Schat, het is kiezen: zacht haar en het even met rust laten, of blijven verven en stro op je hoofd. Ik zag de foto's in je fobo en je haar ziet er daar niet echt uit of het bestand is tegen een hoop gerotzooi ermee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Uitgroeien duurt erg lang.
Verf het s winters donkerbruin, somers vaak heel licht ,blond.
Vind men eigen kleur nooit mooi. Hoe kan ik dat aanpakken als ik het toch snel zou willen?
Mijn haar is met geen enkele shampoo ook echt zacht ,ja eerste keer wassen maar daarna gewoon ruw.
Weet iemand hoe je dit ook oplost?
Nee oke daar heb je gelijk in. Vind alleen men eigen haarkleur niet mooi.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Schat, het is kiezen: zacht haar en het even met rust laten, of blijven verven en stro op je hoofd. Ik zag de foto's in je fobo en je haar ziet er daar niet echt uit of het bestand is tegen een hoop gerotzooi ermee.
En als het straks weer een beetje gezond is, kan je bijv in de zomer highlights zetten en in de winter donkere streepjes. Dan belast je het net wat minder dan wanneer je het helemaal verft.
En je zou er een flink stuk (10-15 cm) af kunnen laten knippen, daar wordt het vaak al een stuk mooier door.
Ik vind mn eigen kleur ook niks, maar ja, soms moeten we het doen met wat we hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nee oke daar heb je gelijk in. Vind alleen men eigen haarkleur niet mooi.
Hmm oke.
Maar 10-15cm dan blijft er weinig meer over qua haar?
Ik ben zon iemand die het dan verft om mezelf er mooier bij te voelenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind mn eigen kleur ook niks, maar ja, soms moeten we het doen met wat we hebben
Tot waar komt je haar nu dan? Ik dacht te zien dat het redelijk lang was, wel ruim over je schouder ofzo. Ik heb er toen ook een stuk vanaf gehaald om van lagen naar 1 lengte te komen en dat viel echt reuze mee. Tuurlijk mis je een stuk, maar ik kon nog wel een staart en omdat het mooier was, viel het niet zo op dat er zoveel vanaf was.
Overleg gewoon echt even met een goede kapper, zij kan je haar dan ook zien, en inschatten wat je eraf kan/moet/mag halen zodat het nog genoeg lengte houdt. En deze zomer ff niet verven en dan kijk je gewoon in het najaar weer hoe het ervoor staat. Althans, dat zou ik doen. En de adviezen hierboven met olies enzo, zou ik ook proberen denk ik. Als eerste. Wie weet knapt het al flink op dan
Ik snap dat wel hoor, ik verf mijn haar ook. Maar soms ff niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:16 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik ben zon iemand die het dan verft om mezelf er mooier bij te voelen
Ik heb mijn haar 1 keer korter geknipt en wat had ik er toen spijt van het was echt niet mooi en ging alleen maar krullen en pluizen en zat toen nog erger met die problemen
oh okequote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik snap dat wel hoor, ik verf mijn haar ook. Maar soms ff niet.
Pluizen moeten we niet hebben nee. Daar zou ik ff voor in dat andere topic kijken voor tips. Mijn haar pluist weinig, het hangt gewoon recht naar beneden, haha.
Misschien helpt een conditioner/masker die je haar zwaarder maakt? Een die dus vooral niet geschikt is voor vet haar zeg maar.
Superkuiken-geel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:43 schreef RianaLuna het volgende:
Wat is je eigen natuurlijke haarkleur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |