Dan kan hij toch lekker buiten de deur gaan neuken tot zijn vriendin geen last meer heeft van haar clitoris?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:22 schreef Dven het volgende:
Ja, vooral de eerste zes weken dat je geen sex mag hebben zijn geil
Met pagga slaan kan ik ook een tijdje zoet blijvenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:23 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Dan kan hij toch lekker buiten de deur gaan neuken tot zijn vriendin geen last meer heeft van haar clitoris?
Als je als vrouw er evt plezier van wil hebben dan een verticaal staafje, iets gebogen(minder als een banaantje zeg maar).quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:07 schreef Pakslaag het volgende:
Mijn vriendin zou wel een clitpiercing willen hebben en ik vind dit wel prima. Maar vraag is nu of zij meer zal genieten tijdens het sex? En voor de vrouwen die er een hebben, hoe adviseer je het? Horizontaal of verticaal?
vind je reactie dommer over komen hoor...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:29 schreef Taartjeh het volgende:
Ik vind het maar dom. Zie de zin er niet van in.
Vooral dat je daar op je privacy gebied laat piercen en dus zomaar even met je benen wijd gaat. Voor letterlijk en figuurlijk een 'kut' piercing. Nee gewoon belachelijk!
Jouw beredenering is belachelijk. Het is sowieso 9 van de 10 keer een vrouw die de piercing zet en als je problemen hebt met klaarkomen en dat met een piercing beter lukt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:29 schreef Taartjeh het volgende:
Ik vind het maar dom. Zie de zin er niet van in.
Vooral dat je daar op je privacy gebied laat piercen en dus zomaar even met je benen wijd gaat. Voor letterlijk en figuurlijk een 'kut' piercing. Nee gewoon belachelijk!
Het is reactie..quote:Op maandag 28 februari 2011 20:36 schreef T42 het volgende:
[..]
vind je reaktie dommer over komen hoor...
Dat zal best maar toch blijf ik bij mijn meningquote:Op maandag 28 februari 2011 20:44 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jouw beredenering is belachelijk. Het is sowieso 9 van de 10 keer een vrouw die de piercing zet en als je problemen hebt met klaarkomen en dat met een piercing beter lukt.
Het is sowieso iets persoonlijks wat mensen zelf moeten weten, dus dat jij het niets vind boeit vrij weinig eigenlijk.
Het zal vast fijner zijn dan fietsen zonder zadel.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:37 schreef T42 het volgende:
heb gehoord dat fietsen wel eens fijn kan zijn met een verticaal staafje
meestal geneest het sneller daaronder dan bij andere piercingsquote:Op maandag 28 februari 2011 22:33 schreef Egeltje92 het volgende:
lijkt me vreemd om te hebben, zon stukje metaal daar.
Bovendien kan het gaan ontsteken.
Af en toe zo'n wit zalfje erop en het is zo genezen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:00 schreef T42 het volgende:
[..]
meestal geneest het sneller daaronder dan bij andere piercings
zeker iets met je naam te makenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:00 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Af en toe zo'n wit zalfje erop en het is zo genezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |