FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Hey, dan toch zij Bollywood? Dan moet je toch kunnen zingen en dansen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:45 schreef Roguee het volgende:
Monique is de bom, die zingt zelfs lekker mee
Wat dacht je van Alexquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:48 schreef Greys het volgende:
Karim staat er echt als een idioot tussen te hupsen
inderdaadquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:49 schreef Mylene het volgende:
Wat is Servio irritant aanwezig zeg. Hij zal en moet haantje de voorste zijn.
Ik vind Gerard en Karim verreweg het meest enthousiast meedoenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:49 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Wat dacht je van AlexOuwe zak dat het is.
Vreemd dat de oudste juist het jongste overkomt (Gerard)
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:48 schreef Greys het volgende:
En Sharon dan? Jeetje, heb je de pik op hem?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:49 schreef Mylene het volgende:
Ik dacht eerst Karim maar daar zie ik dankzij deze les toch maar even van afquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey, dan toch zij Bollywood? Dan moet je toch kunnen zingen en dansen?
Laura is zelfs tijdens een fitness les oersaaiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:51 schreef TimeJumper het volgende:
Kijk de enige die niet zweten zijn Laura en Maik
Maar hij is altijd wel lekker enthousiastquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:48 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:51 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik dacht eerst Karim maar daar zie ik dankzij deze les toch maar even van af
Dat wilde ik idd net zeggenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:52 schreef Roguee het volgende:
[..]
Laura is zelfs tijdens een fitness les oersaai
Hahah die kijkt 24/7 zoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
Je ziet joanna echt kijken van, moet dit nou
Idd. Ik vind hem echt een van de leukste bewoners!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:52 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Maar hij is altijd wel lekker enthousiast
Erg he, ze kan ook maar 1 beweging volgens mij, een gemis in haar opvoedingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:52 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik ook! Lijkt me ook een hele aardige vent.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Idd. Ik vind hem echt een van de leukste bewoners!
je zou zeggen dat er al een lading drank het huis in is gegooid vanochtend vroegquote:
me too!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Idd. Ik vind hem echt een van de leukste bewoners!
uhuhquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je zou zeggen dat er al een lading drank het huis in is gegooid vanochtend vroeg
Wat een achterlijke opmerking..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Erg he, ze kan ook maar 1 beweging volgens mij, een gemis in haar opvoeding
Was niet haar idee hè, madam wilde zumbaën..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
Je ziet joanna echt kijken van, moet dit nou
Maar nog steeds erg lekker!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:52 schreef Roguee het volgende:
[..]
zo zit ik er ook al over te denkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:55 schreef charmed_angel het volgende:
Gerard
Karim
Sharon, servio en Aafke
Ja dat is wel typischquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:55 schreef Greys het volgende:
Karim heeft een hele lage erger-factor ook.
Zelfs dat getokkel op die gitaar vergeef je hem vrij snel
Echt he, ik ben zo op die jongen afgeknapt sinds het feestjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:49 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Gerard echt enorm bijgedraaid sinds z'n nominatie. Echt n leuke kerelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:56 schreef SIRA het volgende:
Gerard is toch echt te aandoenlijk zo. Lekker enthousiast. Echt leuk
Ik wilde vragen de wattusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was niet haar idee hè, madam wilde zumbaën..
wie nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt he, ik ben zo op die jongen afgeknapt sinds het feestje
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:57 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik vind Gerard echt enorm bijgedraaid sinds z'n nominatie. Echt n leuke kerel
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde vragen de wattus
Maar zie dat je het al hebt aangepast
En hij is niet eens zo veranderd, we zijn gewoon aan hem gaan wennen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:57 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik vind Gerard echt enorm bijgedraaid sinds z'n nominatie. Echt n leuke kerel
Spreek jij es lekker voor jezelf!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:55 schreef Greys het volgende:
Karim heeft een hele lage erger-factor ook.
Zelfs dat getokkel op die gitaar vergeef je hem vrij snel
Ik kan gewoon niet geloven dat hij een Barman isquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Spreek jij es lekker voor jezelf!
Misschien dat het op de damesslaapkamer straks net zo warm is als bij de heren?quote:
Eensch, echt een leuke gast.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:56 schreef SIRA het volgende:
Gerard is toch echt te aandoenlijk zo. Lekker enthousiast. Echt leuk
Ben ook erg benieuwdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:57 schreef bladerdeegroller het volgende:
Hamer de hamer op stream 3 nog steeds, ben benieuwd wat ze aan het verbouwen zijn
Als je eenmaal iemand niet mag ga je daar erg op letten volgens mij. Zelfde met Laura, is ze gewoon aan het meedoen, vind men toch wel iets wat ze fout doetquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:57 schreef Roguee het volgende:
Grappig dat een aantal fokkers hetzelfde denken over bepaalde personen nav een aantal gebeurtenissen![]()
Vraag me echter af hoe het stemmende publiek erover denkt, ik stem zelf namelijk nooit.
En Guido heeft van zijn T-shirt een zweetband (hoofd) gemaakt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:59 schreef Greys het volgende:
Karim heeft zijn muts er maar bij op gezet![]()
stel dat ze Laura deze "missie" hadden laten doen, dan was het niet veel geworden denk ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:59 schreef Olga het volgende:
[..]
Als je eenmaal iemand niet mag ga je daar erg op letten volgens mij. Zelfde met Laura, is ze gewoon aan het meedoen, vind men toch wel iets wat ze fout doet
Klopt zeker, heb ik met Servio. Maar ik vond Servio wel echt leuk, dus dat is echt wel anders geworden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:59 schreef Olga het volgende:
[..]
Als je eenmaal iemand niet mag ga je daar erg op letten volgens mij. Zelfde met Laura, is ze gewoon aan het meedoen, vind men toch wel iets wat ze fout doet
Da's best nog langquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:59 schreef Green1 het volgende:
30 minutes left, zeggen ze op de stream..
Muziek en dans, nu nog een keertje 's avonds met een drankje erbij, het begint er iig op te lijken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:00 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Goedemorgen
Kom weer op het juiste moment binnenvallen merk ik.
ja, te lang, dan kun je er weer donder op zeggen dat ze zo moe zijn dat het de rest van de dag weer hangen gaat wordenquote:
Ben ik met je eens. Laura is mi niet iemand die graag op de voorgrond treedt, maar goed 14 van zulke mensen in het huis is ook niet echt leukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
stel dat ze Laura deze "missie" hadden laten doen, dan was het niet veel geworden denk ik
Is dit een missie?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
stel dat ze Laura deze "missie" hadden laten doen, dan was het niet veel geworden denk ik
Ze zijn aan het verbouwen, je hoort iig hamer de hamer.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:02 schreef jodev het volgende:
Goedemorgen allemaal. Net terug van werk en val meteen in een uitermate ijverige groep deelnemers.... Vanwaar het gevangenisidee met de gesloten luiken?
Karim is tofquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:00 schreef Roguee het volgende:
[..]
Klopt zeker, heb ik met Servio. Maar ik vond Servio wel echt leuk, dus dat is echt wel anders geworden.
Als Gerard of Karim genomineerd worden ga ik overigens wel stemmen
Dat komt door de overdreven geheimzinnigheid van de productie.. je zou toch niett willen dat er een glimp van een portugees op de stream komt..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:02 schreef jodev het volgende:
Goedemorgen allemaal. Net terug van werk en val meteen in een uitermate ijverige groep deelnemers.... Vanwaar het gevangenisidee met de gesloten luiken?
Nou die beweegt beter als die hoerige aandachtgeile aapquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:01 schreef RethXoth het volgende:
[..]
FangirlOm maar even Joanna als target te nemen, wat een zoutzak
Ik vind Karim qua uiterlijk ook redelijk prettig opdrogenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:02 schreef Olga het volgende:
[..]
Karim is tofIk plaatste hem eerst in dezelfde rij als Maik dus niets maar daar ben ik van teruggekomen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:03 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Nou die beweegt beter als die hoerige aandachtgeile aap
Ik was blij verrast na zijn knipbeurtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:03 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik vind Karim qua uiterlijk ook redelijk prettig opdrogen
Don't push it!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:03 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik vind Karim qua uiterlijk ook redelijk prettig opdrogen
Wie weet zijn die al stukken interessanter dan de personen die nu in het huis zitten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:03 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat komt door de overdreven geheimzinnigheid van de productie.. je zou toch niett willen dat er een glimp van een portugees op de stream komt..
'tis niet dat ik een Aafke fanboy ben, ik mag iedereen wel (behalve Alexquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:03 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Nou die beweegt beter als die hoerige aandachtgeile aap
goffer, krijgen we weer een streamlockquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:04 schreef Roguee het volgende:
Als ze echt nog een half uur moeten gaat de eerste dooie zo vallen denk ik.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:04 schreef Roguee het volgende:
Als ze echt nog een half uur moeten gaat de eerste dooie zo vallen denk ik.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goffer, krijgen we weer een streamlock
Ik vind Aafke leuk!quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:05 schreef RethXoth het volgende:
[..]
'tis niet dat ik een Aafke fanboy ben, ik mag iedereen wel (behalve Alex) maar om nou gelijk met zulke woorden te gooien? Zwak hoor.
Ik ga mij niet verlagen tot dat niveau, have fun met je fangirl-ism
Is dat de missie? Uur dansen en dan het zwembad in? Ik heb het gemist namelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:05 schreef Greys het volgende:
Slim gedaan hoor, wat rustige oefeningen nu nog, straks grondoefeningen en dan het zwembad in. Missie geslaagd
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind Aafke leuk!
Grappig, ik heb 3 favootjes en die mochten elkaar onderling voor geen meter.
Alleen is de stemming tussen Joanna en Laura wel behoorlijk verbeterd. Zoals Jo gisteren lekker met haar hoofd in Laura's schoot lag...![]()
[ afbeelding ]
ze kregen gisteravond laat te horen via Aafke die in de kvdw was geweest dat ze vanochtend opgesloten zouden worden op 1 slaapkamer en dat het "leuk zou worden". We gaan er dus maar vanuit dat dit de leukigheid isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is dat de missie? Uur dansen en dan het zwembad in? Ik heb het gemist namelijk
Aafke houdt vol dat het geen missie is, maar dat het haar werd gevraagd om de tijd te overbruggen zodat ze niet op bed zouden hangen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ooooow okquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze kregen gisteravond laat te horen via Aafke die in de kvdw was geweest dat ze vanochtend opgesloten zouden worden op 1 slaapkamer en dat het "leuk zou worden". We gaan er dus maar vanuit dat dit de leukigheid is
geen idee, ik schakel net een half uurtje geleden ook pas inquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ooooow ok
Hoelang zijn ze al bezig?
Props voor Sofietje!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Aafke houdt vol dat het geen missie is, maar dat het haar werd gevraagd om de tijd te overbruggen zodat ze niet op bed zouden hangen.
Waarop sofietje zei , ja kut het is wel een missie maar ik doe wel mee
Graag, huis uit, tuin uit, land uit!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zullen ze ook nieuwe beddengoed krijgen? De zweetdruppels vliegen in het rond
Zo hé... mevrouw doet mee... Hasd ze het niet te druk met belangrijker zaken, zoals op het bed liggen simmen en janken dat ze naar huis wil?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Aafke houdt vol dat het geen missie is, maar dat het haar werd gevraagd om de tijd te overbruggen zodat ze niet op bed zouden hangen.
Waarop sofietje zei , ja kut het is wel een missie maar ik doe wel mee
Dat uur zal idd wel een missie zijn (en sportief van de rest dat ze niet afhaken, want dat weten ze ook wel inmiddels) en dat ze daarna het zwembad in springen was Karim zijn plan geloof ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de eerste dooie?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Servio is er maar bij gaan liggen.
Ik vind dat ze nog wel iets harder mag benadrukkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:08 schreef Enyma het volgende:
Is t waar dat ze tegen aafke hadden gezegd dat ze dr Bi-zijn moet benadrukken? Volgens mij was ze daar al aardig mee begonnen op dat feestje laatst...
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo hé... mevrouw doet mee... Hasd ze het niet te druk met belangrijker zaken, zoals op het bed liggen simmen en janken dat ze naar huis wil?
Die dacht volgens mij dat het een kwartiertje ging duren, vandaar dat hij er zo fanatiek in gingquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Graag, huis uit, tuin uit, land uit!
haha Eens!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind dat ze nog wel iets harder mag benadrukken
Aafke.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:11 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Wie heeft de leiding in deze ?
Aafkequote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:11 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Wie heeft de leiding in deze ?
leuk, een puinhoop, straks weer gedoe van joanna, ik ben wel op hygiëne gesteldquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:12 schreef Green1 het volgende:
Leuk, nederlanders op stream 3.. 15 minuten en dan moeten ze echt weg zijn..
En een één of ander wijf zei dat het een puinhoop was, of iets in die strekking.. en ze zijn een microfoon aan het maken..
let's hope dat al zijn haantje de voorste zelfvoldane gedrag hem snel gaat opbrekenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:13 schreef Mylene het volgende:
Ja Servio, moet je maar niet haantje de voorste zijn. Dat breekt je op.
Hij blijft lekker meedoen idd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:13 schreef Grunge. het volgende:
Wat een conditie heeft Gerard. En hij is de OUDSTE.
Oh nee wat erg! AAARGH WEGSTEMMEN! HIJ STAAT VOORAAN!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:13 schreef Mylene het volgende:
straks ligt ie ook te janken dattie naar huis wilquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:13 schreef Mylene het volgende:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
straks ligt ie ook te janken dattie naar huis wil
Ja laten we hier alleen gaan adoreren, wat zullen de topics dan nog hard gaanquote:
Greys!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja laten we hier alleen gaan adoreren, wat zullen de topics dan nog hard gaan
komt laten wij aanbiddenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Sharon ook graag wegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:15 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Oh nee wat erg! AAARGH WEGSTEMMEN! HIJ STAAT VOORAAN!
En Sharon dan?![]()
Azijnpisser nr. 2!
dat was ik al, azijnpisser nr 3, mag jij nr 4 zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sharon ook graag weg
Sharon en Servio zijn echt 2 irritante baasspelersde grootste mond, nemen alle beslissingen (boodschappen) en zijn achterbaks
Groetjes azijnpisser nr. 3
Al eens gesolliciteerd bij het Mediapark in Hilversum?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent nog niet zo heel lang op Fok! hè..quote:
moge beaverhausen, ook weer van de partij?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:17 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi.
Wat heb ik gemist? Waar kijk ik naar? Waarom hebben ze Goedemorgen Nederland op de streams gezet?
Ja je mag alleen nog maar lief doen in dit topicquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:17 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi.
Wat heb ik gemist? Waar kijk ik naar? Waarom hebben ze Goedemorgen Nederland op de streams gezet?
Ik vind 3 jaar anders best wel lang, maar ik houd gewoon niet zo van die zeikende vrouwen, keer ik me rug ook naar toe in real-lifequote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij bent nog niet zo heel lang op Fok! hè..![]()
Ok dan wil ik graag nummer 7 zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja je mag alleen nog maar lief doen in dit topic
Doe je dat niet dan ben je azijnpisser nr. 6
Verzuurde oldbie!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
hij is een REL nichtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef Green1 het volgende:
[..]
Maar hij is een nicht, dan mag het
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ik vind 3 jaar anders best wel lang, maar ik houd gewoon niet zo van die zeikende vrouwen, keer ik me rug ook naar toe in real-lifeMaarja valt hier niet te vermijden he, dus dan maar confronteren
Joannequote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Gerard
![]()
Karim![]()
MoniqueJoanne
Sofie
Newbiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nr. 6 maar?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja je mag alleen nog maar lief doen in dit topic
Doe je dat niet dan ben je azijnpisser nr. 6
Kom op joh! Dansen!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ik vind 3 jaar anders best wel lang, maar ik houd gewoon niet zo van die zeikende vrouwen, keer ik me rug ook naar toe in real-lifeMaarja valt hier niet te vermijden he, dus dan maar confronteren
Rustig maar, random volgorde.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nr. 6 maar?
Ik dacht dat ik ondertussen toch hoger op de lijst zou staan.
quote:
Joanne is lekker om fakking te lachen, die irriteert (nog) niet zoals Lijzige Laura dat kanquote:
....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ik las pijpenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:20 schreef TimeJumper het volgende:
Whahahaaa Aafke valt weer plat op haar bek toen ze Phillip wilde grijpen
Handtastelijk wijfquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:20 schreef TimeJumper het volgende:
Whahahaaa Aafke valt weer plat op haar bek toen ze Phillip wilde grijpen
Bij Aafke zit daar weinig verschil in denk ikquote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bij Aafke zit daar weinig verschil in denk ik.
Haat? WTFquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:18 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Al eens gesolliciteerd bij het Mediapark in Hilversum?Ze kunnen mensen als jij wel gebruiken denk ik, lekker haat zaaien voor het publiek
Dus ik ben koudquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Voeten zeggen heel wat over de eigenaar!
![]()
![]()
Vrieskist!quote:
Oggundgymnastiehiekkkkkkkkkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:24 schreef Ireth het volgende:
Wtf is er nou weer aan de hand in die hunkerbunker?
Ik wou het niet zeggen...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Nu bekend is dat Gerard miljonair geilen alle vrouwen ineens op hem![]()
pics?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:25 schreef Green1 het volgende:
Jezus christus.. je je kijkt zo recht d'r hol in
Excusez-moiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Haat? WTF
Ik ben alleen maar heul positief juist, waar heb jij last van?
Probeer het morgen eens met je andere been, dat uit bed stappen
Dat doe je ook als je op Sofia Valentine googelt!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:25 schreef Green1 het volgende:
Jezus christus.. je je kijkt zo recht d'r hol in
Haha Aafke.. Denk wel dat je echt een topavond hebt als je met haar naar Wasteland gaat.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bij Aafke zit daar weinig verschil in denk ik.
Schrok me het lazerus, aan de gebler van Veamer was ik ondertussen wel gewend, zat ondertussen in outlook en krijg ineens die muziek over de speakers heenquote:
Die ene waar Servio nu Guido aan het nemen isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:26 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat was op de geheime betaalde 18+ stream.. dus dat mag ik helaas niet doen...
Dat kunnen we wel met zekerheid vaststellen lijkt mequote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha Aafke.. Denk wel dat je echt een topavond hebt als je met haar naar Wasteland gaat.
Ze houdt het langer vol dan menigeen.quote:
Kan gebeuren met koude voeten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:26 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Excusez-moi
Dacht even dat je Ceetje.. was, aangezien je mijn bericht naar haar citeerde
Aafke!!!quote:
Ohquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze zijn elders in het huis aan het klussen Pietje.
Hahaha standaard formule voor zwakke mensen:quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:25 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Pardon??
grow up ..heb ff je leeftijd gekeken en snapje gedrag
Daar word je toch ook schoon vanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:31 schreef Green1 het volgende:
Lekker zonder te douchen het zwembad in..
Kappen met dit geneuzel. Commentaar op de streams, niet op de users.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:30 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Hahaha standaard formule voor zwakke mensen:
En ga zo maar door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |