Ja, je had 10km te hard binnen de bebouwde kom kunnen rijden en dan iemand dood kunnen rijden. Dat is erger.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
Kut.. er lag net weer een bekeuring in mn postvakje
10km te hard binnen bebouwde kom, ¤60... ah well... het kan erger
Instant HW-lokpost van mijquote:
Dat is echt stoer!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik normaliter 80 rij
Voorspelbaarheid is goed in een topic vol autistenquote:
Mogen ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien mag je haar wel aanraken...
Dat kan niet op de fietsquote:
Leuk, dat geleuter van Officieren en rechters en advocaten aanhoren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
Jaj, volgende week mee naar een zitting
Gelukkig weet ik dat je het niet over mij hebtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorspelbaarheid is goed in een topic vol autisten.
Ja, spanning ende sensatiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Leuk, dat geleuter van Officieren en rechters en advocaten aanhoren.
Ja, weer zo'n domme aanname van jequote:
Nou ja spannend is het niet, heb al eens voor het bankje gestaan. Was best gezellig vond de rechter ook alleen de vrouwelijke officier van justitie kon mij wel wurgen denk ikquote:
Nee hoor, op een fiets kan je niet te hardquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, weer zo'n domme aanname van je
De officier van justitie noemde mij een leugenaar, de bastaard! Maat wel vrij gesproken, officier in zijn hemdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou ja spannend is het niet, heb al eens voor het bankje gestaan. Was best gezellig vond de rechter ook alleen de vrouwelijke officier van justitie kon mij wel wurgen denk ik
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De officier van justitie noemde mij een leugenaar, de bastaard! Maat wel vrij gesproken, officier in zijn hemd
49 km/h in het bosquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee hoor, op een fiets kan je niet te hard
Neuh, bedoelde meer dat ik 60¤ nog mee vind vallen... je hoort mij ook niet klagen over verkeersboetes; ik betaal ze zonder morren want ik weet dat ik fout zit. Maar leuk is andersquote:
Ik vind 't wel interessant.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou ja spannend is het niet, heb al eens voor het bankje gestaan. Was best gezellig vond de rechter ook alleen de vrouwelijke officier van justitie kon mij wel wurgen denk ik
Waarom dan dequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee hoor, op een fiets kan je niet te hard
Nee, spiksplinternieuwquote:
Zijn serieuze snelheden maar niet continu en dan nog een gemiddelde fietster in hartje van een stad of dorp gaat geen 49km/hquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
49 km/h in het bos
68 km/h op de weg
Beide met een mountainbike, met dikke banden, kan dus nog wel harder (die tweede, zal niet op een wielrenfiets het bos in gaan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |