Is dit een missie?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
stel dat ze Laura deze "missie" hadden laten doen, dan was het niet veel geworden denk ik
Ze zijn aan het verbouwen, je hoort iig hamer de hamer.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:02 schreef jodev het volgende:
Goedemorgen allemaal. Net terug van werk en val meteen in een uitermate ijverige groep deelnemers.... Vanwaar het gevangenisidee met de gesloten luiken?
Karim is tofquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:00 schreef Roguee het volgende:
[..]
Klopt zeker, heb ik met Servio. Maar ik vond Servio wel echt leuk, dus dat is echt wel anders geworden.
Als Gerard of Karim genomineerd worden ga ik overigens wel stemmen
Dat komt door de overdreven geheimzinnigheid van de productie.. je zou toch niett willen dat er een glimp van een portugees op de stream komt..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:02 schreef jodev het volgende:
Goedemorgen allemaal. Net terug van werk en val meteen in een uitermate ijverige groep deelnemers.... Vanwaar het gevangenisidee met de gesloten luiken?
Nou die beweegt beter als die hoerige aandachtgeile aapquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:01 schreef RethXoth het volgende:
[..]
FangirlOm maar even Joanna als target te nemen, wat een zoutzak
Ik vind Karim qua uiterlijk ook redelijk prettig opdrogenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:02 schreef Olga het volgende:
[..]
Karim is tofIk plaatste hem eerst in dezelfde rij als Maik dus niets maar daar ben ik van teruggekomen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:03 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Nou die beweegt beter als die hoerige aandachtgeile aap
Ik was blij verrast na zijn knipbeurtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:03 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik vind Karim qua uiterlijk ook redelijk prettig opdrogen
Don't push it!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:03 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik vind Karim qua uiterlijk ook redelijk prettig opdrogen
Wie weet zijn die al stukken interessanter dan de personen die nu in het huis zitten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:03 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat komt door de overdreven geheimzinnigheid van de productie.. je zou toch niett willen dat er een glimp van een portugees op de stream komt..
'tis niet dat ik een Aafke fanboy ben, ik mag iedereen wel (behalve Alexquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:03 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Nou die beweegt beter als die hoerige aandachtgeile aap
goffer, krijgen we weer een streamlockquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:04 schreef Roguee het volgende:
Als ze echt nog een half uur moeten gaat de eerste dooie zo vallen denk ik.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:04 schreef Roguee het volgende:
Als ze echt nog een half uur moeten gaat de eerste dooie zo vallen denk ik.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goffer, krijgen we weer een streamlock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |