quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, ik heb hier al een tijd niet meer gepost hm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is wel echt heel erg![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Hee jij! Hoe is het met je?quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, ik heb hier al een tijd niet meer gepost hm?Nee, al een hele tijd niet neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jeetje! Wat erg joh!
![]()
Sterkte
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
en vooral handig tegen zakenrollersquote:
Mja, sucks bigtime. Emoties onbeschrijflijk, en toch alweer een maand geleden. Vreemd.quote:
wel goed, al moet ik moregn weer naar huisquote:
Dan was je al best ver toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, sucks bigtime. Emoties onbeschrijflijk, en toch alweer een maand geleden. Vreemd.
Pfoe héquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, sucks bigtime. Emoties onbeschrijflijk, en toch alweer een maand geleden. Vreemd.
FOK! op vakantie? Foei zeg.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:07 schreef Symphonic het volgende:
wel goed, al moet ik moregn weer naar huis(zit in Portugal nu)
Met jou is het een stuk minder ziek,,, shit heeee
11 a 12 weken, al was het beebje teruggezet naar 9 a 10 weken. En met 9 is het gestopt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan was je al best ver toch?Want ik dacht je een maand of wat geleden hier het nieuws kwam vertellen
sterktequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
FOK! op vakantie? Foei zeg.
Enneuhm, nou ja. De ergste pijn hebben we inmiddels gehad.
[..]
11 a 12 weken, al was het beebje teruggezet naar 9 a 10 weken. En met 9 is het gestopt.
Jeetjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
FOK! op vakantie? Foei zeg.
Enneuhm, nou ja. De ergste pijn hebben we inmiddels gehad.
[..]
11 a 12 weken, al was het beebje teruggezet naar 9 a 10 weken. En met 9 is het gestopt.
Ik was er even nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:11 schreef Kuukske het volgende:
.. Het was natuurlijk niet de bedoeling om de boel stil te gooien hier hm?
mja that kinda drops a bomb doesn'tquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:11 schreef Kuukske het volgende:
ik krijg de boel hier amper geladenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:11 schreef Kuukske het volgende:
Hahaha, ja dat had ik ook toen ik op vakantie was in Gran Canaria en tijd wilde doden tot de bus ons kwam ophalenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krijg de boel hier amper geladen
quote:
WAKKER WORDEN SLAAPKOPJE!!!!quote:
Ik las even terug...quote:
quote:
Ik had helemaal niet door dat het al zo laat wasquote:
ik zou dat doen direct na de kapper een dag later lijkt me een beetje domquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
was ff douchen, was gisteren naar kapper geweest en nog fors last van kriebelhaartjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |