Je vind Rikki lelijk en Nina mooi?quote:Op maandag 5 november 2012 20:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ah hij heet dus Mike. Wel een baas dat hij twee knappe meisjes tegelijk kan hebben
Ja.quote:Op maandag 5 november 2012 20:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je vind Rikki lelijk en Nina mooi?
quote:Op maandag 5 november 2012 20:33 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
De deur beneden? Heb je wel eerst gevraagd wie er stond?
Ik vind Nina echt een rotkop hebben. Wel mooie benen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja.
Sjors > Nina > ...................> Rikki
Geen idee wie dat isquote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vind Nina echt een rotkop hebben. Wel mooie benen.
Anyway: Gigi > iedereen in GTST
Aha, ja die is wel knapper dan Nina, zeker niet dan Sjors.quote:
Ik heb een post geplaatst waarin staat waar het nu in GTST over gaat: [GTST LIVE TOPIC] #2quote:Op maandag 5 november 2012 20:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ah hij heet dus Mike. Wel een baas dat hij twee knappe meisjes tegelijk kan hebben
Wooh, dank je wel. Zo een post kan ik echt goed gebruiken.quote:Op maandag 5 november 2012 20:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb een post geplaatst waarin staat waar het nu in GTST over gaat: [GTST LIVE TOPIC] #2
quote:Op maandag 5 november 2012 20:33 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
De deur beneden? Heb je wel eerst gevraagd wie er stond?
Heb haar bijna altijd al irritant gevonden.quote:Op maandag 5 november 2012 20:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik vind lorena weer ouderwets irritant eigenlijk
Eigenlijk wel ja, heel af en toe heeft ze een leuk stukje maar meestal irritant jaquote:Op maandag 5 november 2012 20:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb haar bijna altijd al irritant gevonden.
Anton heeft zijn dingen geflikt, maar Mega Tobi bakt ze wel bruin.quote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ah mooi
[..]
Sjors en lafaard waren aan het kussen
ja, dat is wel haar rol he, hihiquote:Op maandag 5 november 2012 20:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb haar bijna altijd al irritant gevonden.
Huh? Waar heb jij het over?quote:Op maandag 5 november 2012 20:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Anton heeft zijn dingen geflikt, maar Mega Tobi bakt ze wel bruin.
ja, hopelijk krijgt hij goed tatten van Ludo...quote:Op maandag 5 november 2012 20:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Anton heeft zijn dingen geflikt, maar Mega Tobi bakt ze wel bruin.
Iets wat de deur voor mij dicht deed.quote:
daar zijn geen woorden voor...quote:Op maandag 5 november 2012 20:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Iets wat de deur voor mij dicht deed.
Ik kan niet wachten.quote:Op maandag 5 november 2012 20:49 schreef maily het volgende:
[..]
ja, hopelijk krijgt hij goed tatten van Ludo...
quote:Op maandag 5 november 2012 20:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hahaha
Ok ik stel misschien domme vragen maar ik kijk na lange tijd weer. Vorige keer (paar weken terug) was ik al na 5 minuten afgehaakt omdat de serie een homo en moslimbende bleek te zijn geworden
Mega Toby = Mike. Die acteur speelde eerst Mega Toby in de kinderserie Mega Mindy.quote:
Ja, die aflevering waren er alleen maar scenes over die verhaallijnenquote:
Moet een manier zijn qua script om Mike in een strategische positie te brengen om de boel te belazeren.quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef Clemanyana het volgende:
Met haar haren los ziet ze er trouwens wel behoorlijk anders uit.
Is Nina nou (on)bewust Mike aan het 'kopen'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |