Dat kan iemand wel zeggen hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:13 schreef KG-Werk het volgende:
Nou het bestaat vast wel, maar geloven dat iemand niet vreemd gaat..
En nee, niemand kan zeggen "Dat zou ik nooit doen"
Dan moet jij ook stoppen met liegenquote:
heldquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:14 schreef friemelaar het volgende:
Overigens staat die windvaan nu stevig, de volgende zou mooi zijn voor Marijke misschien
Kan hoorquote:
Dat inderdaad. Mij verbaast ook niks meer.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga in principe niet vreemd hoor, maar ik geloof dat iedereen vreemd kan gaan na alles wat ik gezien heb![]()
Ik ga wel mee rokenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:16 schreef KG-Werk het volgende:
Ik wil gaan roken maar dan mis ik een compleet topic
Nee, al vind ik mezelf er absoluut geen type voor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan iemand wel zeggen hoor![]()
Je weet het alleen nooit zeker
Ik moet zo slapen en ben inspiratieloosquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:14 schreef friemelaar het volgende:
Overigens staat die windvaan nu stevig, de volgende zou mooi zijn voor Marijke misschien
Die ook faaltquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Heb er al een link van gemaakt... Imagesfaal.
Mag ik meerokenquote:
Als je een sekte begint, kunnen anderen dat boek voor je schrijven!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:17 schreef KG-Werk het volgende:
Ik denk dat ik een eigen bijbel ga uitbrengen. Zal ik dan eerst het boek schrijven of eerst een sekte beginnen? Lastig...
Nee helemaal niet, ik had een erg gelukkige jeugd waar ik nog steeds heel erg blij mee ben.quote:
Normaliter zou ik zeggen: jij welquote:
Geniaal! Ik ga gelijk beginnen! Eerste bijeenkomst 12 maart bij mij in het restaurantquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je een sekte begint, kunnen anderen dat boek voor je schrijven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |