Succes met wat doenquote:
Voor koffie is geen vaste tijdquote:
het is bijna altijd koffietijd!quote:
Het is altijd koffietijdquote:
juistquote:
Bijna?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is bijna altijd koffietijd!
Als ik aan de alcohol zit hoef ik geen koffie tussendoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bijna?
Je kan me wakker maken voor koffie..
oh wacht
Als ik in een restaurant ben, drink ik tijdens en voor het eten een biertje. Maar als "toetje" pak ik toch meestal een bakje koffiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik aan de alcohol zit hoef ik geen koffie tussendoor
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik in een restaurant ben, drink ik tijdens en voor het eten een biertje. Maar als "toetje" pak ik toch meestal een bakje koffie
Het is altijd koffietijdquote:
Mwa, wijn of bier voor en bij het eten, en dan een koffie na... Alhoewel... Vaak wordt dat dan een Irish coffeequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik aan de alcohol zit hoef ik geen koffie tussendoor
Cheese union chips gesnuffeldquote:
Dat is anders, ik bedoel meer een avondje drinken, daar hoef ik geen koffie tussendoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik in een restaurant ben, drink ik tijdens en voor het eten een biertje. Maar als "toetje" pak ik toch meestal een bakje koffie
Koffie geserveerd door een dwerg met een klavertje vier in zijn borstzak?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwa, wijn of bier voor en bij het eten, en dan een koffie na... Alhoewel... Vaak wordt dat dan een Irish coffee....
Tot zo lieverdquote:
Nee, ik dan ook niet. Tussendoor iig niet. Soms heb ik wel eens na het stappen een Pizzeria bezocht en daar een pizza en een koffie genomenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is anders, ik bedoel meer een avondje drinken, daar hoef ik geen koffie tussendoor
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koffie geserveerd door een dwerg met een klavertje vier in zijn borstzak?
en n pot goud onder zn armquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koffie geserveerd door een dwerg met een klavertje vier in zijn borstzak?
Leuke naam danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:46 schreef Barretje80 het volgende:
_#&%!)#&%$_#&%_&$%!#)*$&%@#&($%#_%&^$@_&%$#! IT-dienst hier!
Wat is er?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:46 schreef Barretje80 het volgende:
zij houden vast ook van jou hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:46 schreef Barretje80 het volgende:
bel ik op:quote:
Hai mopquote:
la vache qui'rit!quote:
Daar belt ie je later voor terugquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bel ik op:
ik heb een probleem
" mag ik je later terug bellen" *hangt op*
ehm.. ja .. maar m'n probleem dan??
.... is blijkbaar niet zijn probleemquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bel ik op:
ik heb een probleem
" mag ik je later terug bellen" *hangt op*
ehm.. ja .. maar m'n probleem dan??
Maar het meerdere kwam uit zijn eigen spaarpot neem ik aan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Janatuurlijk weer veel duurder dan die 2,50
Mja.... Dat zat er stiekem wel in... Ik wilde vroeger ook altijd veel te dure dingen. Vooral lego, en dan het liefst de grootste dozenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Janatuurlijk weer veel duurder dan die 2,50
Jij hebt geen kinderen zekerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar het meerdere kwam uit zijn eigen spaarpot neem ik aan?
uhquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar het meerdere kwam uit zijn eigen spaarpot neem ik aan?
Nee, die heeft hij inderdaad niet.quote:
HOEFT nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik een vrouw voor nodig.
Hoeveel meer was het, als ik vragen magquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |