Tja, ik weet niet of het boek echt effect heeft, maar het heeft mij geholpen in de goede mind-set te komen. Je moet het wel écht willen, anders lukt het echt niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:37 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, mijn zus is ook gestopt met Alan Carr en die rookt inmiddels toch al een jaar of vier niet meernou ja, alleen twee sigaretten als mijn broertje er is.
Zou je die boeken nog kunnen krijgen? Want het was een hele rage, ik hoor er nu niets meer over, maar als er toen mensen mee konden stoppen, dan kan dat nu toch ook? (en dit is vast een enorme tangconstructie van een zin)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:37 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, mijn zus is ook gestopt met Alan Carr en die rookt inmiddels toch al een jaar of vier niet meernou ja, alleen twee sigaretten als mijn broertje er is.
Schilderij uit 1832quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik zal binnenkort eens ff die foto van mezelf inscannen.. jullie weten niet wat je ziet... 16 etc
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:41 schreef Isabeau het volgende:
En je moet dus door blijven roken terwijl je leest hoe slecht het allemaal voor je is en hoe gevangen je zit in je gewoontes, of zoiets, toch?
Ja klopt.. het is zo jammer dat je niet gewoon kunt stoppen met eten he.. anders was me dat ook wel geluktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:44 schreef Isabeau het volgende:
Je had ook zo'n zelfde soort strategie boek voor afvallen. Nooit ingekeken, maar dat herinner ik me nog wel
Nou, dat stoppen met eten lukt me aardig deze weekquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja klopt.. het is zo jammer dat je niet gewoon kunt stoppen met eten he.. anders was me dat ook wel gelukt
http://www.nederlandstopt.nu/quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:46 schreef golfer het volgende:
B. kwam toen ik besloten had te stoppen aanzetten met een boek dat door 2 van haar RKZ-collega's (longartsen) geschreven boek aan bij mij.
Ik ben begonnen op mijn 14e, gewoon omdat de sigaretjes altijd op feestjes zo gezellig in borrelglaasjes naast de zoutjes stondenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het ook altijd een erg dure hobby gevondenSnap ook niet hoe bijv mijn neefje is begonnen met roken toen hij 13 was. Waar haal je het geld vandaan?
En heb je tegenwoordig als kind niet al te veel andere dure hobby's (telefoon, ipad, spelcomputer, merkkleding etc)
Ik begin ook te twijfelen over auto rijden (doe ik al nauwelijks) met de huidige benzineprijzen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou met de huidige tabaksprijzen ben ik zéker blij dat ik er vanaf ben!! 10 Jaar geleden werd het al duur, maar was het nog wel te doen..
kan me er iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik begin ook te twijfelen over auto rijden (doe ik al nauwelijks) met de huidige benzineprijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |