Ik dacht eerst Karim maar daar zie ik dankzij deze les toch maar even van afquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey, dan toch zij Bollywood? Dan moet je toch kunnen zingen en dansen?
Laura is zelfs tijdens een fitness les oersaaiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:51 schreef TimeJumper het volgende:
Kijk de enige die niet zweten zijn Laura en Maik
Maar hij is altijd wel lekker enthousiastquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:48 schreef Greys het volgende:
Karim staat er echt als een idioot tussen te hupsen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:51 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik dacht eerst Karim maar daar zie ik dankzij deze les toch maar even van af
Dat wilde ik idd net zeggenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:52 schreef Roguee het volgende:
[..]
Laura is zelfs tijdens een fitness les oersaai
Hahah die kijkt 24/7 zoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
Je ziet joanna echt kijken van, moet dit nou
Idd. Ik vind hem echt een van de leukste bewoners!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:52 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Maar hij is altijd wel lekker enthousiast
Erg he, ze kan ook maar 1 beweging volgens mij, een gemis in haar opvoedingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:52 schreef Roguee het volgende:
[..]
Laura is zelfs tijdens een fitness les oersaai
Ik ook! Lijkt me ook een hele aardige vent.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Idd. Ik vind hem echt een van de leukste bewoners!
je zou zeggen dat er al een lading drank het huis in is gegooid vanochtend vroegquote:
me too!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Idd. Ik vind hem echt een van de leukste bewoners!
uhuhquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je zou zeggen dat er al een lading drank het huis in is gegooid vanochtend vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |