abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93355601
Dag allen,

Aangezien haast elke kat wel een aparte/grappige eigenschap heeft, ben ik benieuwd naar waar jouw/jullie kat(ten) nu bang voor is/zijn én waar ze juist dol op is/zijn (eten, dingen).

Qua aparte eigenschappen vallen de mijne nog mee, dus ik ben erg benieuwd naar andere ervaringen!

Bang
Ik heb twee htk-vrouwtjes, drie en vier jaar oud. De één is bang voor de stofzuiger, de ander niet (maar gaat er nu ook weer niet achteraan of zo). Beide vinden het vreselijk als ik de volle vuilniszak ga verwisselen en verafschuwen visite -O- .

Dol op...
Eén van de twee is echt gek op chips; ik hoef de zak maar aan te kijken en ze zit al bijna op schoot. Ze krijgt trouwens geen chips, wel mag ze m'n vingers dan aflikken :9 .
Ook vindt ze het te gek als ik de krabplank op de muur krab; dan komt ze, mocht ze nog niet in de buurt zijn, hard aanrennen om het liefst nog enthousiaster te krabben.

Ik kan zo even niets gek(ker)s verzinnen dus hoop dat andere katten het nog bonter maken :) .
pi_93355855
Bang van...
Auto's

Dol op...
Witlof :P
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2011 @ 17:41:35 #3
137949 Disana
pi_93355925
Ik had een kater die als de dood was voor prei.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 17:45:02 #4
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_93356077
Bang van de stofzuiger.
Dol op douchen :')
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_93356109
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:39 schreef gamezz het volgende:
Bang van...
Auto's

Dol op...
Witlof :P
Is het geen groot uitgevallen cavia :) ? En, rauw of gekookt, met of zonder saus?

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:41 schreef Disana het volgende:
Ik had een kater die als de dood was voor prei.
Haha, hoe?

Ik mag hopen dat het antwoord niet 'door ermee te gaan slaan/wapperen' is :P .
pi_93356133
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:45 schreef Civilian het volgende:
Bang van de stofzuiger.
Dol op douchen :')
Samen douchen, elke dag *; :D ?
pi_93356242
ik heb 5 katten...waar zal ik eens beginnen :P

like:
chips
mix van spaghetti met spinazie, boursin en gehakt.. dan zitten ze met zn 5en op een rij voor de tafel :{
slagroom/vla/ roomproducten
die snoepbakjes van whiskas in de vorm van een kattenkopje, schudden en ze zitten alle 5 voor me.
en als ze een blikje krijgen, doe ik dat altijd op 2 plastic borden.. zodra ze dat gerammel horen worden ze knettergek!
mijn planten opvreten/ kapot trekken
de bank als krabpaal gebruiken
als ze merken dat we naar bed toe gaan stormen ze alle 5 achter elkaar de tap op en vechten ze voor een plekje op het bed _O-
daar liggen we dan met zn 7en ;(

don't like:
stofzuiger!
druk bezoek..
en eentje heeft een hekel aan mn schoonmoeder _O_ wanneer die hier is en begint te praten schiet ze bijna tegen het plafond aan _O-
pi_93356364
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:49 schreef deadly_kiss het volgende:
ik heb 5 katten...waar zal ik eens beginnen :P

like:
chips
mix van spaghetti met spinazie, boursin en gehakt.. dan zitten ze met zn 5en op een rij voor de tafel :{
slagroom/vla/ roomproducten
die snoepbakjes van whiskas in de vorm van een kattenkopje, schudden en ze zitten alle 5 voor me.
en als ze een blikje krijgen, doe ik dat altijd op 2 plastic borden.. zodra ze dat gerammel horen worden ze knettergek!
mijn planten opvreten/ kapot trekken
de bank als krabpaal gebruiken
als ze merken dat we naar bed toe gaan stormen ze alle 5 achter elkaar de tap op en vechten ze voor een plekje op het bed _O-
daar liggen we dan met zn 7en ;(

don't like:
stofzuiger!
druk bezoek..
en eentje heeft een hekel aan mn schoonmoeder _O_ wanneer die hier is en begint te praten schiet ze bijna tegen het plafond aan _O-
hekel of is ie er bang voor?
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  zaterdag 26 februari 2011 @ 17:51:59 #9
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_93356369
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:46 schreef Marlbora het volgende:

[..]

Samen douchen, elke dag *; :D ?
Haha nee :P Dat geeft zo'n zooitje.
Maar hij staat wel elke ochtend te trappelen voor de badkamerdeur.
Af en toe laat ik 'm naar binnen terwijl ik de douche op laat warmen. Dan vermaakt hij zich ook wel :D
pi_93356519
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:51 schreef WinnieWana het volgende:

[..]

hekel of is ie er bang voor?
niet echt bang denk ik.. want ze rent niet weg.. ze begint alleen heel erg te mauwen alsof ze wil gaan vechten ofzo :{ mn schoonmoeder heeft geen irritante stem om aan te horen en ze praat ook niet hard.. ze heeft haar ook nooit opgepakt of iets.. geen idee wat het is zo gaat het vanaf het begin :P
  zaterdag 26 februari 2011 @ 17:59:06 #11
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_93356691
Bang: speelgoed muisje
Dol op: zachte drop. :')
pi_93356692
Bang:
Stofzuiger

Dol op:
Tussen kunst & kitsch

O+
pi_93356698
@deadly_kiss
Haha ik moest erg lachen om je post, dank je :) ! Die snoepjes in het bakje in de vorm van een poezenhoofd heb ik ook en daar zijn ze inderdaad dol op.

En dol op een mix van spaghetti met spinazie, boursin en gehakt? Dat is wel een erg specifieke voorkeur :) .

Als het bedtijd is komen ze bij mij het liefst ook alle aandacht vragen. Wat zal jij het zwaar hebben met vijf katten ;) . Ik vind twee + willen slapen altijd al een opgave :P .

Bezoek, mjah. Daar houden ze hier echt niet van. Toen ik hier net woonde en ze nog niet naar buiten mochten, had ik eens een paar vrienden die hier sliepen na het uitgaan Toen ik de volgende dag eindelijk wakker werd ( :@ ) en er één vriendin nog niet weg was stond de voordeur half open en was ik nogal van slag omdat de katjes waren verdwenen. Vijf minuten nadat zij weg was, kwamen ze echter gezusterlijk met z'n tweeën onder de stoel vandaan (hol van binnen).

En dat doen ze nu elke keer. Zodra de visite weg is, zijn ze uiterlijk binnen vijf minuten binnen.
pi_93356801
Misschien een beetje een misplaatste post in dit topic, maar wilde het toch even melden. Door wat dierenartsbezoekjes ben ik erachter dat één van de twee me in ieder geval erg lief vindt blijkbaar :) .

Elke keer als ze op de behandeltafel zat, kroop ze namelijk helemaal tegen me aan. Zo lief *; *; .
pi_93356884
3 katten. Een poes en twee katers.

Bang voor:
Minous: drukke kinderen, bezoek dat te veel aandacht geeft aan haar, stofzuigers, kletteren van het water van de douche.
Billy: Alleen van de stofzuiger en hard geluid.

Dol op:
Sammy en Billy: plastic zakjes, whiskasmuisjes. Dozen. Over je toetsenbord heen lopen. Over je krant heenlopen. Zo'n roze zeester speeltje van 1 euro bij de wibra.
Minous: Bij je onder de deken kruipen, staren uit het raam. op een dag 20 keer naar binnen en weer naar buiten willen.
Sammy: Wattenstaafjes. Daar kan hij echt uren meespelen. Alle snoepjes, stiekem de overgebleven vla opeten. Kastjes openmaken en snoep stelen. In een grote supermarkttas zitten( zo een van dik plastic) en dan wil die mee naar buiten. Dus dan doe ik dat. Vind hij prachtig. Hij is eigenlijk te klein voor de tas. Dus hij heeft alleen zijn kopje naar buiten. En als hij bang is gaat ie weer naar beneden. Leuk gezicht wel.
Billy: kaassnoepjes. Een rol boterhamzakjes kapot maken. Zakdoekjes in plastic. Borstelen.

[ Bericht 2% gewijzigd door WinnieWana op 26-02-2011 18:09:50 ]
pi_93357040
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:55 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

niet echt bang denk ik.. want ze rent niet weg.. ze begint alleen heel erg te mauwen alsof ze wil gaan vechten ofzo :{ mn schoonmoeder heeft geen irritante stem om aan te horen en ze praat ook niet hard.. ze heeft haar ook nooit opgepakt of iets.. geen idee wat het is zo gaat het vanaf het begin :P
haha wel vaag. Misschien heeft de kat slechte ervaringen met een vrouw die op je schoonmoeder lijkt.
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2011 @ 18:14:16 #17
137949 Disana
pi_93357369
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:45 schreef Marlbora het volgende:

Haha, hoe?

Ik mag hopen dat het antwoord niet 'door ermee te gaan slaan/wapperen' is :P .
Nee, nog niet eens :D Maar als je zo'n prei uit de boodschappentas haalde, kromp hij al ineen. Er is bij mijn weten nooit iets voorgevallen met een agressieve prei ofzo.
pi_93357454
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:14 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, nog niet eens :D Maar als je zo'n prei uit de boodschappentas haalde, kromp hij al ineen. Er is bij mijn weten nooit iets voorgevallen met een agressieve prei ofzo.
misschien heeft ze ooit die reclame van die irritante ringtone site voorbij zien komen op tv? :P

pi_93357640
quote:
Orihime :D
Always live your life with full happiness and laughter ;)
pi_93357824
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:45 schreef Civilian het volgende:
Dol op douchen
Eén van onze katten ook, die gaat nog net niet naast ons zitten als één van ons onder de douche staat.

Deze zelfde kat is ook dol op vaseline. 8)7
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_93357984
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:45 schreef Marlbora het volgende:

[..]

Is het geen groot uitgevallen cavia :) ? En, rauw of gekookt, met of zonder saus?

Alleen gekookt, zonder saus :P
Haha volgens mij is het toch echt een kat...
pi_93358022
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:26 schreef bas-beest het volgende:

Oh ja, eentje van mij is ook gek op bodylotion. Maakt niet uit welke smaak; zodra ik ermee gesmeerd heb wordt het er zo weer afgelikt :) .
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:50:35 #23
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_93358694
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:26 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Eén van onze katten ook, die gaat nog net niet naast ons zitten als één van ons onder de douche staat.

Die van mij gaat wel naast me zitten als ik 't toelaat :')
En ondertussen likt hij de waterdruppels van de tegels. Raar beest.. Al vindt hij het 't wel minder prettig als er teveel water op hem komt
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2011 @ 19:01:18 #24
137949 Disana
pi_93359100
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:16 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

misschien heeft ze ooit die reclame van die irritante ringtone site voorbij zien komen op tv? :P

Haha, daar zou je inderdaad ook panisch van kunnen worden. Maar nee, het is al wat langer geleden.
pi_93366322
Onze katten houden van pas gewassen, nog nat, haar, parfum, bodylotion en andere lekker ruikende dingen. En rosbief en kip, daar doen ze een moord voor. En de ene zit altijd graag op de krant/tijdschrift/boek/reclamefolder die je op dat moment graag wilt lezen.. En ze houden van mauwen naar vogeltjes voor het raam! En van in je bed slapen onder de dekens, en dan zijn nagels uitzetten als je teveel in 'zijn' area komt!

En ze houden niet van... nouja, eigenlijk vinden ze niets erg :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')