ik dacht eigenlijk aan Boterhamzakje, wie is jarig?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat lief dat je aan hem denkt
nouja boterhamzakje en quincyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk aan Boterhamzakje, wie is jarig?
oow.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nouja boterhamzakje en quincy
knip afquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:14 schreef Lutte het volgende:
Mijn pony is zo lang dat ie tot over mijn neus komt, en dat veroorzaakt een megarare krul.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wist het
[..]
eetsmakelijk
kam naar achteren, dan is het geen pony meer..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:14 schreef Lutte het volgende:
Mijn pony is zo lang dat ie tot over mijn neus komt, en dat veroorzaakt een megarare krul.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ken je alsof ik je zelf gemaakt heb.
Met een kleurtje?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kam naar achteren, dan is het geen pony meer..
je lijkt trouwens erg op cc, maar dan met een kleurtje..
Ja was wel leuk behalve dat je om 3 uur s' middags nergens meer een lekker broodje kan halenquote:
Die is mal.quote:
Ik heb een voorhoofd van hier tot aan Zimbabwe dus ik verlaat het huis niet zonder iets voor mijn gezicht.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kam naar achteren, dan is het geen pony meer..
je lijkt trouwens erg op cc, maar dan met een kleurtje..
Overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb een voorhoofd van hier tot aan Zimbabwe dus ik verlaat het huis niet zonder iets voor mijn gezicht.
En je bedoelt onze UI's?
LUTTEKUTquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:14 schreef Lutte het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |