ik heb een piano en ik heb een la, alleen geen pianola helaasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Pff, ik kom helemaal niet meer aan jullie toe!
Hola de pianola
hmmmhmmmm geen probleem mee hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoiets zou ik niet durven melden hoor
quote:
Krullebolquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Pff, ik kom helemaal niet meer aan jullie toe!
Hola de pianola
Heb je nog meer genante openbaringen voor ons?quote:
Ik ook nietquote:
Ben jij zo bang uitgevallen danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoiets zou ik niet durven melden hoor
Moedermelkquote:
Ik WIL niet eens ervaring krijgen met triootjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook nietIk heb geen ervaring met triootjes
![]()
Nee, maar je bent best kansloos als je nog nooit een triootje hebt gehadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ben jij zo bang uitgevallen dan
wat versta jij allemaal onder genant?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je nog meer genante openbaringen voor ons?
nog steeds wakker?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik WIL niet eens ervaring krijgen met triootjes
Deed jij niet gaan slapen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook niet, en dat wil ik ook graag zo houdenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook nietIk heb geen ervaring met triootjes
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat versta jij allemaal onder genant?
Als ik zeg dat ik geen homosexuele ervaringen heb gehad en dat ook niet hoef is dat ook genant
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar je bent best kansloos als je nog nooit een triootje hebt gehad
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb wel met vrouwen gezoendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Whut?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
eens hoorde ik ook tot die groep, maar de kans kwam toch dus kansloos is het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |