Waarom wil je iemand die vreemdgaat met jou? Goede basis voor een relatie ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Sjors haar gedrag is heel dubbel. Ze neemt anderen van alles kwalijk, maar zelf is ze niet erg rechtschapen in haar handelen.
Exact.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Waarom wil je iemand die vreemdgaat met jou? Goede basis voor een relatie ook.
Maar zelf wel van haar man scheiden omdat hij vreemdgaat..
Ja, volgens het principe "alles moet kapot".quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Volgens mij zijn alle relaties in GTST gebaseerd op vreemdgaande mensen
Maatschappelijk verantwoord!
Alleen Sjoerd en Rikki worden nog gespaard, maar dat zal binnenkort ook wel weer veranderen..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, volgens het principe "alles moet kapot".
Sjors is nogal hypocriet in haar principes.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Waarom wil je iemand die vreemdgaat met jou? Goede basis voor een relatie ook.
Maar zelf wel van haar man scheiden omdat hij vreemdgaat..
Ja, die gaan ook en keer voor de bijl.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Alleen Sjoerd en Rikki worden nog gespaard, maar dat zal binnenkort ook wel weer veranderen..
ja, want Tim gaat haar wel even "wegbrengen"..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, die gaan ook en keer voor de bijl.
Oja, dat zou natuurlijk ook kunnen. Die fascinatie van haar voor Tim in het begin kan natuurlijk uitgewerkt worden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:41 schreef maily het volgende:
[..]
ja, want Tim gaat haar wel even "wegbrengen"..
ja natuurlijk! maar er is ook al geopperd dat Tim verliefd wordt op Bianca...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja, dat zou natuurlijk ook kunnen. Die fascinatie van haar voor Tim in het begin kan natuurlijk uitgewerkt worden.
Ow, dat is wel een spannende twist.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:44 schreef maily het volgende:
[..]
ja natuurlijk! maar er is ook al geopperd dat Tim verliefd wordt op Bianca...
Daar krijg ik een beetje een incestueus gevoel bij.. Bahquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:44 schreef maily het volgende:
[..]
Een soort stief-oedipuscomplex dus.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Daar krijg ik een beetje een incestueus gevoel bij.. Bah
Dat is inderdaad niet zomaar voorbij. Ik word ook altijd spontaan verliefd als ik een wildvreemde een muziekinstrument zie bespelen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja, dat zou natuurlijk ook kunnen. Die fascinatie van haar voor Tim in het begin kan natuurlijk uitgewerkt worden.
jemig... ja... maar het zou mooi uitgelegd kunnen worden: want hij is de zoon van anton, en die zag ook allemaal leuke en lieve dingen in Bianca!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een soort stief-oedipuscomplex dus.
Yep, de zaadjes worden gezaaid en dan kunnen ze er altijd nog alle kanten mee op.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zomaar voorbij. Ik word ook altijd spontaan verliefd als ik een wildvreemde een muziekinstrument zie bespelen.![]()
Ach ja, soaplogica.
Yep, en tegelijkertijd neemt hij de vrouw van zijn pa af, en dat gelijk als straf voor zijn ontrouw en het verdriet van zijn eigen moeder.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:48 schreef maily het volgende:
[..]
jemig... ja... maar het zou mooi uitgelegd kunnen worden: want hij is de zoon van anton, en die zag ook allemaal leuke en lieve dingen in Bianca!
Belachelijk. Dan valt dat personage niet meer serieus te nemen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:44 schreef maily het volgende:
[..]
kijk... jij snapt m!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, en tegelijkertijd neemt hij de vrouw van zijn pa af, en dat gelijk als straf voor zijn ontrouw en het verdriet van zijn eigen moeder.
Na Dennis die naar bed was geweest met Laura en het bleek later zijn eigen moeder te zijn, vind ik niets meer raar in GTST-land.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Belachelijk. Dan valt dat personage niet meer serieus te nemen.
Zou best kunnen, en dat Bianca in Tim een jonge versie van Anton ziet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:44 schreef maily het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |