quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
TT![]()
![]()
@Evie which F word? Fuck, Funk, Fist, Feyenoord, Fin, etc
1 na laatstequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
TT![]()
![]()
@Evie which F word? Fuck, Funk, Fist, Feyenoord, Fin, etc
Ohquote:
thnxquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
OhIk zal het niet meer zeggen voor deze ene keer omdat jij het bent.
Bos =/= Cleopatraquote:
MIquote:
Zijn natuurlijk weer geen foto's vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:37 schreef Evie het volgende:
[..]
ooit in een bad melk gelegen als Cleopatra idd
Ik houd van geen foto'squote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn natuurlijk weer geen foto's van
Wil je erover praten?quote:
Zijn ex flirtte de hele tijd met hem en hij deed er niks aan en het bleek net dat hij met haar had gezoend toen ik een keer niet mee was met stappen.quote:
Dikke knuffel voor je!quote:
Ai, dat is kut.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:41 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Zijn ex flirtte de hele tijd met hem en hij deed er niks aan en het bleek net dat hij met haar had gezoend toen ik een keer niet mee was met stappen.
Dooddoener: Kop op, je bent nog jongquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:41 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Zijn ex flirtte de hele tijd met hem en hij deed er niks aan en het bleek net dat hij met haar had gezoend toen ik een keer niet mee was met stappen.
Not nicequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:41 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Precies pas als je tegen de dertig loopt en dan nog single bent, Dan moet je je pas zorgen gaan makenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dooddoener: Kop op, je bent nog jong
Tijd voor een hele set nieuwe vrienden: welkom in Singlesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:43 schreef xSummergirlx het volgende:
Jullie zijn wel echt lief.Ik vind het wel heel erg, want zijn ex was ook nog eens een goede vriendin van mij.
27, dan loop ik toch nog niet tegen de dertig aan he? Toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies pas als je tegen de dertig loopt en dan nog single bent, Dan moet je je pas zorgen gaan maken
Ik ben weer een aan Bridget Jones' Diary begonnen. Vermakelijke singledertigerslectuurquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies pas als je tegen de dertig loopt en dan nog single bent, Dan moet je je pas zorgen gaan maken
Nee, dan kom je net kijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
27, dan loop ik toch nog niet tegen de dertig aan he? Toch?
Dat is gewoonweg shitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:41 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik begin mij ook steeds meer zorgen te maken ik ben al bijna 29quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dan kom je net kijken
Ik bereik over 2 weken de grens van 30
27, hele mooie leeftijdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
27, dan loop ik toch nog niet tegen de dertig aan he? Toch?
Jeej?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:47 schreef Watertornado het volgende:
Zometeen Huppelmuts op Radio ONZ
Ben ik even gerustgesteld.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja het is shit. Maar ja het klinkt hard, maar dat gebeurt volgens mij wel snel op die leeftijd. Wat het niet minder kut maakt natuurlijkquote:
Ik vind het eigenlijk wel fijn zo in de 30quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |