Ik kan gewoon niet geloven dat hij een Barman isquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Spreek jij es lekker voor jezelf!
Misschien dat het op de damesslaapkamer straks net zo warm is als bij de heren?quote:
Eensch, echt een leuke gast.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:56 schreef SIRA het volgende:
Gerard is toch echt te aandoenlijk zo. Lekker enthousiast. Echt leuk
Ben ook erg benieuwdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:57 schreef bladerdeegroller het volgende:
Hamer de hamer op stream 3 nog steeds, ben benieuwd wat ze aan het verbouwen zijn
Als je eenmaal iemand niet mag ga je daar erg op letten volgens mij. Zelfde met Laura, is ze gewoon aan het meedoen, vind men toch wel iets wat ze fout doetquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:57 schreef Roguee het volgende:
Grappig dat een aantal fokkers hetzelfde denken over bepaalde personen nav een aantal gebeurtenissen![]()
Vraag me echter af hoe het stemmende publiek erover denkt, ik stem zelf namelijk nooit.
En Guido heeft van zijn T-shirt een zweetband (hoofd) gemaakt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:59 schreef Greys het volgende:
Karim heeft zijn muts er maar bij op gezet![]()
stel dat ze Laura deze "missie" hadden laten doen, dan was het niet veel geworden denk ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:59 schreef Olga het volgende:
[..]
Als je eenmaal iemand niet mag ga je daar erg op letten volgens mij. Zelfde met Laura, is ze gewoon aan het meedoen, vind men toch wel iets wat ze fout doet
Klopt zeker, heb ik met Servio. Maar ik vond Servio wel echt leuk, dus dat is echt wel anders geworden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:59 schreef Olga het volgende:
[..]
Als je eenmaal iemand niet mag ga je daar erg op letten volgens mij. Zelfde met Laura, is ze gewoon aan het meedoen, vind men toch wel iets wat ze fout doet
Da's best nog langquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:59 schreef Green1 het volgende:
30 minutes left, zeggen ze op de stream..
Muziek en dans, nu nog een keertje 's avonds met een drankje erbij, het begint er iig op te lijken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:00 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Goedemorgen
Kom weer op het juiste moment binnenvallen merk ik.
ja, te lang, dan kun je er weer donder op zeggen dat ze zo moe zijn dat het de rest van de dag weer hangen gaat wordenquote:
Ben ik met je eens. Laura is mi niet iemand die graag op de voorgrond treedt, maar goed 14 van zulke mensen in het huis is ook niet echt leukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
stel dat ze Laura deze "missie" hadden laten doen, dan was het niet veel geworden denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |