Je ziet Art en Karin in een shot in een kerk zitten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:39 schreef iggyinthehouse het volgende:
En weer een twitter van De Mol:
[..]
Dan zou het wel een held zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef Radobe het volgende:
Patrick is toch ook penningsmeester? En hebben ze onlangs nog geteld hoeveel er daadwerkelijk in de pot zit, die hij bij zich heeft?
Dat zou pas een goeie mollenstreek zijn, alles weggooien op t einde
Sorry, verlorenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef Radobe het volgende:
Patrick is toch ook penningsmeester? En hebben ze onlangs nog geteld hoeveel er daadwerkelijk in de pot zit, die hij bij zich heeft?
Dat zou pas een goeie mollenstreek zijn, alles weggooien op t einde
11quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:48 schreef texelonia het volgende:
Twitter:
IkBenDeMol De Mol
Hoeveel nationaliteiten weet ik vanavond om mij heen te verzamelen? Tel mee! Vanaf 20:30 uur.
Ook niet echt origineel. Volgens mij heb ik zo'n opdracht al vaker voorbij zien komen. Is het niet bij WIDM, dan wel bij andere spelprogramma's.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:11 schreef Mishu het volgende:
Ze moeten de volgende keer zoveel mogelijk mensen met een verschillende nationaliteit verzamelen.
Yep.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:04 schreef Miendientje het volgende:
Is dat niet gewoon nummer van de aflevering?
Niemandquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:00 schreef DaMart het volgende:
Tweet van de mol:
RT @MolNieuws Nog 5 uur... #WIDM #9/11
Wie van de kandidaten is te koppelen aan 9/11?.
Ik interpreteer het eerder als 'aflevering 9 van de 11' maar goed.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:06 schreef Omniej het volgende:
[..]
Yep.9/11 is een beetje lullig gekozen, maar deze uitzending is s11e09 natuurlijk dus daar zou ik niets achter zoeken.
Ik vind het alleen een opmerkelijke notatie, maar kon zelf niet iets verdachts bedenken dat ermee bedoeld kon wordenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:06 schreef Omniej het volgende:
[..]
Yep.9/11 is een beetje lullig gekozen, maar deze uitzending is s11e09 natuurlijk dus daar zou ik niets achter zoeken.
Twitter he, 140 karakters dan word je slordig of creatief met je letters en cijfersquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het alleen een opmerkelijke notatie, maar kon zelf niet iets verdachts bedenken dat ermee bedoeld kon worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |