Is het geen groot uitgevallen caviaquote:
Haha, hoe?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:41 schreef Disana het volgende:
Ik had een kater die als de dood was voor prei.
Samen douchen, elke dagquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:45 schreef Civilian het volgende:
Bang van de stofzuiger.
Dol op douchen
hekel of is ie er bang voor?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:49 schreef deadly_kiss het volgende:
ik heb 5 katten...waar zal ik eens beginnen![]()
like:
chips
mix van spaghetti met spinazie, boursin en gehakt.. dan zitten ze met zn 5en op een rij voor de tafel![]()
slagroom/vla/ roomproducten
die snoepbakjes van whiskas in de vorm van een kattenkopje, schudden en ze zitten alle 5 voor me.
en als ze een blikje krijgen, doe ik dat altijd op 2 plastic borden.. zodra ze dat gerammel horen worden ze knettergek!
mijn planten opvreten/ kapot trekken
de bank als krabpaal gebruiken
als ze merken dat we naar bed toe gaan stormen ze alle 5 achter elkaar de tap op en vechten ze voor een plekje op het bed![]()
daar liggen we dan met zn 7en![]()
don't like:
stofzuiger!
druk bezoek..
en eentje heeft een hekel aan mn schoonmoederwanneer die hier is en begint te praten schiet ze bijna tegen het plafond aan
Haha neequote:
niet echt bang denk ik.. want ze rent niet weg.. ze begint alleen heel erg te mauwen alsof ze wil gaan vechten ofzoquote:
haha wel vaag. Misschien heeft de kat slechte ervaringen met een vrouw die op je schoonmoeder lijkt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:55 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
niet echt bang denk ik.. want ze rent niet weg.. ze begint alleen heel erg te mauwen alsof ze wil gaan vechten ofzomn schoonmoeder heeft geen irritante stem om aan te horen en ze praat ook niet hard.. ze heeft haar ook nooit opgepakt of iets.. geen idee wat het is zo gaat het vanaf het begin
Nee, nog niet eensquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:45 schreef Marlbora het volgende:
Haha, hoe?
Ik mag hopen dat het antwoord niet 'door ermee te gaan slaan/wapperen' is.
misschien heeft ze ooit die reclame van die irritante ringtone site voorbij zien komen op tv?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, nog niet eensMaar als je zo'n prei uit de boodschappentas haalde, kromp hij al ineen. Er is bij mijn weten nooit iets voorgevallen met een agressieve prei ofzo.
Orihimequote:
Eén van onze katten ook, die gaat nog net niet naast ons zitten als één van ons onder de douche staat.quote:
Alleen gekookt, zonder sausquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:45 schreef Marlbora het volgende:
[..]
Is het geen groot uitgevallen cavia? En, rauw of gekookt, met of zonder saus?
Oh ja, eentje van mij is ook gek op bodylotion. Maakt niet uit welke smaak; zodra ik ermee gesmeerd heb wordt het er zo weer afgeliktquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:26 schreef bas-beest het volgende:
Deze zelfde kat is ook dol op vaseline.
Die van mij gaat wel naast me zitten als ik 't toelaatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:26 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Eén van onze katten ook, die gaat nog net niet naast ons zitten als één van ons onder de douche staat.
Deze zelfde kat is ook dol op vaseline.
Haha, daar zou je inderdaad ook panisch van kunnen worden. Maar nee, het is al wat langer geleden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:16 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
misschien heeft ze ooit die reclame van die irritante ringtone site voorbij zien komen op tv?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |