Bron: http://songfestival.web-l(...)n-oekra%C3%AFne.htmlquote:Ze hebben het weer voor elkaar in Oekrane. Een nieuwe finale zal bepalen wie het land gaat vertegenwoordigen. Mika Newton won afgelopen zaterdag volgens de reglementen de nationale finale, voor Zlata Ognevich en Jamala.
Enkele juryleden waren het niet eens met de beslissing, terwijl de omroep ook reacties ontving van kijkers die het niet eens waren met de uitslag. Gevolg is nu dat op donderdag de drie opnieuw de strijd met elkaar aangaan. Daarbij geldt een systeem van n stem per telefoon.
Uit de uitslagen van zaterdag bleek dat Jamala bij dit systeem veruit de winnares zou zijn geweest (6365 stemmen). Mika Newton, de uiteindelijke winnares, zou dan als derde zijn geindigd met 1996 stemmen. Zlata Ognevich bleef tweede met 3906 stemmen.
Vond het nogal lullig voor hemquote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef Arth_NL het volgende:
Vorig jaar is trouwens hetzelfde gebeurd, de eigenlijke inzending werd teruggetrokken omdat de omroep daar zin in had en op het allerlaatste moment vervangen.
ze heeft een prachtige stem, ziet er goed uit en het nummer zit echt goed in elkaar, de zandkunstenaar is een mooie bonus, maar echt niet de reden dat ze in de finale staat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind dit niet zo bijzonder.
Ik denk dat ze heel veel stemmen gewonnen heeft door die zandkunstenares.
Ik moet het met Madame eens zijn. Eens, ze heeft een goede stem, maar het liedje was niet echt dat je nou zegt: goh wat een bijzonder liedje.. het is gewoon het zoveelste lekkere grietje met een goede stem en een opvallende gimmick.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ze heeft een prachtige stem, ziet er goed uit en het nummer zit echt goed in elkaar, de zandkunstenaar is een mooie bonus, maar echt niet de reden dat ze in de finale staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |