Succes met wat doenquote:
Voor koffie is geen vaste tijdquote:
het is bijna altijd koffietijd!quote:
Het is altijd koffietijdquote:
juistquote:
Bijna?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is bijna altijd koffietijd!
Als ik aan de alcohol zit hoef ik geen koffie tussendoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bijna?
Je kan me wakker maken voor koffie..
oh wacht
Als ik in een restaurant ben, drink ik tijdens en voor het eten een biertje. Maar als "toetje" pak ik toch meestal een bakje koffiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik aan de alcohol zit hoef ik geen koffie tussendoor
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik in een restaurant ben, drink ik tijdens en voor het eten een biertje. Maar als "toetje" pak ik toch meestal een bakje koffie
Het is altijd koffietijdquote:
Mwa, wijn of bier voor en bij het eten, en dan een koffie na... Alhoewel... Vaak wordt dat dan een Irish coffeequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik aan de alcohol zit hoef ik geen koffie tussendoor
Cheese union chips gesnuffeldquote:
Dat is anders, ik bedoel meer een avondje drinken, daar hoef ik geen koffie tussendoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik in een restaurant ben, drink ik tijdens en voor het eten een biertje. Maar als "toetje" pak ik toch meestal een bakje koffie
Koffie geserveerd door een dwerg met een klavertje vier in zijn borstzak?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwa, wijn of bier voor en bij het eten, en dan een koffie na... Alhoewel... Vaak wordt dat dan een Irish coffee....
Tot zo lieverdquote:
Nee, ik dan ook niet. Tussendoor iig niet. Soms heb ik wel eens na het stappen een Pizzeria bezocht en daar een pizza en een koffie genomenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is anders, ik bedoel meer een avondje drinken, daar hoef ik geen koffie tussendoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |