FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
omgquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:51 schreef markvanrinsum het volgende:
http://www.home.versatel.nl/d.engels/naat.gif
zoek 6 je kan hetquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:53 schreef Susi het volgende:
[..]
In dat topic staat zelfs een soort Nathaliesmiley, even kijken hoor.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:53 schreef Susi het volgende:
[..]
In dat topic staat zelfs een soort Nathaliesmiley, even kijken hoor.
ouderz zijn hier met eten bezigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:53 schreef Annelies-G het volgende:
Ik ga ff chinees opwarmen (eten wel te verstaan)
Die heb ik niet meer, en man kan niet koken, zelfs niet opwarmen hahahhaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:55 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ouderz zijn hier met eten bezig
Bederft mijn eetlust ook jah....quote:
Deze ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met pics van dat vreemde figuur uit DGK
Man van niks, als hij je niet eens kan opwarmenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer, en man kan niet koken, zelfs niet opwarmen hahahha
Oooooo dat kan hij wel, hij is 10 jaar jonger, wat denk jezelfquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:56 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Man van niks, als hij je niet eens kan opwarmen
Kansloosquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer, en man kan niet koken, zelfs niet opwarmen hahahha
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Manlief is even naar boven.. Snel even naar Kanaal 15
Goedemiddag collega's
Dat heb je slim bekekenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:57 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Oooooo dat kan hij wel, hij is 10 jaar jonger, wat denk jezelf
SL op 1 en 2, en op 3 en 4 liggen ze te hangen op de bedden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:00 schreef beequeen het volgende:
Er gebeurt niks op de streams? Ik lees alleen maar Off Topic berichten.
Da's een juiste conclusiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:00 schreef beequeen het volgende:
Nope!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:00 schreef beequeen het volgende:
En ze zeggen niks? Ik heb geen streams aan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
SL op 1 en 2, en op 3 en 4 liggen ze te hangen op de bedden.
geen idee even geluid aanzettenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
En ze zeggen niks? Ik heb geen streams aan.
Dit is het:quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
En ze zeggen niks? Ik heb geen streams aan.
Yeahquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Glibber je weer net op tijd binnen he?
Aafke word met iedereen een stjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ben er ook van overtuigd, Aafke en Philip worden een setje
Oke, same old. Thnx.quote:
is die ook van bigbrother ?quote:
Briljante capquote:
Haha,ik ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik dacht Dries Roelvink
yepquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:06 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
is die ook van bigbrother ?
Ja, die met dat kunstbeen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:06 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
is die ook van bigbrother ?
Supercap.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, die met dat kunstbeen.
Mja iddquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:08 schreef TimeJumper het volgende:
Hej ik zag effe Laura in de kvdw met haar been naast haar oor
Ik ook, ze kwam even langsflitsen op s3.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:08 schreef TimeJumper het volgende:
Hej ik zag effe Laura in de kvdw met haar been naast haar oor
breek de tent af para brotherquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:08 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben helemaal Para Para Brother
Jij bent dan ook nog een lief schattig jongetjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:08 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord ik kijk pas vanaf de goudenkooi
Ah dat was die blanke surinamer tochquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:08 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben helemaal Para Para Brother
Antilliaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ah dat was die blanke surinamer toch
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent dan ook nog een lief schattig jongetje
Ahwatliefquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:08 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord ik kijk pas vanaf de goudenkooi
Oef, nu ga ik twijfelen!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Of was het now Arubaan? Hij kende volgens mij Joran van der Sloot
Ook nooit meer wat van Brain vernomen iidquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Of was het now Arubaan? Hij kende volgens mij Joran van der Sloot
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:11 schreef Dark het volgende:
Gerard wil meer tempo in het spel,.......... ik ook!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook nooit meer wat van Brain vernomen iid
Haha ja hij loopt altijd net of hij z'n broek vol heeftquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
haha Karim met zijn john cleese loopje ..
Ze moeten een dode leeuw/tijger op de grond leggen tijdens het diner!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
haha Karim met zijn john cleese loopje ..
Zijn vriend worden, dan weet je alles!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook nooit meer wat van Brain vernomen iid
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zijn vriend worden, dan weet je alles!![]()
http://brianaire.hyves.nl/
Die komen pas als er gezopen wordtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:19 schreef superkokje het volgende:
Goedeavond allen
Ben ff wat aan het e\lezen geweest over deze dag en kwam tot de conclusie dat er weer gezopen gaat worden.![]()
Verder nog schokkende gebeurtenissen?
Daar was zelfs een topic voor gemaaktquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
oh my god ja al zijn Brainiaanse versprekingen
Jij hoort hem niet?quote:
Nee Alexquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
Philip heeft op Monique gedrukt, en gegokt dat zij een relatie zou hebben gehad met iemand uit het Nederlands Elftal.
Maar maar.. ik hoorde hem wel!quote:
denk idd niet dat ze het einde gaat halenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:23 schreef cindy11 het volgende:
Weet niet wrm,maar ik heb het idee dat sophia broed op een vrijwillige exit....
Ze is stil en ongemotiveerd....en lijkt wel elk moment te kunnen gaan janken.
Vertel is iets nieuws, ze doet niet andersquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:23 schreef cindy11 het volgende:
Weet niet wrm,maar ik heb het idee dat sophia broed op een vrijwillige exit....
Ze is stil en ongemotiveerd....en lijkt wel elk moment te kunnen gaan janken.
Niet Flip, Alex.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
Philip heeft op Monique gedrukt, en gegokt dat zij een relatie zou hebben gehad met iemand uit het Nederlands Elftal.
Idiote uitspraken van Brianquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar was zelfs een topic voor gemaakt
Nah, hij kroelt lekker met Laura, dat is ook wat waard voor de produktie.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:22 schreef Stranger het volgende:
Als ik het zo hoor is dat dagboek van Guido echt niets waard voor de productie
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:27 schreef woodyinthemix het volgende:
bah, wat is die Alex toch een vieze man
Zie je wel! Ik ging al even aan mezelf twijfelenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Philip voor Monique, zie mijn post in het Updates-topic
Wat een viespeukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
Philip heeft op Monique gedrukt...
Die missie van vanavond motten we nog afwachten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:28 schreef Stranger het volgende:
Die missie van Laura en Guido is dus echt wel geslaagd he?
quote:Servio heb op de rode knop gedrukt voor Phillip.
Alex heb op de rode knop gedrukt voor Monique.
Wat is de missie voor vanavond?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Die missie van vanavond motten we nog afwachten.
Slagen ze daarin niet, dan moeten ze het loon van al hun "personeel" betalen, gheghe
dat kan niet hun hebben hun geheim aan elkaar verteltquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:28 schreef Stranger het volgende:
Die missie van Laura en Guido is dus echt wel geslaagd he?
Laat nu hun geheim maar uitkomen
Ze moeten handje in handje zitten, ze moeten kussen maar net dat iemand het van de bediening het ziet. En zeggen hoe leuk ze elkaar vinden, maar dan ook net dat iemand het kan horen.quote:
en elkaar voerenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ze moeten handje in handje zitten, ze moeten kussen maar net dat iemand het van de bediening het ziet. En zeggen hoe leuk ze elkaar vinden, maar dan ook net dat iemand het kan horen.
En elkaar voerenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ze moeten handje in handje zitten, ze moeten kussen maar net dat iemand het van de bediening het ziet. En zeggen hoe leuk ze elkaar vinden, maar dan ook net dat iemand het kan horen.
Ik ook, kan er nog om lachen!quote:
na de testimonialsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
MooiIs de tijd van het diner al bekend?
ik ben k....rboos"quote:
Dus zullen ze dit gelul tot aan het einde van SST moeten volhouden. Lekker handig.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:30 schreef markvanrinsum het volgende:
dat kan niet hun hebben hun geheim aan elkaar vertelt
Dat wordt jankenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
quote:
Oh ja ik dacht al ik mis nog iets.quote:
nee, was gewoon even aanstellerijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:33 schreef jugler het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Guido er niet zo mee zat atm
"Daarom vraag ik je die vraag die ik je net stel".quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ook, kan er nog om lachen!![]()
"Qua geld kost dat financieel niet duur"
"Dat bepaal ik zelf wel uit"
"Het escaleert helemaal uit de hand"
"Het is het een of het is twee"
idd, ben er al op aan het wachtenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:33 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
[..]
Oh ja ik dacht al ik mis nog iets.
Nah die LL gaat er helemaal voor natuurlijk en hij zit daar maar.
Volgens mij word het een ramp waar we hard om kunnen lachen
Ik doelde ook op Lauraquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:33 schreef jugler het volgende:
[..]
Ik had toch de indruk van wel, hij keek meer wanhopig vond ik, Laura zat alleen te lachen en gaf kopjes aan Guido.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:33 schreef jugler het volgende:
[..]
Ik gok dat dat de bedoeling juist is, laat eten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moeten die voorbereidingen niet beginnen? Straks hebben ze 22u pas 't hoofdgerecht.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ook, kan er nog om lachen!![]()
"Qua geld kost dat financieel niet duur"
"Dat bepaal ik zelf wel uit"
"Het escaleert helemaal uit de hand"
"Het is het een of het is twee"
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moeten die voorbereidingen niet beginnen? Straks hebben ze 22u pas 't hoofdgerecht.
Dat is de bedoeling, ze wachten tot ik er weer ben van een avondje verjaardagquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat dus!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:36 schreef TimeJumper het volgende:
Damn wanneer word die Alex eens een vent.
Zit zich steeds te verdedigen, ga in de aanval, wordt een vent
Youp van 't Hek bedoel je zekerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:37 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dan kan ik eerst voetbal kijken
Tsja ik snap niet dat hij al het commentaar zo gedwee ondergaat hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:37 schreef soyChantal het volgende:
Pfff Alex is steeds saaier aan het worden
Kunnen ze ook beter tegen drankquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik gok dat dat de bedoeling juist is, laat eten.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:39 schreef toxikon het volgende:
[..]
Kunnen ze ook beter tegen drank
(redactie: leest u even?)
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja ik snap niet dat hij al het commentaar zo gedwee ondergaat hoor.
Ik had allang geroepen, hejjjj ik vreet hier het laatste plakje kaas op Biaaattchhhhhhhh
Tis een angsthaasje.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja ik snap niet dat hij al het commentaar zo gedwee ondergaat hoor.
Ik had allang geroepen, hejjjj ik vreet hier het laatste plakje kaas op Biaaattchhhhhhhh
Ze heeft mazzel dat ze een gezamelijk geheim heeft!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:39 schreef beequeen het volgende:
Laura wil niet voor lul staan. Nou meid, dat sta je ook niet. Je bent zo saai als een deur.
Waar die 50% vandaan komt is een raadsel.
sympathy votes, competitie bepaald hoe sterk jezelf bent en natuurlijk mensen met een romantisch hartquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:39 schreef beequeen het volgende:
Laura wil niet voor lul staan. Nou meid, dat sta je ook niet. Je bent zo saai als een deur.
wat is er mis met de deur?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:39 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:39 schreef Flow3r het volgende:
Alex probeert lollig te zijn tegen Jo maar ze geeft geen sjoege
Nog steeds! Lulletje Rozenwaterquote:
Dus dat. Die zus van haar lijkt me interessanter.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:40 schreef Annelies-G het volgende:
Ze heeft mazzel dat ze een gezamelijk geheim heeft!
Ja is mij ook een raadsel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:39 schreef beequeen het volgende:
Dat moet wel, als ze totaal niet op Laura lijktquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Die zus van haar lijkt me interessanter.
Dan gaat hij morgen knallenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
alex is de dennis van the secret
Hij had het eerder vandaag er wel over, knallen, weet niet meer in welke context.quote:
Dat sowieso.quote:
Laura schaamt zich ook errug, dat vanavond ook de hele avond over haar gaat en dat anderen allemaal dingen voor haar moeten doen, zo zielig voor de anderenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:39 schreef beequeen het volgende:
ze had het gevoel dat ze alleen maar lui aan het hangen waren op tvquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:46 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat zei Laura nu? Dat ze denkt dat ze niks uitvoeren op tv?Ik verstond haar niet
Zijn er nog teiltjes?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex heeft geen seconde spijt van zijn deelname; anders had ik jullie nooit ontmoet.
Haar knopjes zekerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:46 schreef Banjerkanjer het volgende:
Er zit iemand achter de knoppen, die dit een heel interessant beeld vindt:
[ afbeelding ]
Huis zit steeds te zeuren over die plakjes kaas die ALEX 1x teveel heeft genomen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nog steeds! Lulletje Rozenwater
Ze denkt dat ze overkomt alsof ze de hele dag alleen maar zit te luierenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:46 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat zei Laura nu? Dat ze denkt dat ze niks uitvoeren op tv?Ik verstond haar niet
Hij doet meisjesdingen met ze; roddelen, haartjes fohnen etc.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:47 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Huis zit steeds te zeuren over die plakjes kaas die ALEX 1x teveel heeft genomen.
Had je Joanna gisteren moeten zien met haar stapel kaas op het brood.
Daar zegt RELNICHT Servio niets van want de chikies mag hij wel.
Snap niet hoe servio het zo voor elkaar krijgt om de vrouwtjes te manipuleren.
hoewel ze inderdaad niet veel doet zijn er wel mensen die minder in beeld komenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze overkomt alsof ze de hele dag alleen maar zit te luieren
Ruudemans heeft nog een voorradje over van DGK. \-/quote:
Joanna houdt niet van dat geknuffel en gehang om haar heen, zelf rand ze de mensen bijna aan. Alex bashen is nu zo makkelijk. Zelfs op Fok, collectieve insanity:D Ik vind Alex wel liefquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:47 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Huis zit steeds te zeuren over die plakjes kaas die ALEX 1x teveel heeft genomen.
Had je Joanna gisteren moeten zien met haar stapel kaas op het brood.
Daar zegt RELNICHT Servio niets van want de chikies mag hij wel.
Snap niet hoe servio het zo voor elkaar krijgt om de vrouwtjes te manipuleren.
Ik snap niet zo goed waar 't omslagpunt ligt. Een dag of 4 terug had niemand 't nog over 'm (in negatieve zin).quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:49 schreef Annelies-G het volgende:
Joanna houdt niet van dat geknuffel en gehang om haar heen, zelf rand ze de mensen bijna aan. Alex bashen is nu zo makkelijk. Zelfs op Fok, collectieve insanity:D Ik vind Alex wel lief
Precies, maar ook erop aan sturen dat ze Alex gaan haten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij doet meisjesdingen met ze; roddelen, haartjes fohnen etc.
Ik welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waar 't omslagpunt ligt. Een dag of 4 terug had niemand 't nog over 'm (in negatieve zin).
Enlighten me.quote:
En toen ging Cynthia naar huis (of waarheen dan ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waar 't omslagpunt ligt. Een dag of 4 terug had niemand 't nog over 'm (in negatieve zin).
In ben nog niet omgeslagenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Laura is niet saai maar uitermate boeiend!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:39 schreef beequeen het volgende:
Nee vanaf de eerst keer dat ik hem zag moest ik hem niet, zelfde geld voor joanna.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:52 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
De rapen waren gaar, toen de kaas teveel werd. Van af toen...
Ik zie ook wel dat alex steeds stiller word en onzekerder. maar probeer maar eens op te boksen tegen 1 OPPER RELNICHT en zn 13 relhelpertjes.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En toen ging Cynthia naar huis (of waarheen dan ook) en hadden ze een nieuwe pispaal nodig.
Sharon bitcht keihard terug denk ik, Sofia ook op haar manier. Dat wordt wat minder simpel dan Alex.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:51 schreef Annelies-G het volgende:
In ben nog niet omgeslagenMoet een pispaaltje zijn, zowel in ST als op Fok
hierna is sharon of sofia aan de beurt
Echt niet, Alex wil gewoon de vrede bewaren in het huis, En ja, ieder mens zoekt bevestigingen in het leven, zo ook Alex, alleen heeft hij de pech dat we mee luisteren en kijken. Wedden dat het een hele sociale, lieve man is?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:52 schreef toxikon het volgende:
[..]
Tis een pannekoek zonder ruggegraat.
Ik bedoelde bewoners en hun omslagpunt met Alexquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:52 schreef toxikon het volgende:
[..]
Nee vanaf de eerst keer dat ik hem zag moest ik hem niet, zelfde geld voor joanna.
eensquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laura is niet saai maar uitermate boeiend!!
En ze is lievvvv!!!!![]()
![]()
Dat was al vrij snel duidelijk, maar hij doet op een heel krampachtige manier alsof hij zo'n aardige en leuke jongen is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:51 schreef Deisyy het volgende:
En toen ging Cynthia naar huis (of waarheen dan ook) en hadden ze een nieuwe pispaal nodig.
jaaaaaaaaaaaaa vin ik ook !!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:53 schreef sjampoeh het volgende:
alex is saai en onhandig, maar servia is echt 100.000 x fakking irritanter !!!
Ook dat, alex wil te lief zijn in ruzie/discussie. Pannekoek gedrag dusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sharon bitcht keihard terug denk ik, Sofia ook op haar manier. Dat wordt wat minder simpel dan Alex.
Vind ik ook, probleem is dat de chickies hem mogen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:53 schreef sjampoeh het volgende:
alex is saai en onhandig, maar servia is echt 100.000 x fakking irritanter !!!
Bloemen voor die iemand achter de knoppen!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:46 schreef Banjerkanjer het volgende:
Er zit iemand achter de knoppen, die dit een heel interessant beeld vindt:
[ afbeelding ]
HELEMAAL MEE ENSquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laura is niet saai maar uitermate boeiend!!
En ze is lievvvv!!!!![]()
![]()
Dat denk ik ook !!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Echt niet, Alex wil gewoon de vrede bewaren in het huis, En ja, ieder mens zoekt bevestigingen in het leven, zo ook Alex, alleen heeft hij de pech dat we mee luisteren en kijken. Wedden dat het een hele sociale, lieve man is?
Zo ben ik ook. Ben ik dus ook een saaie pannenkoekquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:55 schreef Darklight het volgende:
Alex wil door iedereen aardig gevonden worden, maar dat werkt dus niet in zo'n huis met 14 personen
Nope, dus doe je lekker je eigen ding en laat het "kaas"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:55 schreef Darklight het volgende:
Alex wil door iedereen aardig gevonden worden, maar dat werkt dus niet in zo'n huis met 14 personen
lekker op fok blijven dus en nooit in zon huis gaan zittenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zo ben ik ook. Ben ik dus ook een saaie pannenkoek
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:56 schreef toxikon het volgende:
[..]
Nope, dus doe je lekker je eigen ding en laat het "kaas"![]()
niet van het brood eten...
Ik mag dan ook een softie zijn maar Servio had van mij wel een klap voor zijn smoel gehad!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:56 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik wacht nog steeds op een K1 gevecht tussen Alex en Servio, dit wat ze nu doen is te soft...
Saai weet ik nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zo ben ik ook. Ben ik dus ook een saaie pannenkoek
lol wie zei dat?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:58 schreef BBQSausage het volgende:
"Oesters, dat is heel goed voor mannensperma"![]()
![]()
Van mij net zo, een beste stomp in zn gezicht. Met als gevolg dat ik weer naar NL zou kunnenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:57 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik mag dan ook een softie zijn maar Servio had van mij wel een klap voor zijn smoel gehad!!!
hahaha kijk wel uit! Dat ik door Nederland word beoordeeld en bekeken zal mij een biet zijn, maar de Fokkers?? bbbbrrrrr moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:57 schreef mevrouwdebok het volgende:
l
[..]
lekker op fok blijven dus en nooit in zon huis gaan zitten
Nee, ik heb ze weggedaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ruudemans heeft nog een voorradje over van DGK. \-/
Hij heeft eerst Alex continu lopen zwart maken achter zijn rug bij de anderen. Zo deed Sofia dat ook met Cynthia.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:00 schreef Psychecn het volgende:
Als er vanavond drank in gaat denk ik dat STERVIA weer gaat rellen en alex helemaal wegkruipt.
Wij zien het gedrag van servia in beeld maar meestal vernederd hij Alex zonder getuigen.
de rat...
Als ik erin zat en ik had door hoe vuil hij het speelde dan kreeg ie toch per ongeluk een bingoballetje op zn neus, of mn vork zou uitschieten(heel perongeluk he, zn homopink vast op tafel gespiest)
Ik heb zo'n vermoeden dat je Servio niet magquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:00 schreef Psychecn het volgende:
Als er vanavond drank in gaat denk ik dat STERVIA weer gaat rellen en alex helemaal wegkruipt.
Wij zien het gedrag van servia in beeld maar meestal vernederd hij Alex zonder getuigen.
de rat...
Als ik erin zat en ik had door hoe vuil hij het speelde dan kreeg ie toch per ongeluk een bingoballetje op zn neus, of mn vork zou uitschieten(heel perongeluk he, zn homopink vast op tafel gespiest)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |