tis iets wat al jaaaren zo gaat daar, maar zelf kijk ik geen gtst meerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:41 schreef LaLouchi het volgende:
Ik hoop echt dat het blijft lopen. Vond het echt vervelend worden
Inderdaad, met hun ge-ni-a-lequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
speelt dat nou nog in die andere topic, het zal wel leeg zijn daarop misschien een 5-tal naar gtst nostalgie snakkers na dan
Och die plaatjes vind ik soms ook teveel van het goede, maar men is nu eenmaal vrij om te praten waarover je wilt praten in een topic met de opzet van het centrale topic. Hier is het veel meer afgebakend.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad, met hun ge-ni-a-le [ afbeelding ] - plaatjes.
Not. Niet grappig.
Postte daarom daar ook niet mee, iedereen daar vindt de huidige GTST maar verdomd slecht allemaal, maar toch blijven ze kijken en zeiken.
Doe nou niet joh, laat ze gewoon in hun waarde.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:48 schreef LetsGame het volgende:
Ik hoop dat Bing geneest, net als Arthur deed vroeger. Net zoals Arthur iets met Roos kreeg vroeger, denk ik dat Aysen en Bing ook iets gaan krijgen. Alles kan immers in een soap.
Ook vind ik het Maarten Stokman-verhaallijn wel spannend, doet me eigenlijk wel een beetje denken aan vroeger. Toen hadden Stefano en Janine een dubbelgangster van Bowien ingehuurd om tegen Ludo te werken. Al zijn het twee totaal andere dingen, denk ik dat het wel zo in elkaar zit. Maxime is namelijk uit op wraak. Ze is echt een schijnheilig trutje af en toe sorry hoor, doet me echt denken aan Jan en Petra uit seizoen 1.![]()
![]()
Marjolein Keuning is wel geniaalZe speelde in 1994 ook Joyce in ONM, dat was GE-WEL-DIG, toen was GTST bij seizoen 4 volgens mij, tegenwoordig hoop ik nog steeds op "Goude jaren".
Tegenwoordig is Nina toch eindshot in de leader? Pff.. Sjors was het vroeger toch?Sorry hoor, maar geef mij maar Helen Helmink of Ludo Sanders!! Vroeger was de leader ook veel mooier dan tegenwoordig.
![]()
Erg leuk om hier over tegenwoordig te praten, erg goed topic jongens!
Mag ik vroeger ook niet eens met tegenwoordig gaan vergelijking in dit topic? Wat jammer.. ik dacht dat ik vrij was op dit Forum over alles wat ik wil te gaan praten. Maar oké, ik respecteer dat en ga wel weer terug naar het échte GTST forum. Veel plezier met het praten hier en ik hoop dat jullie genieten van de fijne verhaallijnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Doe nou niet joh, laat ze gewoon in hun waarde.
Ga dan weg. En Robert is met één B.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:52 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Mag ik vroeger ook niet eens met tegenwoordig gaan vergelijking in dit topic? Wat jammer.. ik dacht dat ik vrij was op dit Forum over alles wat ik wil te gaan praten. Maar oké, ik respecteer dat en ga wel weer terug naar het échte GTST forum. Veel plezier met het praten hier en ik hoop dat jullie genieten van de fijne verhaallijnen.![]()
Robbert Alberts is van Pittige Tijdenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ga dan weg. En Robert is met één B.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan ik zo te zien zo weer aanhakenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Misschien lag het dus toch aan Sjors dat Bing zo'n rotpersonage werd.
Nee, daar gaan wss weer weken overheen voordat er een anticlimax komt..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:30 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb vrijdag en gisteren maar half gekeken, maar is Ludo nog in beeld geweest na het telefoontje van donderdag?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:16 schreef Poesopstokje het volgende:
En nu gaan we er %##$@ ook een succes van maken!
Ik heb haar eerlijk gezegd niet eens gemist..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:40 schreef Scarface88 het volgende:
Wel mooi dat Lorena weer terug is in de serie. Ook al denk je dat ze niks toe voegt qua personage ben je toch blij als ze weer in sexy kleding door Meerdijk huppelt
Ik heb haar alleen maar gemist vanwege:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb haar eerlijk gezegd niet eens gemist..![]()
Vroeg laatst of iemand Noud of Maxime ook mistte, maar bleek dus dat Lorena ook weg was
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:43 schreef PicoMMP het volgende:
Ik mis Lorena elke seconde dat ze nuet in beeld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |