slaaap lekker teun en laat de kadotjes eens de revu paseren en morgen ochtend weet je welk kadotje je gaat kopenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Gaat in bed liggen, kan het allemaal niet meer verdragen.
Nog een dagje werken leren en dan is het weekend
Ik ben veilig hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:28 schreef Toverheks het volgende:
ja las het mera moest gelijk aan jou denken
Ja, had TKOL nog ge ninja edit.quote:
Alsof ik mijn meiske niet uit dat vuur zou sleurenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:28 schreef Toverheks het volgende:
ja las het mera moest gelijk aan jou denken
Nah ok, die gaat nog welquote:
je bent een lieverdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof ik mijn meiske niet uit dat vuur zou sleuren
Het is ontzettend Radiohead... en héél erg Thom Yorke.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, had TKOL nog ge ninja edit.![]()
Vind het een mooie, "atmosferische" plaat! Is ook zo weer afgelopen, terwijl je er nog helemaal in zit. Er zitten van die soundscape-stukjes in die veel langer mogen duren, maar da's wel vaker met hun laatste platen.
Wat vind jij er van?
Quoted for Truth.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bent een lieverdmaar als ik ergens spar lees denk ik altijd nu aan mera
Mijn Thom, wat doe je!?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nah ok, die gaat nog wel![]()
Alleen die zanger mag van mij wel een baard in de keel kweken.
Prima, maar ik was met die Chemiepack onzin al bijna onderweg.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bent een lieverdmaar als ik ergens spar lees denk ik altijd nu aan mera
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:32 schreef Toverheks het volgende:
even voor me moeder het is vandaag 5 jaar geleden ze hield van james last
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:32 schreef Toverheks het volgende:
even voor me moeder het is vandaag 5 jaar geleden ze hield van james last
Ik vind het eerste nr misschien wel het beste, hoppa! Maar het is weer typisch zo'n plaat waarbij dat helemaal kan verschuiven en heb 'm nog maar een paar keer gehoord. Hij is in ieder geval weer interessant!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is ontzettend Radiohead... en héél erg Thom Yorke.
De eerste 4 nummers kom ik erg moeilijk doorheen, wat absoluut de charme is. Ik merk dat ik nu naar de laatste 4 skip als ik controle over de nummers wil hebben.
Lotus Flower, Codex... Give up the Ghost... ik kan er NIET over uit hoe goed het isMaar ik merk wel dat het me vooral naar "oude" Radiohead tracks stuurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |