niks veranderd dusquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Sjors haar gedrag is heel dubbel. Ze neemt anderen van alles kwalijk, maar zelf is ze niet erg rechtschapen in haar handelen.
Blijkbaar is het niet een eenmalige actie geweest.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:53 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
niks veranderd duszelfs niet na een jaar
Toen hij zijn haar los ging dragen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:13 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik mis Bilal nog steeds, wat een godsgruwelijk lekker ding was dat
Eens! En die scènes met Lucasquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Toen hij zijn haar los ging dragen.![]()
Waarom hebben ze hem geen vaste rol aangeboden?
wie was danny ook al weer ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Voor de mensen die het al een tijdje niet hebben gekeken:
Nieuwe personages: de Turkse zusjes Aysen en Nuran. Aysen werkt op het politiebureau en Nuran werkt als kapster in Lorena's (zo heet het nu Charlie weg is).
Tim, de zoon van Anton, die verwekt is toen Bianca zwanger was van Edwin. Vooral Sjoerd is daarom heel boos op zijn vader. Edwin en Danny zijn dood.
een operatie waar voor ? waar is maxime nu weer boos overquote:Mike, de Vlaamse golddigger en Bianca's broer. Hij heeft een relatie met Nina omdat ze uit een rijke familie komt, terwijl hij verliefd is op Sjors.
Sjors loopt achter Mike aan. Het is uit met Bing, die nu kanker heeft, maar alleen Aysen weet dat.
Maxime is naar Argentinië voor een operatie, maar heeft gezworen wraak te nemen op Ludo en Janine (ja, alweer).
wie was bram (ook al weer) ?quote:Iedereen denkt dat Nick dood is, maar hij leeft nog.
Jack wil op wereldreis op dat kleine rotbootje, maar Lorena wil niet mee.
Noud is in Tokyo omdat Nina was vreemdgegaan met Mike.
Lucas heeft geprobeerd om Bilal, een homoseksuele moslim, uit de kast te trekken, maar dat is niet gelukt. Bilal was bijna getrouwd met Nuran, maar Nuran hield eigenlijk van Rik. Rik en Nuran wonen nu samen. Bilal is uit Meerdijk vertrokken.
Rikki en Sjoerd hebben de voogdij over Bram.
thxquote:Een oude schoolvriend van Janine, Maarten, is in Meerdijk en heeft haar overgehaald om te werken bij zijn stichting, maar hij verbergt duidelijk iets. Ludo vertrouwt hem niet.
Zoiets dus. Wat doet FOK! sloom zeg.
Danny "Playmobil" de Jong is de broer van Rik en de vader van Lana.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:24 schreef EilandjeOnline het volgende:
wat aardig
[..]
wie was danny ook al weer ?
[..]
een operatie waar voor ? waar is maxime nu weer boos over
[..]
wie was bram (ook al weer) ?
[..]
thx
Ik moet toegeven dat er soms inderdaad eventueel iets veel van zulke plaatjes langskwamen. Maar ik vind het vooral jammer dat niemand dat op dat moment dan ook gewoon eerlijk en duidelijk aangaf; Dan hadden alle partijen er rustig over kunnen praten en waren er daar in ieder geval geen problemen over geweest.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad, met hun ge-ni-a-le [ afbeelding ] - plaatjes.
Not. Niet grappig.
Postte daarom daar ook niet mee, iedereen daar vindt de huidige GTST maar verdomd slecht allemaal, maar toch blijven ze kijken en zeiken.
Omdat dat waarschijnlijk weer veel drama had veroorzaakt. "Jullie bepalen niet wat wij posten." en soortgelijke posts.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik moet toegeven dat er soms inderdaad eventueel iets veel van zulke plaatjes langskwamen. Maar ik vind het vooral jammer dat niemand dat op dat moment dan ook gewoon eerlijk en duidelijk aangaf; Dan hadden alle partijen er rustig over kunnen praten en waren er daar in ieder geval geen problemen over geweest.
ja het was wel echt jullie topic.... en dan liepen de dingen soms door elkaar, en dat was voor alle partijen niet 100% lekker.... maar zo is het prima! jullie daar ook veel plezier!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat er soms inderdaad eventueel iets veel van zulke plaatjes langskwamen. Maar ik vind het vooral jammer dat niemand dat op dat moment dan ook gewoon eerlijk en duidelijk aangaf; Dan hadden alle partijen er rustig over kunnen praten en waren er daar in ieder geval geen problemen over geweest.
Desalniettemin wens ik jullie hier oprecht al het geluk, succes en plezier met het bespreken van het GTST van nu, en natuurlijk ook veel kijkplezier bíj de soap van nu. In het centrale 'vollereeks'-topic worden vooralsnog zowel nu als toen gewoon door besproken, dus ik hoop dat we gewoon allemaal nu vrij en vrolijk verder kunnen.
Een vriendelijke groet van de user met de naam van het allereerste GTST-karakter; ArnieAlberts.
Cheers!
poeh, je hebt je huiswerk wel gedaan hoor!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Voor de mensen die het al een tijdje niet hebben gekeken:
Nieuwe personages: de Turkse zusjes Aysen en Nuran. Aysen werkt op het politiebureau en Nuran werkt als kapster in Lorena's (zo heet het nu Charlie weg is).
Tim, de zoon van Anton, die verwekt is toen Bianca zwanger was van Edwin. Vooral Sjoerd is daarom heel boos op zijn vader. Edwin en Danny zijn dood.
Mike, de Vlaamse golddigger en Bianca's broer. Hij heeft een relatie met Nina omdat ze uit een rijke familie komt, terwijl hij verliefd is op Sjors.
Sjors loopt achter Mike aan. Het is uit met Bing, die nu kanker heeft, maar alleen Aysen weet dat.
Maxime is naar Argentinië voor een operatie, maar heeft gezworen wraak te nemen op Ludo en Janine (ja, alweer). Iedereen denkt dat Nick dood is, maar hij leeft nog.
Jack wil op wereldreis op dat kleine rotbootje, maar Lorena wil niet mee.
Noud is in Tokyo omdat Nina was vreemdgegaan met Mike.
Lucas heeft geprobeerd om Bilal, een homoseksuele moslim, uit de kast te trekken, maar dat is niet gelukt. Bilal was bijna getrouwd met Nuran, maar Nuran hield eigenlijk van Rik. Rik en Nuran wonen nu samen. Bilal is uit Meerdijk vertrokken.
Rikki en Sjoerd hebben de voogdij over Bram.
Een oude schoolvriend van Janine, Maarten, is in Meerdijk en heeft haar overgehaald om te werken bij zijn stichting, maar hij verbergt duidelijk iets. Ludo vertrouwt hem niet.
Zoiets dus. Wat doet FOK! sloom zeg.
Okee. Tja, ik vind het natuurlijk jammer om te horen dat dat is wat je van ons verwacht had, nu het nooit is besproken zullen we ook nooit weten hoe het daadwerkelijk was afgelopen. Desalniettemin wens ik nogmaals aan een ieder, heel veel plezier hier.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Omdat dat waarschijnlijk weer veel drama had veroorzaakt. "Jullie bepalen niet wat wij posten." en soortgelijke posts.
Dat doen jullie ook niet, wij ook niet over jullie, maar dat doen de mods. Maargoed ik heb Arnie Alberts ervan kunnen overtuigen het verder te laten rusten. Ik adviseer jullie hetzelfde te doen. Het is goed zo en users zitten elkaar nu totaal niet meer in de weg en wat ons betreft kunnen jullie naast hier ook daar posten (mochten jullie dat zelf al willen).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Omdat dat waarschijnlijk weer veel drama had veroorzaakt. "Jullie bepalen niet wat wij posten." en soortgelijke posts.
quote:Beau Schneider blij om samenwerking met vader
AMSTERDAM - Voor Beau Schneider (24) en zijn vader toneelgrootheid Eric Schneider (78) gaat een droom in vervulling. Ze staan binnenkort samen op het toneel. "Dat is voor mij en mijn vader echt iets heel bijzonders", zegt Beau in het AD.
Beau, bekend van zijn rol als Tim Loderus in GTST, ziet de samenwerking als iets moois. "Ik ben heel dankbaar dat ik dit, gezien zijn leeftijd, nog met mijn vader kan doen. Hij is dan 79."
"Ik weet niet hoe oud hij wordt, dus dat maakt zo’n samenwerking alleen maar meer waardevol", gaat Beau verder. Zeker omdat mijn vader eigenlijk had besloten te stoppen met acteren, voordat dit stuk zich aandiende. Hij heeft ook heel lang getwijfeld of hij het wel moest doen. Maar mijn vader weet ook dat dit voor hem waarschijnlijk de laatste kans is om ooit nog met zijn zoon op het toneel te staan en dat heeft voor hem uiteindelijk de doorslag gegeven."
"Wat zeker zal opvallen in het stuk is hoe ongelooflijk veel mijn vader en ik op elkaar lijken. Qua gedrag, qua spreken maar ook uiterlijk." En het stuk wordt een meerdere opzichten een family affair. "Mijn ouders zijn al lang gescheiden. Mijn moeder is nu samen met Pim Wallis de Vries. Hij gaat het stuk produceren. En mijn broer Olivier werkt mee als marketingmanager. Het wordt dus echt een familieding."
Bron: BNdeStem
nou! diehard fanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
poeh, je hebt je huiswerk wel gedaan hoor!!![]()
Geen idee, dateert alweer uit 2006 denk ik..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
hoe heb jij je nickname verzonnen, ik lees de hele tijd poepopstokje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |