quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:33 schreef maily het volgende:
n nieuw gerecht bij de chinees.... fuk soy
ik stond net n houtje in de kachel te gooien en heb het alleen maar gehoord...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een beetje plaatsvervangende schaamde bij die Nirvana scène
Dat was schattig! Aysen is best lief als het moet..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
ik stond net n houtje in de kachel te gooien en heb het alleen maar gehoord...
maar wel de scene daarna gezien met die slowmuziek... pfffffffff
Ik begin zowaar sympathie voor Aysen te krijgen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat was schattig! Aysen is best lief als het moet..
Maar daarvoor..Beetje jammer..
o o o...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik begin zowaar sympathie voor Aysen te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat zag er echt ongemakkelijk uit!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een beetje plaatsvervangende schaamde bij die Nirvana scène
Inderdaad. Sowieso paste die muziek totaal niet wat ik bij Aysen en Bing zou verwachten. En de sfeer er omheen klopte niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:49 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ja dat zag er echt ongemakkelijk uit!
Tis dan ook een stomme doos.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ze jankte ook zo dom. Zo geforceerd (slecht geacteerd dus).
van mij mag het hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
"Het zit verkeerd tussen ons." Vertaling: ik ga binnenkort de serie uit, dus onze relatie moet stuk.
die zal er wel komen denkquote:Op donderdag 1 november 2012 20:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
van mij mag het hoordoei keten van lorena's
Dan blijft alleen Lucas nog over.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:19 schreef PicoMMP het volgende:
Grote vraag is: Met wie gaat Lorena verder?
- Jef: ziet ze meer als vaderfiguur, al houdt hij wel van jonge chicks
- Rick: al bezet
- Ludo: al bezet
- Bing: gaat straks met Aysen
- Noud: komt weer goed met Nina
- Anton: hm..
- Sjoerd: gaat met Rikki of wordt single
- Tim: gaat straks met Rikki of blijft single
- Mike: gaat straks met Sjors
Lucas en Lorena zijn hartsvriendinnen, maar het zou een behoorlijke plottwist zijn als Lorena het voor elkaar krijgt om met haar heerlijke boezem die gast weer de kast in te duwen.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan blijft alleen Lucas nog over.
Ja je moet toch wel behoorlijk homo zijn om Lorena te weigeren.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lucas en Lorena zijn hartsvriendinnen, maar het zou een behoorlijke plottwist zijn als Lorena het voor elkaar krijgt om met haar heerlijke boezem die gast weer de kast in te duwen.
Die wereldreis en de relatiebreuk zijn idd erg geforceerd. Ze wonen net samen...quote:Op donderdag 1 november 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
"Het zit verkeerd tussen ons." Vertaling: ik ga binnenkort de serie uit, dus onze relatie moet stuk.
Zit Maxime erachter?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:54 schreef Poesopstokje het volgende:
Jack en Lorena
Trieste bende..
Het enige wat nog een beetje interessant is is de ziekte van Bing, en de verhaallijn rondom Maarten. Ben benieuwd of Maxime haar zin krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |