Rikki, zijn dochterquote:Op maandag 5 november 2012 20:11 schreef Shreyas het volgende:
Wie is dat meisje dat net het huis van Rik binnen kwam?
Ah die is inmiddels volwassen dus, wel jammer dat ze zo een lelijke actrice voor haar rol hebbenquote:
Veel mensen schijnen haar juist mooi te vinden.quote:Op maandag 5 november 2012 20:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ah die is inmiddels volwassen dus, wel jammer dat ze zo een lelijke actrice voor haar rol hebben
quote:Op maandag 5 november 2012 20:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Rikki heeft trouwens al een kind.
Opa Rik.
Ze heeft een relatie met de vader van haar kind, Sjoerd. Dat is die langharige gast.quote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]![]()
En ik maar denken dat ze lesbisch was, gezien haar uiterlijk. Nou ja dat kan natuurlijk nogsteeds het geval zijn
Is Shreyas daar niet mee in de war?quote:Op maandag 5 november 2012 20:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze heeft een relatie met de vader van haar kind, Sjoerd. Dat is die langharige gast.
quote:
Hahahaquote:
Ja dat is wel duidelijk, maar het lijkt nu net of Nina dat (onbewust?) weet en er gebruik van maakt om hem aan zich te binden??quote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Mike is een golddigger, lalala.
Dat was i.v.m. een gastrol: Bilal. Het huwelijk ging niet door, omdat Nuran voor Rik heeft gekozen, ook al is hij geen moslim.quote:Op maandag 5 november 2012 20:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hahaha
Ok ik stel misschien domme vragen maar ik kijk na lange tijd weer. Vorige keer (paar weken terug) was ik al na 5 minuten afgehaakt omdat de serie een homo en moslimbende bleek te zijn geworden
Ah mooiquote:Op maandag 5 november 2012 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat was i.v.m. een gastrol: Bilal. Het huwelijk ging niet door, omdat Nuran voor Rik heeft gekozen, ook al is hij geen moslim.
En Bilal wou zijn relatie met Lucas geheimhouden en Lucas had geen zin in een verborgen relatie.
Bilal is nu weg.
Sjors en lafaard waren aan het kussenquote:
Ah hij heet dus Mike. Wel een baas dat hij twee knappe meisjes tegelijk kan hebbenquote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef Poesopstokje het volgende:
MikeVuile slet..
Vind het enigzins ook nog sneu voor Sjors.. Niet voor Nina trouwens.
Lorena morgen
De deur beneden? Heb je wel eerst gevraagd wie er stond?quote:Op maandag 5 november 2012 20:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ah, moest ff de deur opendoen, en ineens was het afgelopen.
-> VI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |