De rest van je lijstje natuurlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ok ok ok, ik ben het welWat wil je weten?
Ik help je mee met deze TT!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:43 schreef PeZu het volgende:
btw mijn standaar pi is al tijdenomdat ik sowieso vind dat er meer leifde moet zijn , ja ik vind dat ja
Broer-zusrelatie?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neuh
ben gene echte kerel he, niet altijd zin
preciesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Op naar het volgende zinloze programma
geen ide eik kijk nooit tv, er is haast nooit wat opquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
All you need is love is ook al afgelopen
Ik kan heus wel voor mezelf zorgen hoor!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer Marijke in bescherming te nemen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar met geliefden die door Cupido worden gekoppeld, hebben we wat minder prettige ervaringen... die koppels gaan meestal dood als de weerwolf langskomt.
Nee, keelpijnquote:
je bent gewoon bang,quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer Marijke in bescherming te nemen.
Wat vindt Nederlandquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Op naar het volgende zinloze programma
Ben jij soms de heks met het toverdrankje om jezelf te redden?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan heus wel voor mezelf zorgen hoor!Vrouwen zijn heus niet het zwakkere geslacht
Do I look like I carequote:
ja?quote:
Nee, dat is een klant van mequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben jij soms de heks met het toverdrankje om jezelf te redden?
Je veter zit losquote:
ik draag sokken dus dat klopt anders kreeg ik mijn schoen niet uitquote:
peter/pedroquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik draag sokken dus dat klopt anders kreeg ik mijn schoen niet uit
[..]
Dan is het goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik draag sokken dus dat klopt anders kreeg ik mijn schoen niet uit
[..]
peter/pedro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |