Ja, ik dacht het IRL ook alquote:
Euhm....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat het een kloon van je was.
Dat laatstequote:
Ik wil oooook naar huisquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wil oooook naar huisEn dan sporten en dan slapen en dan douchen en dan omkleden en dan naar amsterdam om heul veul te drinken en lol te hebben enzo
Vannacht al gedaanquote:
Jah, met die mistquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vannacht al gedaan*zonnebril ophoudt de rest van dag*
Vanavond en morgen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ja zaterdag kan ik eindelijk, en zelfs dan is het verstandiger als ik rustig aan doe
Wat jij zegtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Vanavond en morgen.
Volgens mij ga ik zondag dood zijn.
Jij ging toch naar de WvS? Daar gaan wij ook heenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Vanavond en morgen.
Volgens mij ga ik zondag dood zijn.
Ah, gezellig. Ik zal me onherkenbaar verkleden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij ging toch naar de WvS? Daar gaan wij ook heen
Verkleden is cool!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, gezellig. Ik zal me onherkenbaar verkleden.
Faal.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:17 schreef Spirit82 het volgende:
Picture me: oversized tshirt dat over 1 schouder afzakt
Ik mis de schoudervullingen nog in dit verhaal.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:17 schreef Spirit82 het volgende:
Verkleden is cool!!!Ik heb zaterdag een 80s feest. Picture me: oversized tshirt dat over 1 schouder afzakt (wit met zwarte print) met een grijs hemd eronder en de lelijkste foute ketting van blauw pastic die je ooit hebt gezien. Een donkerblauwe riem om mijn middel, spijkerrokje met daaronder een fluoriserend gele netpanty, donkerblauwe beenwarmers en grijze pumps
En natuurlijk knalgele nagellak en mn haar helemaal opgetist
Ik heb er nu al zin in, gewoon omdat ik er legaal raar uit mag zien
Volgende week mag je er 5 dagen legaal raar uit zien.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Verkleden is cool!!!Ik heb zaterdag een 80s feest. Picture me: oversized tshirt dat over 1 schouder afzakt (wit met zwarte print) met een grijs hemd eronder en de lelijkste foute ketting van blauw pastic die je ooit hebt gezien. Een donkerblauwe riem om mijn middel, spijkerrokje met daaronder een fluoriserend gele netpanty, donkerblauwe beenwarmers en grijze pumps
En natuurlijk knalgele nagellak en mn haar helemaal opgetist
Ik heb er nu al zin in, gewoon omdat ik er legaal raar uit mag zien
Ik zeg nietsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgende week mag je er 5 dagen legaal raar uit zien.
Carnaval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |