ik dacht eigenlijk aan Boterhamzakje, wie is jarig?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat lief dat je aan hem denkt
nouja boterhamzakje en quincyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk aan Boterhamzakje, wie is jarig?
oow.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nouja boterhamzakje en quincy
knip afquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:14 schreef Lutte het volgende:
Mijn pony is zo lang dat ie tot over mijn neus komt, en dat veroorzaakt een megarare krul.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wist het
[..]
eetsmakelijk
kam naar achteren, dan is het geen pony meer..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:14 schreef Lutte het volgende:
Mijn pony is zo lang dat ie tot over mijn neus komt, en dat veroorzaakt een megarare krul.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ken je alsof ik je zelf gemaakt heb.
Met een kleurtje?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kam naar achteren, dan is het geen pony meer..
je lijkt trouwens erg op cc, maar dan met een kleurtje..
Ja was wel leuk behalve dat je om 3 uur s' middags nergens meer een lekker broodje kan halenquote:
Die is mal.quote:
Ik heb een voorhoofd van hier tot aan Zimbabwe dus ik verlaat het huis niet zonder iets voor mijn gezicht.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kam naar achteren, dan is het geen pony meer..
je lijkt trouwens erg op cc, maar dan met een kleurtje..
Overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb een voorhoofd van hier tot aan Zimbabwe dus ik verlaat het huis niet zonder iets voor mijn gezicht.
En je bedoelt onze UI's?
LUTTEKUTquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:14 schreef Lutte het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
niet zo alles letterlijk lezenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oow, blauw is toch ook een kleurtje?
kusje op je enorme voorhoofdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb een voorhoofd van hier tot aan Zimbabwe dus ik verlaat het huis niet zonder iets voor mijn gezicht.
En je bedoelt onze UI's?
IK SNAPTE HEM, IK VERGEEF HET JEquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:17 schreef Lutte het volgende:
Ooh ik bedoel je sig CC. EN MIJN WOORDGRAPJEN WAS ZOOOO LEEUHEEUK
ondertettelquote:
HEB JIJ OOK ZIN OM IN CAPS TE TYPEN?!?!?!??!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
IK SNAPTE HEM, IK VERGEEF HET JE
Ik heb die van mij eruit gesloopt en gebruik Shift voor gevalletje dat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
HEB JIJ OOK ZIN OM IN CAPS TE TYPEN?!?!?!??!
JA WANT IK BEN BLIJ EN DAT MOET IK UITDRUKKEN DOOR TE GAAN SCHREEUWENquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
HEB JIJ OOK ZIN OM IN CAPS TE TYPEN?!?!?!??!
Kijk maar eens naar jezelf.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ondertettelheb je ook boventettels?
Denken dat caps lock schreeuwen betekendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
JA WANT IK BEN BLIJ EN DAT MOET IK UITDRUKKEN DOOR TE GAAN SCHREEUWEN
IK HAD LAATST MIJN ALT ERUIT GESLOOPT EN DAT TAKKEDING GING MAAR NIET TERUGquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb die van mij eruit gesloopt en gebruik Shift voor gevalletje dat.
ik heb alleen een linkertet en een rechtertet.quote:
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
IK HAD LAATST MIJN ALT ERUIT GESLOOPT EN DAT TAKKEDING GING MAAR NIET TERUG
OKAYDOKAYquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
JA WANT IK BEN BLIJ EN DAT MOET IK UITDRUKKEN DOOR TE GAAN SCHREEUWEN
Doe eens niet zo negatief want ik sloop jequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Denken dat caps lock schreeuwen betekend
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doe eens niet zo negatief want ik sloop je
pas op voor de oversekste puberale jongetjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
OKAYDOKAY
IK BEN OOK BLIJ WANT IK GA ZO SCHOOLFEESTEN
Anatomie met DW.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik heb alleen een linkertet en een rechtertet.
Ik heb wel een voorbips
Lieve ging vandaag aan D. vragen of ie zin had in het schoolfeest en dan het onderwerp zo draaien dat ze kan zeggen ''Jaa, Laura wilde wel heel graag dat haar vriend kon komen'. En dan houdt ie wel op.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
pas op voor de oversekste puberale jongetjes
jeweet. Ik heb borstels, en jij? Titels?quote:
aawh oke, liefquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lieve ging vandaag aan D. vragen of ie zin had in het schoolfeest en dan het onderwerp zo draaien dat ze kan zeggen ''Jaa, Laura wilde wel heel graag dat haar vriend kon komen'. En dan houdt ie wel op.
En die andere? Die bokt maar lekker op.
God wat mis ik de middelbare school.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lieve ging vandaag aan D. vragen of ie zin had in het schoolfeest en dan het onderwerp zo draaien dat ze kan zeggen ''Jaa, Laura wilde wel heel graag dat haar vriend kon komen'. En dan houdt ie wel op.
En die andere? Die bokt maar lekker op.
Uiers.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jeweet. Ik heb borstels, en jij? Titels?
Ik de basisschool.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
God wat mis ik de middelbare school.
Dat is wel irritant, dat is het nadeel als je een klas hebt overgeslagenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik de basisschool.
Maar mijn vrienden gaan allemaal indrinken en daar ook drinken... En ik niet want ik ben vijftien en je wordt er zonder pardon uitgezet.
En dat ik niet kan drinken vind ik niet erg want ik hoef geen alcohol te hebben om het gezellig te maken, maar ik wéét dat ze gaan pushen enzo.
JARREN!quote:
Ik heb nu een bliksemschicht gemaakt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat wordt daar in verwerkt?ik vind bloo ook wel lief
mag ik die zien?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb nu een bliksemschicht gemaakt.
Ik ben tettigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:34 schreef Lutte het volgende:
TinyPic is sloooom. Ik heb ook nog een denkwolkje, mag je roepen wat je erin wilt. Hoef je hem niet per se te gebruiken hoor maar ik verveel me gewoon.
Ik wil tetten !quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:34 schreef Lutte het volgende:
TinyPic is sloooom. Ik heb ook nog een denkwolkje, mag je roepen wat je erin wilt. Hoef je hem niet per se te gebruiken hoor maar ik verveel me gewoon.
doeidoeiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:44 schreef gianni61 het volgende:
hmm, dan weet ik het ook niet
maar helaas moet ik jullie weer gaan verlaten. ik ga weer naar de carnavalswagen
Doei!
is prima hoor meisjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:48 schreef Lutte het volgende:
Zodra de uploadsites het doen krijgen jullie je UI's! Veel plezier met de wagen.
Zulke mooie kan ik niet maken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:50 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Usericoonsik wil ook een nieuwe de mijne is stom
Nou en ik ben tevreden met allesquote:
Jawel jijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb honger maar er is niks lekkers in huis
mwa ik hou niet zo van mensenvleesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jawel jij![]()
Maar ja je gaat niet jezelf opeten natuurlijk
Ik heb niet zelf geproefd. Maar op mijn vorige woonvormplek, Had iemand een recept gevonden van kip in chocolade en dat voor de groep gemaaktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa ik hou niet zo van mensenvlees
haha ben er wel nieuwsgierig naar, maar aan de andere kant lijkt me mij ook niet echt lekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb niet zelf geproefd. Maar op mijn vorige woonvormplek, Had iemand een recept gevonden van kip in chocolade en dat voor de groep gemaakt, SCheen niet echt goed gelukt of lekker te zijn.
ahhquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb honger maar er is niks lekkers in huis
Er is wel chips maar daar heb ik totaal geen trek inquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
ahhik heb chipjes.
Sinds wanneer is Take me out met homo mannen. Ik dacht dat het gewoon altijd was dat een man een vrouw koos, maar deze aflevering dus niet
Ik zie of spraak haar nooit meer, dus kan het ook niet aan haar vragen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ben er wel nieuwsgierig naar, maar aan de andere kant lijkt me mij ook niet echt lekker
hmm dan zal ik het er maar eens op wagenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie of spraak haar nooit meer, dus kan het ook niet aan haar vragen.
Of gewoon op Smulweb zoeken op kip en chocolaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm dan zal ik het er maar eens op wagen
owja dat is ook een goede, bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of gewoon op Smulweb zoeken op kip en chocola
Niks mis met die mensjes hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Er is wel chips maar daar heb ik totaal geen trek in
Ze willen het taboe tegen homo's de wereld uithelpen denk ik?
Oeh Bahquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Niks mis met die mensjes hoor.
Maar na vandaag een zwijn gezien te hebben, zonder ondergoed onder haar wijde jurkje. Heb ik geen zin om ook zulke types nog te zien eerlijk gezegd.
Ik vind het apart om te zien, ik accepteer ze gewoon maar heb vandaag te veel gekke dingen gezien dat ik hier nu een wtf hoofd bij creer.
Waar heb je dan zin in om te eten
Ik heb zin in ijsje
haha nee dat snap ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Niks mis met die mensjes hoor.
Maar na vandaag een zwijn gezien te hebben, zonder ondergoed onder haar wijde jurkje. Heb ik geen zin om ook zulke types nog te zien eerlijk gezegd.
Ik vind het apart om te zien, ik accepteer ze gewoon maar heb vandaag te veel gekke dingen gezien dat ik hier nu een wtf hoofd bij creer.
Waar heb je dan zin in om te eten
Ik heb zin in ijsje
ja het was dan ook geen dun mens maar gewoon zon dikke die aan de afvallers moet mee doen. Heb er niets tegen behalve als ze een roze wijde rokje aan doen die te kort is. Geen legging of panty en vage schoenen eronder. GA DAN NIET BUKKENquote:
Ooooooooooooohw die is zo lekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha nee dat snap ik
Ik heb zin in Ben&Jerry's ijs, morgen ga ik er zeker weten eentje meenemen uit mn werk
IK SNAP HET MAAR IK KAN ER NIKS AAN DOEN WANT IK HEB GEEN GEGEVENS VAN HEMquote:
Ik vind die van jou juist tofquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:50 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Usericoonsik wil ook een nieuwe de mijne is stom
OOH KUTTT HET GAAT OVER DE CREKAARTJESquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
IK SNAP HET MAAR IK KAN ER NIKS AAN DOEN WANT IK HEB GEEN GEGEVENS VAN HEM
Ze willen veranderingquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:17 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Bijna iedereen zijn homo in het programma, komt er een wijf en niemand drukt weg.Dan ben je toch geen homo ?
het zijn nu allemaal hetero'squote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:17 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Bijna iedereen zijn homo in het programma, komt er een wijf en niemand drukt weg.Dan ben je toch geen homo ?
ja ik heb het nu door ja omdat die gast andere kleding aan hadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
het zijn nu allemaal hetero's
Ze zijn zo makkelijk te beïnvloedenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:21 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
ja ik heb het nu door ja omdat die gast andere kleding aan had
ik kan geen post vinden waarin hij zegt wat ie doet, even checken of ie online isquote:
Oke ga even kijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:45 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Choco foto staat in fobo maar kijk er zo vertiefd en wist geen houding te nemen
maar ik vind het outfitje wel leukquote:
uhuh dat is het zekerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:48 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
maar ik vind het outfitje wel leuk
Gefeliciteerd, hoe oud wordt ze ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:57 schreef Athemoe het volgende:
Zus is morgen jarig
heb ik echt geen zin in
Tja puberen hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:59 schreef Athemoe het volgende:
Dank je
het kan soms een moeilijk kind zijn
ja dat is zeker een kutcombinatie.... nou alsnog veel sterkte ermeequote:
Thanks honeyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik lieg echt niet
[..]
Goedenavond
haha veel kijkplezier nogquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Thanks honey
Ik ga de film taken verder af kijken
Ik vind het begin nu al raar, maar wel leuk
Doeii![]()
ehm ik heb levenloos geFOK!t en volgens mij echt al ziek veel gepostquote:
geen geheim verjaardagsfeestje?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ehm ik heb levenloos geFOK!t en volgens mij echt al ziek veel gepost
en ik moest uitnodigingen schrijven voor mn verjaardagbah liever vier ik het niet
nah dat haat ik al helemaalquote:
ja dat zal het zijn, maar ik haat verjaardagen echt zo erg, 20x opstaan omdat iemand je wil feliciterenquote:
wees blij dat het maar 1 keer per jaar isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat zal het zijn, maar ik haat verjaardagen echt zo erg, 20x opstaan omdat iemand je wil feliciteren
Tja maar op de verjaardagen van je ouders moeten al die mensen je ook feliciteren, dus dan is het 3x per jaar nog bijna 3 maanden achter elkaar ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:11 schreef Athemoe het volgende:
[..]
wees blij dat het maar 1 keer per jaar is
ja, dat is idd pech hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja maar op de verjaardagen van je ouders moeten al die mensen je ook feliciteren, dus dan is het 3x per jaar nog bijna 3 maanden achter elkaar ook
Ja nja komt wel goed, mijn verjaardag is voorlopig weer even de laatstequote:
sterktequote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja nja komt wel goed, mijn verjaardag is voorlopig weer even de laatste
heel de familie komt *snik*quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja jij hebt het eerder nodig morgen
Awh nou dat scheelt alweerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:21 schreef Athemoe het volgende:
[..]
heel de familie komt *snik*
achja, ik heb al ergere dingen overleefd
zal nog wat huiswerk moeten doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Awh nou dat scheelt alweer
Zondag nog wat leuks doen?
bah huiswerkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:22 schreef Athemoe het volgende:
[..]
zal nog wat huiswerk moeten doen.
en een boek van nederlands lezen.
jij?
hoezo verveling?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:24 schreef Athemoe het volgende:
weer een week verveling.
Heb al een overdosis gehad...
ik dubbel mijn jaar, dus de leerstof is alles behalve interessant...quote:
ow dat is wel saai ja, ik heb dit jaar examen en heb dr totaal geen zin inquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:26 schreef Athemoe het volgende:
[..]
ik dubbel mijn jaar, dus de leerstof is alles behalve interessant...
dit jaar?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow dat is wel saai ja, ik heb dit jaar examen en heb dr totaal geen zin in [ afbeelding ]
neuj doe mbo niveau 2 momenteel en zit nu in mijn 2e jaar dus mijn eindexamen jaar, en ik hoef alleen examen te doen in Nederlands en BPV (stage)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:27 schreef Athemoe het volgende:
[..]
dit jaar?
je hebt toch 3 keer per jaar examen?
of niet?
lucky youquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neuj doe mbo niveau 2 momenteel en zit nu in mijn 2e jaar dus mijn eindexamen jaar, en ik hoef alleen examen te doen in Nederlands en BPV (stage)
Echt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Echt?ja echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja echtOh okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis jullie man
Zit ik hier met dat fucking kutbeenKan tot volgende week woensdag sowieso nog niet werken, dus ben even een tijdje niet zo actief hier
![]()
Ik begon jou idd ook al te missen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh oke
Ik mis jullie man
Zit ik hier met dat fucking kutbeenKan tot volgende week woensdag sowieso nog niet werken, dus ben even een tijdje niet zo actief hier
Oh geen zorgen bro, je hebt een vette UI dus ik mag je nu al.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:35 schreef Athemoe het volgende:
sinds dinsdag
ik verveelde me en kwam per toeval op dit forum uit.
Ik hoop dat je me niet irritant gaat vinden
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh geen zorgen bro, je hebt een vette UI dus ik mag je nu al.
Ik ben trouwens de clown van deze SC, dus laten we eerder hopen dat jij mij niet irritant gaat vinden
ik ben al wat gewoonquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh geen zorgen bro, je hebt een vette UI dus ik mag je nu al.
Ik ben trouwens de clown van deze SC, dus laten we eerder hopen dat jij mij niet irritant gaat vinden
UserIcon, oftewel dat plaatje onder je naamquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:37 schreef Athemoe het volgende:
[..]
ik ben al wat gewoon
en wat is UI?
oh, avatarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
UserIcon, oftewel dat plaatje onder je naam
ehm Lutte heeft nog wat last van dr pols, waar tdrone is geen idee, ehm Merel wil afkicken omdat ze 121 posts gemiddeld teveel vindt, kanovinnie is trainen, Geelsuperkuiken is film kijken en quincy zijn vriendin is bij hem en de rest weet ik nietquote:
Lurkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef Het_Fenomeen het volgende:
CC ga je je verjaardag niet vieren?
Diepte, geschreven door Henning Mankell. die bekend is geworden door de Wallander reeks (is ook een TV-detective serie over gemaakt)quote:
aawh, fijn dat het lekker lezen wasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Diepte, geschreven door Henning Mankell. die bekend is geworden door de Wallander reeks (is ook een TV-detective serie over gemaakt)
Ja en het wijntje erbij smaakte ook wel goed. Maar was zo aan het lezen, dat ik in 1.5 uur slechts 1 glas op had..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh, fijn dat het lekker lezen was
haha het was dus spannendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en het wijntje erbij smaakte ook wel goed. Maar was zo aan het lezen, dat ik in 1.5 uur slechts 1 glas op had..
Ja, maar klemzuipen doe ik sowieso niet. Maar ja het was al na tienen en omdan nog een wijntje te pakken vond ik gezien de medicijnen die ik zo moet pakken niet verstandigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha het was dus spannendnou beter dat dan wanneer je je klemzuipt
aawh oke, nouja wel fijn dat je zo lekker hebt kunnen lezenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar klemzuipen doe ik sowieso niet. Maar ja het was al na tienen en omdan nog een wijntje te pakken vond ik gezien de medicijnen die ik zo moet pakken niet verstandig
@appel ja goed hoor
Ja. en dan morgen even weer een ander boek uitkiezenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh oke, nouja wel fijn dat je zo lekker hebt kunnen lezen
Naar de bioscoop en pizzeria geweest.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nog wat leuks gedaan vandaag?
kamer opgeruimd en wat gefoktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Naar de bioscoop en pizzeria geweest.Jij?
6 jaar en ouder.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kamer opgeruimd en wat gefokt
morgen weer hard werken dus had wat ontspanning nodig
was het een leuke film?
quote:
haha wel leuk, zie het al voor me een paar van die 16 jarige jongens tussen al die kotersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook een keer toen ik iets van 16 was. Naar Mousehunt gegaan. Waren de oudste in de zaal als je niet naar de begeleiding van de kinderen keek![]()
Ja, dat was nu dus ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook een keer toen ik iets van 16 was. Naar Mousehunt gegaan. Waren de oudste in de zaal als je niet naar de begeleiding van de kinderen keek![]()
Rapunzel 3Dquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke dat zegt genoegtitel?
Ja dat was wel leuk toen ja. En niet eens zo´n slechte filmquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha wel leuk, zie het al voor me een paar van die 16 jarige jongens tussen al die koters
uhuquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:55 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik was toen dus 16 volgens mij. 14 jaar geleden al weer. Toen waren sommige Fokkers hier nog gebonden aan een luier
Jij mischien niet meer maar Lutte bijvoorbeeld nog welquote:
nja ik weet niet wat ik droeg toen ik 3 wasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij mischien niet meer maar Lutte bijvoorbeeld nog wel
Ja, heb net nog even een kop thee gezet. Maar als die op is, ga ik echt wel slapenquote:
Haha, ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
time flies when you're having fun
Koenieequote:
en je bent zeker ook pas 12quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ben nieuw hier, wat is deze?
weet jij al wat seks is? dubbelepunt dollarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ben zo trots op mijn 12 jaartjes
12 jaar en sex, dan ben je laatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
weet jij al wat seks is? dubbelepunt dollar
dit, ik was 10quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Nicenice.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is weekend dus ik mag niet klagen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dit, ik was 10.
Nounauw 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
ik ben een laatbloeier he, ik ben nu pas net 15 en nog maagdquote:
aawh kusje op je laatbloeiertjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben een laatbloeier he, ik ben nu pas net 15 en nog maagd![]()
maar jij bent er nog aardig dicht bij tenminste.... ik erg ver wegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik wil ook geen 15 meer zijn, niet zo'n leuke leeftijd
mwa das ook niet alles, zou liever 20 zijn ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar jij bent er nog aardig dicht bij tenminste.... ik erg ver weg
zou al blij zijn weer 25 te zijn
we schelen wel erg veel qua leeftijd hie reigenlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa das ook niet alles, zou liever 20 zijn ofzo
ja het verschilt hier nogal in de SC jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we schelen wel erg veel qua leeftijd hie reigenlijk
als jij nou 13 jaar ouder zou zijn, en ik 13 jaar jonger dan waren we even oud
gelukkig voel ik me redelijk jongquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja het verschilt hier nogal in de SC ja
tja je bent zo jong of oud als je je voelt zeggen ze, ik weet niet eens of ik me ouder of jonger voel, nooit over nagedacht eigenlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:01 schreef Koen66 het volgende:
gel
[..]
gelukkig voel ik me redelijk jong
en ben net naar de kapper geweest, scheelt ook weer een hoop
tsja, hoe bepaal je hoe oud je je voelt hequote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja je bent zo jong of oud als je je voelt zeggen ze, ik weet niet eens of ik me ouder of jonger voel, nooit over nagedacht eigenlijk
tja geenideequote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, hoe bepaal je hoe oud je je voelt he
OA al slapen
en Merel is echt gaan minderen ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja geenideeweetniet, denk het
oei dan beterquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, wekker gaat weer om 8 uur.. Kusjes en truste voor straks
ja dr postcount gaat al omlaagquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en Merel is echt gaan minderen ook
Dank je welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Gefeliciteerd met je zusje en sterkte vandaag
naja taart is wel lekkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:32 schreef Athemoe het volgende:
[..]
Dank je wel
Ouders zijn even taart gaan ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |