Wat een achterlijke opmerking..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Erg he, ze kan ook maar 1 beweging volgens mij, een gemis in haar opvoeding
Was niet haar idee hè, madam wilde zumbaën..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
Je ziet joanna echt kijken van, moet dit nou
Maar nog steeds erg lekker!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:52 schreef Roguee het volgende:
[..]
Laura is zelfs tijdens een fitness les oersaai
zo zit ik er ook al over te denkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:55 schreef charmed_angel het volgende:
Gerard
Karim
Sharon, servio en Aafke
Ja dat is wel typischquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:55 schreef Greys het volgende:
Karim heeft een hele lage erger-factor ook.
Zelfs dat getokkel op die gitaar vergeef je hem vrij snel
Echt he, ik ben zo op die jongen afgeknapt sinds het feestjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:49 schreef Mylene het volgende:
Wat is Servio irritant aanwezig zeg. Hij zal en moet haantje de voorste zijn.
Ik vind Gerard echt enorm bijgedraaid sinds z'n nominatie. Echt n leuke kerelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:56 schreef SIRA het volgende:
Gerard is toch echt te aandoenlijk zo. Lekker enthousiast. Echt leuk
Ik wilde vragen de wattusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was niet haar idee hè, madam wilde zumbaën..
wie nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt he, ik ben zo op die jongen afgeknapt sinds het feestje
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:57 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik vind Gerard echt enorm bijgedraaid sinds z'n nominatie. Echt n leuke kerel
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde vragen de wattus
Maar zie dat je het al hebt aangepast
En hij is niet eens zo veranderd, we zijn gewoon aan hem gaan wennen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:57 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik vind Gerard echt enorm bijgedraaid sinds z'n nominatie. Echt n leuke kerel
Spreek jij es lekker voor jezelf!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:55 schreef Greys het volgende:
Karim heeft een hele lage erger-factor ook.
Zelfs dat getokkel op die gitaar vergeef je hem vrij snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |