Dat jou dat nou overkomtquote:
Dan kom ik ergens juli (als ze geluk hebben) anders pas in augustus terugquote:
Inderdaad. En ben ik lekker op vakantie geweest. Heb ik geworpen. En ben ik het moederschap wel een beetje gewoon lijkt mequote:
Je kan het ook anders zien. In België hebben ze de democratisch gekozen regering die ze in die andere landen zo graag willen hebben afgezet voor totale anarchie.quote:
Toppertje!quote:
De koffie ?quote:
Ik had m'n rechten nog steeds en gisteravond zag ik in POTA een hele discussie over iets waar ik het antwoord op wist, dus dat deelde ik even met ze en in plaats van m'n rechten weg te halen, wat ik verwachtte, zei yvonne "Welkom terug" en was ik ineens weer donkerblauw.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey Apple NJ, jij was toch zwart? Kon y toch niet zonder je?
eergister?quote:
JK.quote:
Ja, ik weet wel hoe ik mezelf moet verwennen dus?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:20 schreef NJ het volgende:
.
Tijd geleden dat ik voor mezelf een heerlijke ommelet gebakken heb.
Doet wYPPY dat niet voor je?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel hoe ik mezelf moet verwennen dus?
Hij was okay?quote:
Dat weet jij dan weer?quote:
Je hebt hem gedaan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik dacht, ik trap die open deur zelf maar in?
Dat vroeg ik niet?quote:
Als ik brokken in m'n melk tegenkom hoef ik 'm niet meer?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alsof ik überhaupt iets in de melk te brokkelen heb?
Ken je die term niet, kutnewbie?!quote:
Maar meneer voor jou?quote:
Misschien is die term wel een verzinsel van je door alzheimer aangetaste middeleeuwse brein?quote:
Oh. Werkt dat zo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Uiteraard, uit piëteit met ouwe zemelaars zoals u?
Braaf zo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Uiteraard, uit piëteit met ouwe zemelaars zoals u?
Ik heb er de kracht dus niet meer voor NJ. Mensen die dood willen gaan aan Windowsaids moeten het zelf maar weten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:43 schreef NJ het volgende:
Als je bloeddruk het aankan, J:
Apple producten
Wie is Tally ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:30 schreef Jarno het volgende:
Ben ik trouwens al de senior oldbie uit dit topic nu? Zo te zien ben ik 5 dagen eerder dan Tally geregistreerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |