abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 februari 2011 @ 15:59:15 #151
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93310979
nevermind :')
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_93311455
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:58 schreef macondo het volgende:

[..]

Kasta is die Surinamer op de foto
En ik had nog wel gehoopt dat die schroef door m'n onderlip me onherkenbaar zou maken ;(.
I was an atheist until I realized I was God
pi_93312429
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:23 schreef macondo het volgende:

[..]

Ha Glen, laat ons nou niet langer in spanning - hoe zat het nou met je date? Ze vergat de verjaardag van haar moeder, terwijl ze gewoon thuis woont? :?
Ze woont nog thuis ja, en haar ouders zijn gescheiden dus zodoende.
En ze had er die ochtend voor de date pas aan gedacht, dus ik wist al wel vantevoren dat ze eerder weg moest ;)
pi_93312510
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:31 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

En ze had er die ochtend voor de date pas aan gedacht, dus ik wist al wel vantevoren dat ze eerder weg moest ;)
Ik vraag het toch maar even voor de zekerheid... Na die scheiding is ze dus bij haar vader gaan wonen?
pi_93312537
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:33 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik vraag het toch maar even voor de zekerheid... Na die scheiding is ze dus bij haar vader gaan wonen?
:Y
  vrijdag 25 februari 2011 @ 16:37:08 #156
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93312677
Ik vergeet de verjaardag van m'n moeder trouwens ook altijd...
Gourmetten of steengrillen?
pi_93312861
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:37 schreef Silenus het volgende:
Ik vergeet de verjaardag van m'n moeder trouwens ook altijd...
Ik ook :@.

Maar dat is ook eigenlijk het punt...
Mensen die het dusdanig snel vergeten zijn doorgaans ook niet de mensen die ineens in blinde paniek raken áls ze tot die ontdekking komen.

En vandaar dat ik het een nogal twijfelachtige verhaal vind.
Ik bedoel, als het écht zo belangrijk voor haar was, dan was ze het óf uberhaupt niet vergeten of had ze het toch op z'n minst in de agenda genoteerd.
En als dat kennelijk niet het geval is, waarom zou ze er dan wél ineens een date voor afkappen?
  vrijdag 25 februari 2011 @ 16:43:54 #158
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93312974
Ja dat vind ik ook raar. Alsof je dan ineens keihard op visite moet. Dan had haar moeder toch ook wel gezegd dat ze langs kon komen en zou ze het vast niet vergeten.

Ik bel gewoon een dag later ofzo, even poeslief zijn en mama is weer blij. :')
  vrijdag 25 februari 2011 @ 17:38:29 #159
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_93314934
Zoo.. heb weer eens veel gemist zie ik al :+

Ik snap trouwens niet waarom vrouwen zo graag een arts zouden willen als partner. Ja leuk dat ze misschien altijd wel genoeg verdienen, maar ze zijn vaak lange tijd in het ziekenhuis, oproepbaar, weekendwerkers etc.. niet iets waar ik bij voorbaat vrolijk van word :)

OT. morgenavond een date, eens zien hoe dat gaat uitpakken.
en fitnessboy kan pas volgende week een keer.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:37:10 #160
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_93316972
Golddiggers worden daar juist vrolijk van. Niet zoveel gezeik, maar wel een creditcard :+

En Glen, als je dit van tevoren wist dan had je dit waarschijnlijk wel anders aan ons verteld? Tenzij je echt niet doorhad waarom het toch wel curieus klonk.

En Cue hopen dat er minstens één leuk (genoeg) is ^O^
WFPB!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:59:32 #161
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93317859
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:31 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ja, wat is het nu, wist ze het 's morgens, halverwege de dag of??

quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:42 schreef GlenSpey het volgende:
Lekker de hele middag en avond met mijn date zo, heb er zin in :D
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:35 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ze kwam er halverwege de dag achter dat haar moeder jarig was (en nee, dat was echt geen smoesje). Dus vandaar ;)
Vlak voor de date ging jij er nog vanuit dat het de hele middag was.
Resistance is futile.
pi_93318904
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 18:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

[..]

[..]

Oi! Met quotes confronteren is mijn stokpaardje al! :(.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 19:36:29 #163
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_93319300
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:24 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oi! Met quotes confronteren is mijn stokpaardje al! :(.
Wees blij dat iemand anders je werk opknapt!
pi_93319354
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Thanx :).

Anyway, fucked up wijf....
Was een oud-collega en kreeg een relatie met een andere collega van me.
Zij wilde met enige spoed kinderen, maar bleek niet (makkelijk) zwanger te raken.
Vervolgens de hele medische molen ingegaan samen en zowaar dankzij kunstmatige inseminatie en veel gedoe toch zwanger geworden.
Al die tijd bij hem ingewoond en de gehele zwangerschap lang zich volledig door hem laten pamperen.

En toen het kind geboren werd, werd hij bedankt voor zijn diensten en ging ze bij hem weg.
Al enigszins dubieus, maar toen ze vervolgens ook nog via de rechter af wilde dwingen dat ze het volledig ouderschap zou krijgen durfde ik al wel partij te kiezen.
En toen ze vervolgens om haar eis kracht bij te zetten, op de proppen kwam met het verhaal dat het kind gevaar zou lopen bij hem thuis omdat hij een terrarium met slangen had (had hij al lang voordat hij haar überhaupt leerde kennen en stond in een afgesloten ruimte) wist ik zeker dat ik de juiste keuze gemaakt had.

Nofi dames, maar zo'n geraffineerde en weloverwogen, ronduit smérige aanpak jaren zonder blikken of blozen volhouden tot de geboorte, dat is echt iets wat alleen vrouwen kunnen.
Idd. Er lopen een paar rond .. haha.
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
pi_93319687
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:37 schreef _Fonz het volgende:

[..]

Idd. Er lopen een paar rond .. haha.
-O- Dat heb je toch snel genoeg door?

OT: Geen date, afspraakje, no thing to do.... althans nog niet via een datingsite... en mijn zwager wilt mij richting een speeddatesessie hebben (WHY?)
pi_93319967
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:46 schreef -Engel- het volgende:

[..]

-O- Dat heb je toch snel genoeg door?

OT: Geen date, afspraakje, no thing to do.... althans nog niet via een datingsite... en mijn zwager wilt mij richting een speeddatesessie hebben (WHY?)
Oh .. sommigen zijn zoooo goed .. daar komt de ware aard pas van boven als ze ineens zeggen dat ze bij je weggaan nadat ze 8 weken daarvoor nog je zoon hebben gebaard om vervolgens bij een andere vent in te trekken.
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
pi_93321603
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 18:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

[..]

[..]

Het komt erop neer dat ik mijn date gewoon het vertrouwen gun en me er verder ook niet druk over ga maken ^O^
  vrijdag 25 februari 2011 @ 20:31:47 #168
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_93321713
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:46 schreef -Engel- het volgende:

[..]
Wat is het ergst, dat je niets te doen hebt/krijgt of dat je naar een speeddatesessie gepusht wordt? :P

Ik zou trouwens best kans horen te maken op zo'n speeddatesessie. Maar daar ben ik nog te jong voor denk ik :+ En vind het zelf ook niet nodig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WFPB!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 20:34:34 #169
208890 June.
Seriously?
pi_93321845
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:31 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Wat is het ergst, dat je niets te doen hebt/krijgt of dat je naar een speeddatesessie gepusht wordt? :P

Ik zou trouwens best kans horen te maken op zo'n speeddatesessie. Maar daar ben ik nog te jong voor denk ik :+ En vind het zelf ook niet nodig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was stiekem aan het lurken in je fotoboek en zag dat je ook geneeskunde studeert, kijk ook eens hier :P
Geneeskunde #73 Starla vs DDM

Oh en hoi voor de rest, zo af en toe lurk ik hier mee :D
Shine bright like a diamond.
pi_93321938
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:53 schreef _Fonz het volgende:

[..]

Oh .. sommigen zijn zoooo goed .. daar komt de ware aard pas van boven als ze ineens zeggen dat ze bij je weggaan nadat ze 8 weken daarvoor nog je zoon hebben gebaard om vervolgens bij een andere vent in te trekken.
:*
pi_93322095
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:31 schreef Dizorn het volgende:
Wat is het ergst, dat je niets te doen hebt/krijgt
Dat is niet zo... ik heb alleen geen date :)
quote:
of dat je naar een speeddatesessie gepusht wordt? :P
Het was niet echt pushen.

quote:

SPOILER
:) Je kan ook best speeddaten hoor....

SPOILER
pi_93322414
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:29 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Het komt erop neer dat ik mijn date gewoon het vertrouwen gun en me er verder ook niet druk over ga maken ^O^
Serieus: Goed bezig kerel :).
  vrijdag 25 februari 2011 @ 20:45:43 #173
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_93322430
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:34 schreef June. het volgende:

[..]

Was stiekem aan het lurken in je fotoboek en zag dat je ook geneeskunde studeert, kijk ook eens hier :P
Geneeskunde #73 Starla vs DDM

Oh en hoi voor de rest, zo af en toe lurk ik hier mee :D
Niet zo heel stiekem meer he :+ Ik zal eens kijken, ben alleen niet zo druk bezig met de studie op 't moment :{ En dat is dus niet geheel vrijwillig :P (En hoezo hier lurken, zelfs niets te vertellen? :o )
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:39 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Dat is niet zo... ik heb alleen geen date :)

[..]

Het was niet echt pushen.

[..]

:) Je kan ook best speeddaten hoor....

SPOILER
Ik zal je niet meer zo letterlijk nemen (tenzij je de klemtoon anders wil leggen *) ) (slecht :')) En ik bedoelde meer dat ik mezelf nog te jong vind om te speeddaten. Weet niet. Ben toch bang dat de mensen daar allemaal iets ouder en/of serieuzer zijn in daten dan ik.

Edit:
SPOILER
WFPB!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 20:50:54 #174
208890 June.
Seriously?
pi_93322729
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:45 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Niet zo heel stiekem meer he :+ Ik zal eens kijken, ben alleen niet zo druk bezig met de studie op 't moment :{ En dat is dus niet geheel vrijwillig :P (En hoezo hier lurken, zelfs niets te vertellen? :o )

Haha nee, daar heb je gelijk in ;) Was eigenlijk aan het lurken om eens te kijken wat de ervaringen zijn met zo'n datingsite, uit nieuwsgierigheid :P Verder zelf geen ervaring, maar misschien moet ik het toch maar eens proberen. Coschappen en een beetje fatsoenlijk sociaal leven is toch lastig ;)
Shine bright like a diamond.
pi_93322739
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:45 schreef Dizorn het volgende:
Ik zal je niet meer zo letterlijk nemen (tenzij je de klemtoon anders wil leggen *) ) (slecht :')) En ik bedoelde meer dat ik mezelf nog te jong vind om te speeddaten. Weet niet. Ben toch bang dat de mensen daar allemaal iets ouder en/of serieuzer zijn in daten dan ik.
Hoeft niet.... er zijn ook sessies in jouw leeftijdscategorie
quote:
Edit:
SPOILER
SPOILER
pi_93324680
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 07:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, je reageert nogal alsof iemand je in je kruis betast heeft
Als jij dat was, was het niet zo erg :')

Serieus, jijzelf, Kasta, ik en vele anderen hebben jouw "probleem" al vele malen benoemd maar je blijft stug volhouden dat het allemaal meevalt. Ondertussen blijf je klagen over een gebrek aan echte mannen.

Dat geeft mij hetzelfde frustrerende gevoel als een zwerver 100 euro bieden die geweigerd wordt omdat de zwerver prima naar de zin heeft. Maar wel klaagt over honger en dat er zo moeilijk aan eten of geld te komen is... :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 21:32:36 #177
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93325189
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als jij dat was, was het niet zo erg :')

Serieus, jijzelf, Kasta, ik en vele anderen hebben jouw "probleem" al vele malen benoemd maar je blijft stug volhouden dat het allemaal meevalt. Ondertussen blijf je klagen over een gebrek aan echte mannen.

Dat geeft mij hetzelfde frustrerende gevoel als een zwerver 100 euro bieden die geweigerd wordt omdat de zwerver prima naar de zin heeft. Maar wel klaagt over honger en dat er zo moeilijk aan eten of geld te komen is... :{
Waar maak je je druk om? Ik klaag trouwens niet over een gebrek aan echte mannen. Die zijn er plenty.

Ik snap jullie bemoeizucht niet zo, eigenlijk. Bedoel, één discussie aangaan: logisch. Deed ik ook met Spirit. Twee discussies aangaan: kan ik ook nog best inkomen. Maar kéér op kéér je uiterste best doen om aan mij te bewijzen dat er een andere manier is, terwijl toch allang duidelijk is dat ik mijn eigen weg hierin kies en feitelijk niet echt opensta voor commentaren van fokkers.. Bovendien: ik sluit me toch volledig af voor niet-opbouwende kritiek. Zodra ik ook maar enigszins het gevoel heb dat ik veroordeeld word om mijn acties, dan sluit ik me volledig af voor kritiek. Zelfs al heb je gelijk, ik zal er direct overheen lezen en er niet eens meer bij stilstaan, gewoon omdat jullie benadering bij mij niet werkt. Opbouwende kritiek (gari is daar heel goed in, die heeft al een paar keer een zeer treffende oneliner gelanceerd die aankwam als een moker), dáár kan ik maanden later nog over nadenken. En ik merk ook dat ik dan prima in staat blijk om wat afstand te nemen van mijn eigen acties en verandering aan te brengen.

Why in godsname do you care so much?

[ Bericht 32% gewijzigd door Seven. op 25-02-2011 21:37:57 ]
Resistance is futile.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 21:36:26 #178
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_93325428
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:51 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Hoeft niet.... er zijn ook sessies in jouw leeftijdscategorie

[..]

SPOILER
Waar vind ik die dan? Heb er niet actief naar gezocht maar meeste wat ik heb gezien is 25+ of ouder zelfs. Maar heb er op dit moment ook geen behoefte aan dus wat dat betreft is het wel prima :P

SPOILER
WFPB!
pi_93325861
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om? Ik klaag trouwens niet over een gebrek aan echte mannen. Die zijn er plenty.

Ik snap jullie bemoeizucht niet zo, eigenlijk. Bedoel, één discussie aangaan: logisch. Deed ik ook met Spirit. Twee discussies aangaan: kan ik ook nog best inkomen. Maar kéér op kéér je uiterste best doen om aan mij te bewijzen dat er een andere manier is, terwijl toch allang duidelijk is dat ik mijn eigen weg hierin kies en feitelijk niet echt opensta voor commentaren van fokkers.. Bovendien: ik sluit me toch volledig af voor niet-opbouwende kritiek. Zodra ik ook maar enigszins het gevoel heb dat ik veroordeeld word om mijn acties, dan sluit ik me volledig af voor kritiek. Zelfs al heb je gelijk, ik zal er direct overheen lezen en er niet eens meer bij stilstaan, gewoon omdat jullie benadering bij mij niet werkt. Opbouwende kritiek (gari is daar heel goed in, die heeft al een paar keer een zeer treffende oneliner gelanceerd die aankwam als een moker), dáár kan ik maanden later nog over nadenken. En ik merk ook dat ik dan prima in staat blijk om wat afstand te nemen van mijn eigen acties en verandering aan te brengen.

Why in godsname do you care so much?
Oh ja nu zijn er ineens weer genoeg plenty leuke mannen. Over opbouwend gesproken. :)
UITGESCHREVEN
  vrijdag 25 februari 2011 @ 21:48:30 #180
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93326128
Ja, picardmike, er zijn inderdaad genoeg leuke toffe mannen. Mijn vrienden zijn allemaal leuke toffe mannen, alleen ik val niet echt op dat soort mannen. Die jonge gast die zondag zijn tas komt halen, dat is een leuke toffe jongen (tenzij hij als de devil himself staat aan te bellen). Eigenlijk zijn bijna alle mannen die ik leer kennen leuk en tof, zou je niet denken hè? Probleem is alleen dat mijn hart er niet harder van gaat kloppen, en als dat wel het geval is, dan is het niet het type man waarmee ik (geen uitspraken over anderen) een duurzame relatie op kan bouwen.
Resistance is futile.
pi_93326479
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:48 schreef Seven. het volgende:
Ja, picardmike, er zijn inderdaad genoeg leuke toffe mannen. Mijn vrienden zijn allemaal leuke toffe mannen, alleen ik val niet echt op dat soort mannen. Die jonge gast die zondag zijn tas komt halen, dat is een leuke toffe jongen (tenzij hij als de devil himself staat aan te bellen). Eigenlijk zijn bijna alle mannen die ik leer kennen leuk en tof, zou je niet denken hè? Probleem is alleen dat mijn hart er niet harder van gaat kloppen, en als dat wel het geval is, dan is het niet het type man waarmee ik (geen uitspraken over anderen) een duurzame relatie op kan bouwen.
Nou de indruk die ik van je heb is dat je een algemeen uiterlijk heb en niet mensen aantrekt van een bepaalde soort. Maar misschien straalt je gedrag iets anders uit. Anders kan ik het ook niet begrijpen dat je geen man ontmoet waar je op kan vallen.
UITGESCHREVEN
pi_93326576
Hoi allemaal.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 21:58:19 #183
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93326648
He hallo klein meisje.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:02:29 #184
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93326898
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:57 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hoi allemaal.
Hoi mevrouwtje.
Resistance is futile.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:04:18 #185
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93326993
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:55 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nou de indruk die ik van je heb is dat je een algemeen uiterlijk heb en niet mensen aantrekt van een bepaalde soort. Maar misschien straalt je gedrag iets anders uit. Anders kan ik het ook niet begrijpen dat je geen man ontmoet waar je op kan vallen.
Er is dan ook geen enkele noodzaak dat jij het begrijpt. Ik betwijfel ook ten zeerste of jij de cognitieve vermogens daarvoor hebt.
Resistance is futile.
pi_93327169
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:04 schreef Seven. het volgende:

[..]

Er is dan ook geen enkele noodzaak dat jij het begrijpt. Ik betwijfel ook ten zeerste of jij de cognitieve vermogens daarvoor hebt.
Gedrag dus..voornamelijk mensenkennis ontbreekt bij je. Sterk neurotische trekken.
UITGESCHREVEN
pi_93327178
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:58 schreef Silenus het volgende:
He hallo klein meisje.
Klein meisje? :'(
pi_93327210
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:02 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hoi mevrouwtje.
Dag Seven, zijn ze je psychologisch aan t fileren?
pi_93327347
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dag Seven, zijn ze je psychologisch aan t fileren?
Ja is toch niet normaal geef je algemene indruk van iemand, waarbij ik me niet negatief uit. Krijg je zo'n een opmerking!
UITGESCHREVEN
pi_93327400
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:11 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja is toch niet normaal geef je algemene indruk van iemand, waarbij ik me niet negatief uit. Krijg je zo'n een opmerking!
Vreselijk gewoon!
Maarja, t is wel Fok he?
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:15:14 #191
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93327560
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Klein meisje? :'(
't Is meneer voor jou.
pi_93327715
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:48 schreef Seven. het volgende:
Miss moeten wij het is proberen samen. Wat denk je ervan? O+ :*
pi_93327779
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:17 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Je fok reputatie is te laag, bij andere hecht ze er ineens wel waarde aan.
UITGESCHREVEN
pi_93327847
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:15 schreef Silenus het volgende:

[..]

't Is meneer voor jou.
en Mevrouw voor jou ~O>
pi_93327920
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:19 schreef picardmike het volgende:

[..]

Je fok reputatie is te laag, bij andere hecht ze er ineens wel waarde aan.
God wat vind ik dát nou jammer! Wie heeft wel een hoge fok reputatie dan?
pi_93327970
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:22 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

God wat vind ik dát nou jammer! Wie heeft wel een hoge fok reputatie dan?
Die gasten die nr fokbijeenkomsten gaan en elkaar kennen.
UITGESCHREVEN
pi_93328066
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:23 schreef picardmike het volgende:

[..]

Die gasten die nr fokbijeenkomsten gaan en elkaar kennen.
Juist. Ik heb wel wat fokmeets meegemaakt, maar was daar niet altijd even enthousiast over. Zitten een hoop rare figuren op FOK.
pi_93328105
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:25 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Juist. Ik heb wel wat fokmeets meegemaakt, maar was daar niet altijd even enthousiast over. Zitten een hoop rare figuren op FOK.
Ja maar dat er rare figuren op FOK zitten dat is duidelijk, daarvoor hoef je niet naar een meet te gaan, maar misschien wil ik ook wel een keer gaan, alleen ik ken niemand haha :)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:27:05 #199
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93328119
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:25 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Precies. Reden genoeg om wantrouwig te zijn. :P Daarom is er nog altijd het oud-Hollansche kroegspel 'To hossel or to be hosseled', veel leuker. Zij die gaan zuipen groeten u!

Het leven is mooi, 't is weer vrijdag. O+
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:28:05 #200
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93328170
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:17 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik denk dat jij en ik niet bij elkaar passen, lieverd.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')