Het is leuker om met mijn matties uit te gaan ja. Maar ik ga dan niet 'op jacht', omdat zie bovenstaande.quote:Op zondag 3 april 2011 18:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het blijft leuker om gewoon met je matties uit te gaan. Dan is er ook nog genoeg gelegenheid tot scoren dus dat is het probleem niet.
En toen werd je wakker, het was maar een droomquote:Op zondag 27 februari 2011 11:38 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ik ben op stap geweest en heb 'n wipje gescoord. Het was weer een dolle boel.
Na veel vijven en zessen zijn we uiteindelijk met z'n zessen op stap gegaan. Al vrij snel had ik beet. Wat oogcontact, daarna kwam ze bij me staan, pakte ze me vast en begon ze lekker met me te dansen. Alle vrouwelijke vormen op de juiste plaatsen en ze duwde af en toe haar mooie voorgevel goed tegen me aan. Dan weet je al dat het neuken wordt.
Een maat van me verspeelde nog een mooie dame. Hij had al wat gedronken en stond lekker te schuren toen hij voor de grap z'n broek opendeed, zijn leuter eruit haalde, uit zijn broek hing en zo verder tegen dat wijf aan bleef schuren. Uiteindelijk zag haar vriendin dat hij z'n leuter uit z'n broek had hangen en toen gingen ze weg.
Uiteindelijk in 'n appartement in een of andere achterstandsbuurt dat meisje van me een lekkere veeg gegeven.
Een andere maat van me neukte nog met 'n Dominicaanse zorra en de maat van die schuurde met z'n leuter uit z'n broek had zich uit pure wanhoop laten pijpen door een of ander dik, vet mormel.
Daarna weer verzamelen en naar de Döner-zaak. Daar zaten ook nog wat wijven. De drie gasten die nog droog stonden riepen "valt er hier nog wat te neuken voor ons". Ze hadden duidelijk honger. De Döner-bakker maakte de schotels snel klaar, anders zouden ze het vrouwelijk vlees in de zaak zijn gaan happen. Eentje kreeg buiten nog een kus en een telefoonnummer.
Buiten de Döner-zaak kregen we het nog aan de stok met 'n groepje dronken boeren. Ze waren in de Döner al bezig tegen de man van de Döner-zaak en zochten buiten ook wat ruzie. Dat leek ons 'n mooie afsluiter van de avond en na wat duwen en slaan zijn we in de auto gestapt en weggegaan.
Nog altijd gepikeerd omdat TS het maagdenvliesje van je zusje aan gort heeft gestoten?quote:Op maandag 4 april 2011 16:04 schreef Opkloter het volgende:
[..]
En toen werd je wakker, het was maar een droom
Heb geen zusquote:Op maandag 4 april 2011 17:42 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
Nog altijd gepikeerd omdat TS het maagdenvliesje van je zusje aan gort heeft gestoten?
Jij bent maagd dus wat weet jij er nou van :Squote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:04 schreef Captain_MeatBone het volgende:
gewoon vingeren terwijl je haar lekker zit te schuren jongen
Alle vrouwen zijn hoeren, dus het maakt niet uit of ze er wel of niet als hoeren bijlopen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:54 schreef magicklady het volgende:
Als het meisje hoerig gekleed is, dan idd... Moet ze niet mekkeren
Maar je hebt mannen, die doen het bij meisjes die er niet zo bij lopen, en dan is het logisch dat je een pets terugkrijgt...
Dank je...quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren, dus het maakt niet uit of ze er wel of niet als hoeren bijlopen.
je moeder laat zich graag anaal vernederen met techno-muziek op de achtergrond.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren, dus het maakt niet uit of ze er wel of niet als hoeren bijlopen.
Jij mag best even aan mijn kroonjuwelen zitten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:38 schreef Swiffer het volgende:
Ach als TS een klapje op een kont geeft, moet hij ook gewoon accepteren datie een klapje terug kan krijgen lijkt me. Niet zo moeilijk hoor! KLacht = niet terecht.
Boeren vinden een "feestschuur" dancing noemen over 't algemeen ook enorm gay. Conclusie: TS is provinciaal EN gay.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:40 schreef Lippentoine het volgende:
Een dancing lijkt mij een boerenschuur feest..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |