 27 februari 2011 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
En.....Verhagen is de enige katholiek die zich op hoge leeftijd nog heeft laten misbruiken.![]()
Dat hoorde nog bij jou post Remlof
Vroeger kon ik er absoluut niet tegen. Want wat was dat een vreselijke rechtse bal toen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind die gast geweldig, shoot me![]()
Alleen dat zingen hoeft voor mij niet
Ja, die ken ik. Meesterlijkquote:
Opgenomen hieroquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:13 schreef remlof het volgende:
Kut, Andere Tijden over de BoerenPartij gemist, morgen effe kijken.
Hij heeft altijd een flinke dosis zelfspot, dat mag ik wel. Ook dat arrogante richting de kijkers, richting ons dus, die voor lul uitmaken vind ik wel aangenaam.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Vroeger kon ik er absoluut niet tegen. Want wat was dat een vreselijke rechtse bal toen.
Nu is hij overall maatschappij kritisch met een knipoog.
Maar goed dat m'n pc nog aanstond op het vorige topic.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is politiek altijd
[..]
Wat versta jij onder "rechts" dan? Ik vind dat tegenwoordig zo'n archaïsch term.
[..]
Hoe zie jij dat asielbeleid voor je?
[..]
Doorgaans is alles gebaseerd qua prijs op een gemiddeld/modaal inkomen. Hoe verkom je dan dat uitkeringontvangers nog alle voorzieningen kunnen betalen? Hoe verkom je eveneens daarmee getto-vorming en samenscholing van degenen met het minste geld? Dat lijken mij onvermijdelijke gevolgen van een dergelijk beleid.
[..]
Wat versta je onder hard aanpakken dan? Zijn dergelijk straffen dan meer gericht op het aldoende straffen van een individu en daaruit lering te trekken of meer maatschappelijk - Bloeden zult Gij-? In hoeverre draagt een beleid juist bij aan de verharding van een maatschappij?
[..]
En wie mag dat ophoesten? Hoe wordt die rekening verdeeld? Wie mag het hardste bloeden?
[..]
Dat vind ik altijd zo'n holle frase. Een kleine overheid is minder ambtenaren. Wat moet er met die ambtenaren gebeuren? Die gaan dan richting de WW, bijstand, omscholing et cetera. Is het middel dan niet erger dan de kwaal?
Feit: er zijn 100.000 vacatures en 400.000 werklozen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het belang is dat werklozen (!) weer aan 't werk moeten en daarin gestimuleerd worden. Geld is daarin een motivator. Als je 1% vooruit gaat met werken tov uitkering gaat niemand werken. Bij 10% een deel en bij 40% een heleboel mensen. Als je 100% fit bent heb je alleen recht op basisbehoeften, je kan immers werken.
Zelfde antwoord als voor Pietje.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:20 schreef Juud79 het volgende:
Eens met Pietje, ik kan me dood ergeren aan het feit dat er mensen zijn die niet werken, maar hun hand ophouden. Omdat als ze werken verdienen ze maar 75 euro meer per maand en daarvoor weigeren ze hun bed uit te komen.
Die moeten ze dan maar eens een poosje flink korten en vertellen dat het tijd is om aan het werk te gaan zoals ieder ander.
En dan heb ik het niet over mensen die niet kunnen werken door ziekte of arbeidsongeschiktheid.
Ik begrijp dat ze haar dan toch gewoon een geheime missie kunnen geven om zich toch te bezatten?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:16 schreef Dementor het volgende:
Ik zit een beetje naar aanfalende mensen op de tv-stream te kijken.
Laura drinkt niet en de rest druipt af.
Ja, op deze manier kom ik nooit door het vorige topic heen!quote:Op zondag 27 februari 2011 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De komende tien postings laat Coos z'n Haagse licht erop schijnen
Het is dat we het op TV kunnen kijken anders had ik het nooit gezien.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Slaap lekker Juud
@Dementor, ik kan mijzelf er niet toe zetten om te gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |