Ja, had ook heel toepasselijk geweestquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik had Waaaaaaaaarooooooooommmmmmmm??????? ook een mooie TT gevonden
Ze wilde het gewoon echt graagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, had ook heel toepasselijk geweest
Volgens mij had ze geen weddenschap verloren dat ze moest of zo hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, was dat allesIk verwachte een juicy verhaal
Ow.... saaaaaaiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:51 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij had ze geen weddenschap verloren dat ze moest of zo hoor
Nein, je zei het laatst ook al.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow.... saaaaaai
Hebbie dat wel eens, dat je nagels zo tering-hard groeien dat je ze elke week moet bijwerken omdat ze lastig zijn? Ik heb het!
Meidquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow.... saaaaaai
Hebbie dat wel eens, dat je nagels zo tering-hard groeien dat je ze elke week moet bijwerken omdat ze lastig zijn? Ik heb het!
Wat kan ze er tegen slikken Ing?quote:
Zit je stiekem aan de prednison?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb net een keukenkastje uitgeruimd en uitgesopt![]()
Nee, de halve avond liggen slapen en nu klaarwakkerquote:
Ow.... ook al saai dusquote:
Wij knippen geen dieren meer. Gelukkigquote:Kees dr nagels moet ik ook elke week knippen though
Neem een banaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, de halve avond liggen slapen en nu klaarwakker![]()
En de wekkert gaat wel om 8 uur
Waarom????????quote:
Lul niet, jij slaapt nog lekker van koffiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh.... daar slaap je lekker van
Ik slaap zelfs niet lekker zonder koffie. Speaking of which: zal eens ff een bakkie makenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:06 schreef oh-oh het volgende:
Lul niet, jij slaapt nog lekker van koffie
Yeah rightquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik slaap zelfs niet lekker zonder koffie. Speaking of which: zal eens ff een bakkie maken
Maar serieus: banaan doet je lekker slapen. Iets met de aanmaak van slaapspul of zoIk heb regelmatig een banaan naast mijn bed liggen en die is écht om op te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |