Ik ga na wintersport ook mijn motorrijbewijs halen. Binnenkort dus ook eens gaan rondneuzen voor een leuke brommertquote:Op zondag 27 februari 2011 15:23 schreef Bozz187 het volgende:
oke wie heeft er voor mij zo'n 10000 euro want ik wil een nieuwe motor kopen
Ik heb nog wel een aerox voor je liggen. Voor 200 euro mag je 'm meenemen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga na wintersport ook mijn motorrijbewijs halen. Binnenkort dus ook eens gaan rondneuzen voor een leuke brommert
Juichen is wat anders, maar ik heb wel gekeken voor een deel ja. Om dezelfde reden dat ik soms boer zoekt vrouw en dergelijke dingen meekijk; heb op het moment zelf niks beters te doen.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
En tijdens het WK stond je zeker net zo hard mee te juichen?
Dan zou ik wel opschieten als ik jou was, het wordt drukker en drukker. Ga je alleen in Eindhoven of ook nog ergens anders heen? (Je woont in Eindhoven toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja. Alleen heb ik nog geen pak.
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:48 schreef Michhas het volgende:
[TK] Verschillende jeans (J&J, RV, WE)
Sorry Tauch, ik kon het niet laten![]()
Nicequote:Op zondag 27 februari 2011 18:50 schreef Parvus het volgende:
M'n neefje Arnts was vandaag jarig. Heb 'm maar even 1200 ms puntjes cadeau gedaan
Tijdens sex naar zingende negers luisteren.quote:
Dit is pure sex muziek.quote:
Zelfde categorie ander nummerquote:
Ja oke, maar net iets lekkerder, maar dat komt denk ik meer door de clip.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zelfde categorie ander nummer![]()
Air heeft een heel album vol
Spreekt mij niet erg aan, maar kan wel inzien hoe je dr van onder de indruk kan zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 19:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja oke, maar net iets lekkerder, maar dat komt denk ik meer door de clip.![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef KoningStoma het volgende:
Michhas! Spuug uit! Nu!
Arnhemmer bijt vingertopje ex af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |