Schogetten... dat is een reep die al in stukjes in de verpakking zit... Ik kende het ook nog niet, maar kreeg het laatst van iemandquote:
Ja, maar niet geluisterdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zag je dat liedje van Touch and Go?![]()
Lekkere chocolaquote:
Ik heb puurquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Schogetten... dat is een reep die al in stukjes in de verpakking zit... Ik kende het ook nog niet, maar kreeg het laatst van iemand.
Hebben ze bij de Lidl, vet goedkoop en hartstikke lekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Schogetten... dat is een reep die al in stukjes in de verpakking zit... Ik kende het ook nog niet, maar kreeg het laatst van iemand.
Dan moet je vooral niet de wijzer vastplakkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
fijnben helemaal op en moet nog 2 uur
ik hou niet van bonbonsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kortingsbon voor appie bonbons?![]()
Wij halen dat altijd in Germanistanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hebben ze bij de Lidl, vet goedkoop en hartstikke lekker![]()
vrolijkquote:
Ook in puur?quote:Lekkere chocola![]()
Oh, die jam plakt ook wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik dacht dan eerst honing erop, en dan suiker gooien, dan plakt het lekker
U vraagt, wij draaien bieden het aan:quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien bieden het aan:
[ afbeelding ]
En wou je deze ook eens proberenquote:
Dat was ik ook niet van planquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je vooral niet de wijzer vastplakken...
misschien...maar ik ben een beetje meer van puur tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
En wou je deze ook eens proberen?
[ afbeelding ]
Kom je hier?quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
misschien...maar ik ben een beetje meer van puur tegenwoordig![]()
net als dat ik van witte naar rode wijn ben gegaan
Oeh... Pure chocola bij een goed glas rode wijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik dacht dat jij allang van de puur wasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, pas op hoor, daar word ik handtastelijk vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
wij gaan samen een keer een fles leeg maken
rode wijn en chocolade??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh... Pure chocola bij een goed glas rode wijn....
Dan wil hij twee flessen leeg gaan makenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, pas op hoor, daar word ik handtastelijk van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |