Nee, er staat "bieden kan vanaf 250 euro". Ik hou niet van bieden dus hoor liever een prijs waarmee ik hem kan kopen.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:39 schreef Skull-splitter het volgende:
250 staat erboven. Wat overigens geen geld is voor zo'n lensje
Ik trek me iig volledig terug ivm financieen (lees: ik mag van mezelf even niets meer kopen...)
Dito hier, hoe aantrekkelijk de lens ook is. Heb eerst nog ander spul op m'n lijst staan en ik heb besloten me aan m'n lijst te houden.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik trek me iig volledig terug ivm financieen (lees: ik mag van mezelf even niets meer kopen...)
In de policy van V&A staat het volgende:quote:Op zondag 27 februari 2011 23:59 schreef QuanCore het volgende:
Bieden vanaf mag hier niet op Fok volgens mij. Voor welke prijs zou ik hem een dezer dagen kunnen komen ophalen?
Je mag "bieden kan vanaf" ook lezen als "richtprijs". Ik heb er echter bewust voor gekozen om er "bieden vanaf" neer te zetten, aangezien de lens voor minder dan 250 euro echt niet weg gaat.quote:• V&A is geen veilingsite, dus geef altijd een richtprijs. Echter, het staat mensen vrij om te bieden. Dit kan onder je vraagprijs, maar ook over de vraagprijs zijn.Het bieden van de vraagprijs verplicht de verkoper niet tot verkoop als er overboden wordt. Het is dan aan de verkoper om te beslissen waarmee hij akkoord gaat. Is er echter al een deal gesloten, dan is het niet netjes deze deal af te breken.
Ik heb de policy nooit gelezen maar de keren dat ik dat ook deed, mocht het nietquote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef BigBear het volgende:
[..]
In de policy van V&A staat het volgende:
[..]
Je mag "bieden kan vanaf" ook lezen als "richtprijs". Ik heb er echter bewust voor gekozen om er "bieden vanaf" neer te zetten, aangezien de lens voor minder dan 250 euro echt niet weg gaat.
Inmiddels heb ik een bod van 265 euro ontvangen en dat begint qua prijs in de buurt te komen. Uiteraard mag de lens bij ophalen uitgebreid getest worden!
Wat mij betreft is 265 euro akkoord. Ik stuur je even een PMquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:44 schreef QuanCore het volgende:
[..]
Ik heb de policy nooit gelezen maar de keren dat ik dat ook deed, mocht het niet.
Voor 265 kom ik hem ophalen. Hoger kan ik helaas niet gaan.
Yep, QuanCore komt de lens morgen halen.quote:
Daar ben ik ook wel een beetje bang voor, maar ik heb de knoop doorgehakt en besteed het geld dan toch liever aan goede groothoeklens, aangezien ik landschapsfotografie leuk vind om te doen. En ik heb ook nog 2 F2.8 lenzen (24 t/m 200mm), dus in omstandigheden met weinig licht weet ik me dan wel te reddenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:32 schreef NiGeLaToR het volgende:
Geniale lens; hebbum zelf ookgebruik hem ook weinig, maar doe hem niet weg omdat ik dan vast spijt krijg.. ofzo
Ok.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:45 schreef BigBear het volgende:
[..]
Yep, QuanCore komt de lens morgen halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |