Geen idee, dateert alweer uit 2006 denk ik..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
hoe heb jij je nickname verzonnen, ik lees de hele tijd poepopstokje
Had ik ook in het begin. Ik dacht al wat een aparte username. Poes op stokje laat wel iets aan de verbeelding over.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
hoe heb jij je nickname verzonnen, ik lees de hele tijd poepopstokje
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Had ik ook in het begin. Ik dacht al wat een aparte username. Poes op stokje laat wel iets aan de verbeelding over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2012 18:51:42 ]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:35 schreef Ole het volgende:
Dus jullie gaan hier verder over de lopende verhaallijn en de rest blijft in het andere topic ?
Dan is alles duidelijk nu toch? Kan het verder rusten
In het andere topic kunnen zowel verleden als heden besproken worden, degenen die zich ergeren aan de posts over verleden kunnen hier in het 'live-topic' terecht.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:35 schreef Ole het volgende:
Dus jullie gaan hier verder over de lopende verhaallijn en de rest blijft in het andere topic ?
jepquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:35 schreef Ole het volgende:
Dat moet toch ivm dat mannen haar niet mogen zien?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:06 schreef Scarface88 het volgende:
Zonde dat Nuran weer een hoofddoek draagt als ze in het openbaar is.
Ben je ziek?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:16 schreef Madame_Paon het volgende:
RTL moet echt een keer kappen met die reclame voor GTST. Nu kan ik pas om 20:35 naar bed.![]()
/firstworldproblems
Ik heb periodes waarin ik last heb van oververmoeidheid.quote:
Hč bah, beterschapquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb periodes waarin ik last heb van oververmoeidheid.
Ik kan 8 uur slapen en dan ben ik na 6 uur weer doodmoe.
Ze neemt dr geloof niet al te serieus meer volgens mij. Meer om een schijn op te houden voor de buitenwereld.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:16 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat moet toch ivm dat mannen haar niet mogen zien?
Waarom deed ze dan niet panisch toen Sjoerd laatst in de woonkamer stond?
En hij woont nu bij hen in, dus dat lijkt me ook niet ideaal..
he... sterkte!!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb periodes waarin ik last heb van oververmoeidheid.
Ik kan 8 uur slapen en dan ben ik na 6 uur weer doodmoe.
En dan ook nog jankenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:31 schreef maily het volgende:
wat een doos met die stofzuiger... pffff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |