abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93284945
Op is op
pi_93284954
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:11 schreef Disana het volgende:

[..]

Als ze stalpoten heeft, weet Teun dat vast allang :)

Een horloge moet zeker ook van goud zijn?
Ik was verheugd, ze stapte hier afgelopen weekend in bad met het horloge om. Ik blij want ik dacht "Dat wordt het dus". Maar een dag later belde ze op om te vertellen dat hem losgehaald en gedroogd had; hij liep weer |:(

En schoenen draagt ze niet, alleen maar laarzen, te prijzig :Y
pi_93284991
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik duik ook mijn bed in. Met Adrian Mole.
:W veel plezier met Adrian en slaap lekker straks
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_93285022
Slapers, slaap lekker :W
pi_93285074
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik was verheugd, ze stapte hier afgelopen weekend in bad met het horloge om. Ik blij want ik dacht "Dat wordt het dus". Maar een dag later belde ze op om te vertellen dat hem losgehaald en gedroogd had; hij liep weer |:(

echt teun je moet het jezelf niet zo moeilijk maken, wat laysa zegt je kan latten, en geniet gewoon eens man, leuk toch al die vrouwen die je aandacht geven maar zeg en laat altijd merken, leuk en alles maar ga me niet claimen want anders ben ik weg.
pi_93285083
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Teun al koop je wat van 2 euro. Als het uit je hart komt is het goed.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_93285120
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:16 schreef Soury het volgende:

[..]

helemaal mee eens
pi_93285148
mannen denken altijd dat het om de hoogte van een bedrag gaat....maar het gaat om de gedachte :Y
pi_93285220
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:16 schreef Toverheks het volgende:

[..]

echt teun je moet het jezelf niet zo moeilijk maken, wat laysa zegt je kan latten, en geniet gewoon eens man, leuk toch al die vrouwen die je aandacht geven maar zeg en laat altijd merken, leuk en alles maar ga me niet claimen want anders ben ik weg.
Ik maak het mijzelf niet moeilijk Heks. Ik hoef ook al die aandacht niet en wil het ook niet geven. Gewoon af en toe neuken iets leuks doen en verder geen gezeur.
pi_93285278
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:16 schreef Soury het volgende:

[..]

Jep, ik weet het Muisje. Ik ga morgenmiddag even kijken. Misschien is een geurkaars van flink formaat wel iets O-)
pi_93285303
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:17 schreef Laysa het volgende:
mannen denken altijd dat het om de hoogte van een bedrag gaat....maar het gaat om de gedachte :Y
maar Teun kan geen aandacht geven dus is een kadootje makkelijker..

jah... is bruut, maar dat zegt ie eigenlijk zelf al.. :'(
pi_93285351
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jep, ik weet het Muisje. Ik ga morgenmiddag even kijken. Misschien is een geurkaars van flink formaat wel iets O-)
:D
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_93285360
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

maar Teun kan geen aandacht geven dus is een kadootje makkelijker..

jah... is bruut, maar dat zegt ie eigenlijk zelf al.. :'(
Ik kan wel degelijk aandacht geven hoor. Maar 't is meestal zo dat hoe meer je geeft hoe meer er gevraagd wordt. Onverzadigbaar zijn velen.
pi_93285405
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik maak het mijzelf niet moeilijk Heks. Ik hoef ook al die aandacht niet en wil het ook niet geven. Gewoon af en toe neuken iets leuks doen en verder geen gezeur.
oke
pi_93285538
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik kan wel degelijk aandacht geven hoor. Maar 't is meestal zo dat hoe meer je geeft hoe meer er gevraagd wordt. Onverzadigbaar zijn velen.
Dat is zeker niet de standaard Teun.. Best raar ook imo :?
pi_93285542
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oke
Ik sprak dus vanmiddag met die collega, is gelukkig getrouwd (zegt ie). Maar hij zei ook "Als ik een week met haar thuis ben ben ik blij dat ik weer aan het mag". Nah, dat is toch niet normaal, dat je werk verkiest boven je partner, na één week al?
pi_93285605
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik sprak dus vanmiddag met die collega, is gelukkig getrouwd (zegt ie). Maar hij zei ook "Als ik een week met haar thuis ben ben ik blij dat ik weer aan het mag". Nah, dat is toch niet normaal, dat je werk verkiest boven je partner, na één week al?
ligt er aan met wie je getrouwd bent :P
pi_93285633
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat is zeker niet de standaard Teun.. Best raar ook imo :?
Nee, het is volgens ook weer niet zo raar. Mijn leeftijdsgenoten hebben allemaal al een relatie en een teleurstelling achter de rug. Zitten jaren alleen en willen dan het maximale eruit sleuren. En dat werkt nu eenmaal niet.
pi_93285664
ja 24 uur per dag op elkaars neus zitten daar moet je tegen kunnen sommige kunnen dat maar er zijn heel veel mensen die ook hun eigen ding willen doen buiten het getrouwd wezen etc.etc.
pi_93285764
VOOR PIETJE BRON DE TELEGRAAF........ *O* *O* *O* *O*

Ajax wint en spaart krachten
Van onze Telesportredactie
Amsterdam - Ajax heeft zich zonder enig probleem geplaatst voor de achtste finale van de Europa League. Na de 0-3 zege in Brussel werd Anderlecht ook in Amsterdam eenvoudig aan de kant gezet: 2-0.

Miralem Sulejmani en Mounir El Hamdaoui. Miralem Sulejmani en Mounir El Hamdaoui.
Ajax had weer reden voor een feestje tegen Anderlecht. Ajax had weer reden voor een feestje tegen Anderlecht.
Jan Vertonghen brengt redding voor Ajax. Jan Vertonghen brengt redding voor Ajax.

Al na een kwartier spelen mocht Anderlecht zich geen enkele illusie meer koesteren. Twee treffer van Miralem Sulejmani zetten Ajax op een 2-0 voorsprong. De Amsterdammers hadden nog meer afstand kunnen nemen, maar Mounir El Hamdaoui knalde van twee meter over. Voor Anderlecht zorgde de pas zeventienjarige Romelu Lukaku voor enig gevaar.

Trainer Frank de Boer nam met het oog op de topper tegen PSV van komende zondag geen enkel risico met zijn spelers. Eyong Enoh had wat last van zijn linkerarm en werd al in de eerste helft vervangen door Rasmus Lindgren. Doelman Maarten Stekelenburg mocht in de rust in de kleedkamer achterblijven. Jeroen Verhoeven was zijn vervanger.

In de tweede helft gebeurde weinig spectaculairs. El Hamdaoui namens Ajax en Lukaka namens Anderecht zorgden nog wel voor wat gevaar, maar gescoord werd er niet.

Ajax neemt het in de achtste finale op tegen Spartak Moskou, dat FC Basel simpel aan de kant zette.
pi_93285769
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee, het is volgens ook weer niet zo raar. Mijn leeftijdsgenoten hebben allemaal al een relatie en een teleurstelling achter de rug. Zitten jaren alleen en willen dan het maximale eruit sleuren. En dat werkt nu eenmaal niet.
Jij bent een vrij man Dus keuzes heb je. Het gezeik alsof je wel al jaren aan iemand geplakt zit snap ik niet zo.
pi_93285798
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:25 schreef Toverheks het volgende:
ja 24 uur per dag op elkaars neus zitten daar moet je tegen kunnen sommige kunnen dat maar er zijn heel veel mensen die ook hun eigen ding willen doen buiten het getrouwd wezen etc.etc.
maar dat kan toch ook gewoon !

of je moet heel moeilijk gaan lopen doen ...
pi_93285807
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:25 schreef Toverheks het volgende:
Wat ik gisteren zei, de echte zaken in het leven sta je toch alleen voor, moet je alleen ondergaan, daar kan niemand je bij helpen. Dus waarom zou je al die moeite doen om het elkaar maar naar de zin te maken, waarbij je jezelf iedere keer maar weer weg moet cijferen. Geldt ook voor haar natuurlijk. Als je spreekt in termen van rendement, wat het is fucking rendement eigenlijk?
pi_93285818
Wij zijn nu bijna een jaar bij elkaar en zien elkaar heel veel...en dat gaat goed....
  FOK!Babe donderdag 24 februari 2011 @ 23:28:28 #25
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93285846
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:28 schreef Laysa het volgende:
Wij zijn nu bijna een jaar bij elkaar en zien elkaar heel veel...en dat gaat goed....
Zo lang al!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')