Ik heb een trekhaak, ook met 1 km/h veroorzaak ik schade.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:17 schreef BasementDweller het volgende:
gewoon met 1 km/h naar achteren totdat je een klein schokje voelt, dan weet je dat er geen ruimte meer is
Ja in krappe ruimten is het onmogelijk om vooruit in te rijdenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:17 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Les zelf pas net, maar is achteruit niet makkelijker dan vooruit?
Per kan bedoel ik hé. Dus in totaal 60. Maar 30 is wel mogelijk, in parijs doen ze het met veel minder dan 30 cm.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:23 schreef Five_Horizons het volgende:
Als het daadwerkelijk 30 cm is, dan is inparkeren sowieso niet mogelijk, dus ik gok dat er wat mis is met je ruimtelijk inzicht.
Daar maken ze méér, dus dat telt niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:30 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..] in parijs doen ze het met veel minder dan 30 cm.
zijn die wel zo precies? Heb wel es gehoord van iemand dat die dingen bij 40-50cm al zeggen dat je niet verder kunt. Daar zou ik niks aan hebben, omdat het bij mij net als bij de TS juist om die laatse 40-50cm gaatquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:15 schreef Grielen het volgende:
Gewoon goed en veel steken. zo dicht mogelijk langs de auto voor je en gokje wagen met terugdraaien van het stuur.
Een huisgenoot kwam eens op een avond glunderend binnen "Pak een meetlint pak een meetlint!" Ik pak een meetlint, had ie vóór 27 cm over en achter 25 cm. (Hij heeft een Peugeot 206 stationwagen).
Hoe dichter je bij iets komt, hoe sneller ze biep-biep doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:41 schreef Palomar het volgende:
zijn die wel zo precies? Heb wel es gehoord van iemand dat die dingen bij 40-50cm al zeggen dat je niet verder kunt. Daar zou ik niks aan hebben, omdat het bij mij net als bij de TS juist om die laatse 40-50cm gaat
icm zon achteruitrij camera zijn ze echt geweldig, dan parkeer ik op 2cm nauwkeurigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe dichter je bij iets komt, hoe sneller ze biep-biep doen.
Ik vind ze erg handig, maar dat zijn dan wel de af-fabriek sensoren. Ik weet niet of aftermarket goed is.
Welnee joh, een moderne auto met een vast scherm voor navigatie in je dash, downward cam in je achterspoiler en je bent parkeerbaasquote:
Dat is vrij normaal tegenwoordig in een auto? Is ook wel logisch, sensoren zijn leuk, maar t is veel fijner als je het gewoon kan zienquote:
Maar bij de constante biep heb je vaak nog makkelijk 20 à 30cm.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe dichter je bij iets komt, hoe sneller ze biep-biep doen.
Ik vind ze erg handig, maar dat zijn dan wel de af-fabriek sensoren. Ik weet niet of aftermarket goed is.
Probleem opgelost trekhaak = parkeersensor.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:18 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik heb een trekhaak, ook met 1 km/h veroorzaak ik schade.
Ja dat heb ik ook wel eens gedaan op een paar cm van de auto achter me geparkeerd. Vond ik wel leuk om een keer te doen zo strak parkeren (denk voor toch ruimte zat). Was alleen in de tussentijd de auto voor me weggegaan en een andere auto komen te staan. Die had em weer op een paar cm van de mijne gezet. Sta je dan met voor en achter een paar cm...quote:Op zondag 27 februari 2011 18:40 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
icm zon achteruitrij camera zijn ze echt geweldig, dan parkeer ik op 2cm nauwkeurig![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Hiya het volgende:
Ligt er een beetje aan hoe licht het buiten is, maar je mistlicht aanzetten kan ook en dan focussen op de felheid van het licht op de andere auto.
Je moet het niet in het midden doen iddquote:Op maandag 28 februari 2011 22:41 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eens gedaan op een paar cm van de auto achter me geparkeerd. Vond ik wel leuk om een keer te doen zo strak parkeren (denk voor toch ruimte zat). Was alleen in de tussentijd de auto voor me weggegaan en een andere auto komen te staan. Die had em weer op een paar cm van de mijne gezet. Sta je dan met voor en achter een paar cm...![]()
Leermomentje..
De parkeerplaatsen bij m'n huis zijn at best exact even lang als de auto.. Ik kan vrij strak parkeren, maar ik zou het niet zo snel doen met m'n ogen dicht zonder sensorenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:56 schreef polariteit het volgende:
ik heb maar 1 goede tip en dat is oefenen oefenen en nog eens oefenen. dan gaat het op een gegeven moment praktisch met je ogen dicht. je weet op een gegeven moment vanzelf wel wanneer je in moet sturen en wanneer je weer terug moet.
parkeersensoren heb je dan helemaal niet meer nodig (al heb ik die zelf ook, maar vind ze vooral irri omdat ze op 50cm al in een nonstop pieptoon overgaan)
In de auto van mn pa (Volvo) zit je met een constante piep echt op 1 cmquote:Op maandag 28 februari 2011 16:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar bij de constante biep heb je vaak nog makkelijk 20 à 30cm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |