Ik vind Aafke leuk!quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:05 schreef RethXoth het volgende:
[..]
'tis niet dat ik een Aafke fanboy ben, ik mag iedereen wel (behalve Alex) maar om nou gelijk met zulke woorden te gooien? Zwak hoor.
Ik ga mij niet verlagen tot dat niveau, have fun met je fangirl-ism
Is dat de missie? Uur dansen en dan het zwembad in? Ik heb het gemist namelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:05 schreef Greys het volgende:
Slim gedaan hoor, wat rustige oefeningen nu nog, straks grondoefeningen en dan het zwembad in. Missie geslaagd
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind Aafke leuk!
Grappig, ik heb 3 favootjes en die mochten elkaar onderling voor geen meter.
Alleen is de stemming tussen Joanna en Laura wel behoorlijk verbeterd. Zoals Jo gisteren lekker met haar hoofd in Laura's schoot lag...![]()
[ afbeelding ]
ze kregen gisteravond laat te horen via Aafke die in de kvdw was geweest dat ze vanochtend opgesloten zouden worden op 1 slaapkamer en dat het "leuk zou worden". We gaan er dus maar vanuit dat dit de leukigheid isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is dat de missie? Uur dansen en dan het zwembad in? Ik heb het gemist namelijk
Aafke houdt vol dat het geen missie is, maar dat het haar werd gevraagd om de tijd te overbruggen zodat ze niet op bed zouden hangen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is dat de missie? Uur dansen en dan het zwembad in? Ik heb het gemist namelijk
Ooooow okquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze kregen gisteravond laat te horen via Aafke die in de kvdw was geweest dat ze vanochtend opgesloten zouden worden op 1 slaapkamer en dat het "leuk zou worden". We gaan er dus maar vanuit dat dit de leukigheid is
geen idee, ik schakel net een half uurtje geleden ook pas inquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ooooow ok
Hoelang zijn ze al bezig?
Props voor Sofietje!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Aafke houdt vol dat het geen missie is, maar dat het haar werd gevraagd om de tijd te overbruggen zodat ze niet op bed zouden hangen.
Waarop sofietje zei , ja kut het is wel een missie maar ik doe wel mee
Graag, huis uit, tuin uit, land uit!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zullen ze ook nieuwe beddengoed krijgen? De zweetdruppels vliegen in het rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |