moge beaverhausen, ook weer van de partij?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:17 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi.
Wat heb ik gemist? Waar kijk ik naar? Waarom hebben ze Goedemorgen Nederland op de streams gezet?
Ja je mag alleen nog maar lief doen in dit topicquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:17 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi.
Wat heb ik gemist? Waar kijk ik naar? Waarom hebben ze Goedemorgen Nederland op de streams gezet?
Ik vind 3 jaar anders best wel lang, maar ik houd gewoon niet zo van die zeikende vrouwen, keer ik me rug ook naar toe in real-lifequote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij bent nog niet zo heel lang op Fok! hè..![]()
Ok dan wil ik graag nummer 7 zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja je mag alleen nog maar lief doen in dit topic
Doe je dat niet dan ben je azijnpisser nr. 6
Verzuurde oldbie!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
hij is een REL nichtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef Green1 het volgende:
[..]
Maar hij is een nicht, dan mag het
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ik vind 3 jaar anders best wel lang, maar ik houd gewoon niet zo van die zeikende vrouwen, keer ik me rug ook naar toe in real-lifeMaarja valt hier niet te vermijden he, dus dan maar confronteren
Joannequote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Gerard
![]()
Karim![]()
MoniqueJoanne
Sofie
Newbiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nr. 6 maar?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja je mag alleen nog maar lief doen in dit topic
Doe je dat niet dan ben je azijnpisser nr. 6
Kom op joh! Dansen!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ik vind 3 jaar anders best wel lang, maar ik houd gewoon niet zo van die zeikende vrouwen, keer ik me rug ook naar toe in real-lifeMaarja valt hier niet te vermijden he, dus dan maar confronteren
Rustig maar, random volgorde.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nr. 6 maar?
Ik dacht dat ik ondertussen toch hoger op de lijst zou staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |