Past goed hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh... Pure chocola bij een goed glas rode wijn....
ja, maar eerder at ik al dat andere er net zo makkelijk bijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik dacht dat jij allang van de puur was
jullie hebben mij ook nog nooit gezien met drank opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, pas op hoor, daar word ik handtastelijk van
Wat ben jij met Fles van plan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij gaan samen een keer fles leeg maken
En ik wilde nog wel voorstellen om een bak pinda's te eten bij de wijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, pas op hoor, daar word ik handtastelijk van
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:20 schreef Barretje80 het volgende:
Wok.. kom je trouwens met een +1 naar de meet??
Nee, ik film wel voor het nageslacht kee?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jullie hebben mij ook nog nooit gezien met drank op
Blijkbaar.... Das dus geen wijn drinken met ST voor hemquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:20 schreef Barretje80 het volgende:
Wok.. kom je trouwens met een +1 naar de meet??
Hai Bosquote:
Is niet nodig, er is dan ook al chocola bijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik wilde nog wel voorstellen om een bak pinda's te eten bij de wijn.
Hahahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik film wel voor het nageslacht kee?
nee hoor, kom maar met die wijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Blijkbaar.... Das dus geen wijn drinken met ST voor hem![]()
...
Je mag vast bij ST op de kamerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee hoor, kom maar met die wijn![]()
oh wacht, ik moet nog terug rijden
Dat kan makkelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Past goed he
[..]
ja, maar eerder at ik al dat andere er net zo makkelijk bij
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:22 schreef MPG het volgende:
Betere combi is nog wel pure chocola en een goede single malt whisky![]()
![]()
In mijn éénpersoonsbedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Je mag vast bij ST op de kamer...
Heb je alleen wel wat aan Wokkin uit te leggen als je pas na het ontbijt thuiskomt...
En dan nog een fijne sigaarquote:
Kan prima, is lekker knusquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Je mag vast bij ST op de kamer...
Heb je alleen wel wat aan Wokkin uit te leggen als je pas na het ontbijt thuiskomt...
quote:
OMG!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |