FUCK YEAH, GIFJES!quote:
Die klap is uitgelegd met het stripje, Sammi, de jaloerse kkhoer.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:22 schreef Parvus het volgende:
Damn heb het ff een tijdje niet gevolgd. Iemand ff update? Vanwaar die klap? En zijn SAmmi en Ronnie uit elkaar nu definitief?
Ronnie en Sammi hadden nog steeds ziek veel fittie, alles ging naar de klote. Jenny, de ergste vijand van Sammi toen, troostte Ronnie wat Sammi dus slecht trok. Vandaar de klapquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:22 schreef Parvus het volgende:
Damn heb het ff een tijdje niet gevolgd. Iemand ff update? Vanwaar die klap? En zijn SAmmi en Ronnie uit elkaar nu definitief?
Waarom komt die kkhoer terug. Zij is echt de aids van Jersey Shore. Met haar zelfmedelijden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ronnie en Sammi hadden nog steeds ziek veel fittie, alles ging naar de klote. Jenny, de ergste vijand van Sammi toen, troostte Ronnie wat Sammi dus slecht trok. Vandaar de klapMaar nu zijn de vrouwen allemaal weer BFF's, Sammi is vorige ep naar huis gegaan maar gelukkig kwam ze aan het einde van de nieuwste ep weer terug.
GTL 4 LIFEE!@!!!!
In de preview van volgende week zie je dat ze lekker over Ronnie is terwijl hij als een mak hondje achter haar aan loopt. Beloofd veel goedsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom komt die kkhoer terug. Zij is echt de aids van Jersey Shore. Met haar zelfmedelijden.![]()
Ronnie moet haar echt gewoon een keer gruwelijk de grond in pounden, dan houdt ze d'r bek misschien een keer en kent ze d'r plaats.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:28 schreef dreamzk het volgende:
[..]
In de preview van volgende week zie je dat ze lekker over Ronnie is terwijl hij als een mak hondje achter haar aan loopt. Beloofd veel goeds
Jooooooheeooo ik wil seks met die kale.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:32 schreef kutkabouter het volgende:
Fucking veel zin in volgende week man.Hele maand stufi opgespaard voor carnaval.
Als dat carnavalsmuziek is bij jullie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:37 schreef tliciouz het volgende:
Kom pak je lasso maar, zo vangen cowboys indianen, we rijden op de prairies steeds op zoek naar avontuur, heb jij me gevangen dan geef ik me over.
Oh hier ook hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als dat carnavalsmuziek is bij jullie.Dat is hier in Brabant normale kost in de kroegen.
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh hier ook hoor.ik kwam dat nummer tegen toen ik dat nummer van jou luisterde.
Starbeach. Sad.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dit is wel echt om te janken, en daar was ik ook.
Jij bent er ook geweest toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |