• Checkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik leg mijn leven in de waagschaal voor die pleziertjes jaIk eis een medaille
Zwaaiquote:
Wordt vanzelf minderquote:
klopt, liegen is meestal toch niet nodig blijkt achteraf maar dat leer je wel als je ouder wordtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zwaai
[..]
Wordt vanzelf minder
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt, liegen is meestal toch niet nodig blijkt achteraf maar dat leer je wel als je ouder wordt
quote:
ik qoute marijke toch of ben ik nu compleet scheel?quote:
Lieg je nu alweer?!quote:
Loens je een beetje?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik qoute marijke toch of ben ik nu compleet scheel?
Op z'n Guido'squote:
loensen, ikkijk met met rechter oog in mijn linker achterzakquote:
Hai Kuukskquote:
Geilquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
loensen, ikkijk met met rechter oog in mijn linker achterzak
Oh, dan is het goedquote:
Ik ben ook goedquote:
Oja, ik heb hier al een tijd niet meer gepost hm?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai KuukskHoe ist met je en je mini-ik?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, ik heb hier al een tijd niet meer gepost hm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is wel echt heel erg![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Hee jij! Hoe is het met je?quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, ik heb hier al een tijd niet meer gepost hm?Nee, al een hele tijd niet neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jeetje! Wat erg joh!
![]()
Sterkte
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
en vooral handig tegen zakenrollersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |