Ik kwam daar inderdaad toen ik 15 was en elders werd geweigerd.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:57 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Vandaar dat jij daar wel naar binnen mag?
"sperminatorquote:Op zondag 27 februari 2011 22:58 schreef Sealnova het volgende:
"de dancing"![]()
is vandaag nog niet genoemd
Ik kan nog wel 'n topic openen over gebeurtenissen in de dancing.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:58 schreef Sealnova het volgende:
"de dancing"![]()
is vandaag nog niet genoemd
HAHAHAHAHAHAHAHquote:Op zondag 27 februari 2011 22:57 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Vandaar dat jij daar wel naar binnen mag?
watquote:Op maandag 28 februari 2011 01:28 schreef Dirty_Robert het volgende:
I was denking West Europa was bekend for it's liberality, but this chicks were not that liberal. I vergissed me.
F*** you and the horse you rode in on!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:53 schreef The_Sperminator het volgende:
Dat gebeurt wel vaker bij Rob.
Wow, echte redneck humor!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:59 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
F*** you and the horse you rode in on!
Right, kiss my rebel ass!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:59 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Wow, echte redneck humor!
Kijk TS. gewoon dit doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:48 schreef Nicksanders het volgende:
TS snapt er duidelijk niks van!![]()
![]()
Luister en huiver TS.
Je pakt ze eerst bij hun heupen dan beweeg je met ze mee terwijl hun met hun lekkere bil over je pik wrijven (dit word ook wel schuren of bounce genoemd).
Ondertussen pak je langzaam aan hun hand ga je over hun buik en raak je hun jetsers aan![]()
Dit alles doe je terwijl je met ze mee blijft bewegen op het ritme van de muziek langzaam zoen je der in haar nek, dan draai je der om blijf je nog verder dansen en pak je der op der mond![]()
Succes gegarandeerd TS
Saluut een real life player
Als ik me eerst even voorstel, mag ik dus wel aan jouw culo zitten?quote:Op maandag 7 maart 2011 07:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mannen die dat doen__!
Mannen die in een wildvreemd meisje haar kont gaan knijpen__!
Ik hou er absoluut niet vanniet van een wildvreemde iig.
maar dat is mijn mening.
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Als ik me eerst even voorstel, mag ik dus wel aan jouw culo zitten?
Culoquote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
In je culo knijpen mag niet, maar een harde paal mag wel tegen je culo gebonkt worden?
quote:
A little piece just died of me.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:55 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Esta tan linda, esta tan rico y tiene tremendo culo! Tetitas chiquitas, pero lo que importa es que tiene tremendo culo!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |