Ik was verheugd, ze stapte hier afgelopen weekend in bad met het horloge om. Ik blij want ik dacht "Dat wordt het dus". Maar een dag later belde ze op om te vertellen dat hem losgehaald en gedroogd had; hij liep weerquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze stalpoten heeft, weet Teun dat vast allang
Een horloge moet zeker ook van goud zijn?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik duik ook mijn bed in. Met Adrian Mole.
echt teun je moet het jezelf niet zo moeilijk maken, wat laysa zegt je kan latten, en geniet gewoon eens man, leuk toch al die vrouwen die je aandacht geven maar zeg en laat altijd merken, leuk en alles maar ga me niet claimen want anders ben ik weg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik was verheugd, ze stapte hier afgelopen weekend in bad met het horloge om. Ik blij want ik dacht "Dat wordt het dus". Maar een dag later belde ze op om te vertellen dat hem losgehaald en gedroogd had; hij liep weer![]()
En schoenen draagt ze niet, alleen maar laarzen, te prijzig
Teun al koop je wat van 2 euro. Als het uit je hart komt is het goed.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik was verheugd, ze stapte hier afgelopen weekend in bad met het horloge om. Ik blij want ik dacht "Dat wordt het dus". Maar een dag later belde ze op om te vertellen dat hem losgehaald en gedroogd had; hij liep weer![]()
En schoenen draagt ze niet, alleen maar laarzen, te prijzig
helemaal mee eensquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Teun al koop je wat van 2 euro. Als het uit je hart komt is het goed.
Ik maak het mijzelf niet moeilijk Heks. Ik hoef ook al die aandacht niet en wil het ook niet geven. Gewoon af en toe neuken iets leuks doen en verder geen gezeur.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt teun je moet het jezelf niet zo moeilijk maken, wat laysa zegt je kan latten, en geniet gewoon eens man, leuk toch al die vrouwen die je aandacht geven maar zeg en laat altijd merken, leuk en alles maar ga me niet claimen want anders ben ik weg.
Jep, ik weet het Muisje. Ik ga morgenmiddag even kijken. Misschien is een geurkaars van flink formaat wel ietsquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Teun al koop je wat van 2 euro. Als het uit je hart komt is het goed.
maar Teun kan geen aandacht geven dus is een kadootje makkelijker..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:17 schreef Laysa het volgende:
mannen denken altijd dat het om de hoogte van een bedrag gaat....maar het gaat om de gedachte
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jep, ik weet het Muisje. Ik ga morgenmiddag even kijken. Misschien is een geurkaars van flink formaat wel iets
Ik kan wel degelijk aandacht geven hoor. Maar 't is meestal zo dat hoe meer je geeft hoe meer er gevraagd wordt. Onverzadigbaar zijn velen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar Teun kan geen aandacht geven dus is een kadootje makkelijker..
jah... is bruut, maar dat zegt ie eigenlijk zelf al..
okequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik maak het mijzelf niet moeilijk Heks. Ik hoef ook al die aandacht niet en wil het ook niet geven. Gewoon af en toe neuken iets leuks doen en verder geen gezeur.
Dat is zeker niet de standaard Teun.. Best raar ook imoquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan wel degelijk aandacht geven hoor. Maar 't is meestal zo dat hoe meer je geeft hoe meer er gevraagd wordt. Onverzadigbaar zijn velen.
Ik sprak dus vanmiddag met die collega, is gelukkig getrouwd (zegt ie). Maar hij zei ook "Als ik een week met haar thuis ben ben ik blij dat ik weer aan het mag". Nah, dat is toch niet normaal, dat je werk verkiest boven je partner, na één week al?quote:
ligt er aan met wie je getrouwd bentquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik sprak dus vanmiddag met die collega, is gelukkig getrouwd (zegt ie). Maar hij zei ook "Als ik een week met haar thuis ben ben ik blij dat ik weer aan het mag". Nah, dat is toch niet normaal, dat je werk verkiest boven je partner, na één week al?
Nee, het is volgens ook weer niet zo raar. Mijn leeftijdsgenoten hebben allemaal al een relatie en een teleurstelling achter de rug. Zitten jaren alleen en willen dan het maximale eruit sleuren. En dat werkt nu eenmaal niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is zeker niet de standaard Teun.. Best raar ook imo
Jij bent een vrij man Dus keuzes heb je. Het gezeik alsof je wel al jaren aan iemand geplakt zit snap ik niet zo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, het is volgens ook weer niet zo raar. Mijn leeftijdsgenoten hebben allemaal al een relatie en een teleurstelling achter de rug. Zitten jaren alleen en willen dan het maximale eruit sleuren. En dat werkt nu eenmaal niet.
maar dat kan toch ook gewoon !quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:25 schreef Toverheks het volgende:
ja 24 uur per dag op elkaars neus zitten daar moet je tegen kunnen sommige kunnen dat maar er zijn heel veel mensen die ook hun eigen ding willen doen buiten het getrouwd wezen etc.etc.
Wat ik gisteren zei, de echte zaken in het leven sta je toch alleen voor, moet je alleen ondergaan, daar kan niemand je bij helpen. Dus waarom zou je al die moeite doen om het elkaar maar naar de zin te maken, waarbij je jezelf iedere keer maar weer weg moet cijferen. Geldt ook voor haar natuurlijk. Als je spreekt in termen van rendement, wat het is fucking rendement eigenlijk?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:25 schreef Toverheks het volgende:
ja 24 uur per dag op elkaars neus zitten daar moet je tegen kunnen sommige kunnen dat maar er zijn heel veel mensen die ook hun eigen ding willen doen buiten het getrouwd wezen etc.etc.
Zo lang al!?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:28 schreef Laysa het volgende:
Wij zijn nu bijna een jaar bij elkaar en zien elkaar heel veel...en dat gaat goed....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |