abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93284945
Op is op
pi_93284954
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:11 schreef Disana het volgende:

[..]

Als ze stalpoten heeft, weet Teun dat vast allang :)

Een horloge moet zeker ook van goud zijn?
Ik was verheugd, ze stapte hier afgelopen weekend in bad met het horloge om. Ik blij want ik dacht "Dat wordt het dus". Maar een dag later belde ze op om te vertellen dat hem losgehaald en gedroogd had; hij liep weer |:(

En schoenen draagt ze niet, alleen maar laarzen, te prijzig :Y
pi_93284991
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik duik ook mijn bed in. Met Adrian Mole.
:W veel plezier met Adrian en slaap lekker straks
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_93285022
Slapers, slaap lekker :W
pi_93285074
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik was verheugd, ze stapte hier afgelopen weekend in bad met het horloge om. Ik blij want ik dacht "Dat wordt het dus". Maar een dag later belde ze op om te vertellen dat hem losgehaald en gedroogd had; hij liep weer |:(

echt teun je moet het jezelf niet zo moeilijk maken, wat laysa zegt je kan latten, en geniet gewoon eens man, leuk toch al die vrouwen die je aandacht geven maar zeg en laat altijd merken, leuk en alles maar ga me niet claimen want anders ben ik weg.
pi_93285083
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Teun al koop je wat van 2 euro. Als het uit je hart komt is het goed.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_93285120
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:16 schreef Soury het volgende:

[..]

helemaal mee eens
pi_93285148
mannen denken altijd dat het om de hoogte van een bedrag gaat....maar het gaat om de gedachte :Y
pi_93285220
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:16 schreef Toverheks het volgende:

[..]

echt teun je moet het jezelf niet zo moeilijk maken, wat laysa zegt je kan latten, en geniet gewoon eens man, leuk toch al die vrouwen die je aandacht geven maar zeg en laat altijd merken, leuk en alles maar ga me niet claimen want anders ben ik weg.
Ik maak het mijzelf niet moeilijk Heks. Ik hoef ook al die aandacht niet en wil het ook niet geven. Gewoon af en toe neuken iets leuks doen en verder geen gezeur.
pi_93285278
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:16 schreef Soury het volgende:

[..]

Jep, ik weet het Muisje. Ik ga morgenmiddag even kijken. Misschien is een geurkaars van flink formaat wel iets O-)
pi_93285303
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:17 schreef Laysa het volgende:
mannen denken altijd dat het om de hoogte van een bedrag gaat....maar het gaat om de gedachte :Y
maar Teun kan geen aandacht geven dus is een kadootje makkelijker..

jah... is bruut, maar dat zegt ie eigenlijk zelf al.. :'(
pi_93285351
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jep, ik weet het Muisje. Ik ga morgenmiddag even kijken. Misschien is een geurkaars van flink formaat wel iets O-)
:D
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_93285360
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

maar Teun kan geen aandacht geven dus is een kadootje makkelijker..

jah... is bruut, maar dat zegt ie eigenlijk zelf al.. :'(
Ik kan wel degelijk aandacht geven hoor. Maar 't is meestal zo dat hoe meer je geeft hoe meer er gevraagd wordt. Onverzadigbaar zijn velen.
pi_93285405
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik maak het mijzelf niet moeilijk Heks. Ik hoef ook al die aandacht niet en wil het ook niet geven. Gewoon af en toe neuken iets leuks doen en verder geen gezeur.
oke
pi_93285538
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik kan wel degelijk aandacht geven hoor. Maar 't is meestal zo dat hoe meer je geeft hoe meer er gevraagd wordt. Onverzadigbaar zijn velen.
Dat is zeker niet de standaard Teun.. Best raar ook imo :?
pi_93285542
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oke
Ik sprak dus vanmiddag met die collega, is gelukkig getrouwd (zegt ie). Maar hij zei ook "Als ik een week met haar thuis ben ben ik blij dat ik weer aan het mag". Nah, dat is toch niet normaal, dat je werk verkiest boven je partner, na één week al?
pi_93285605
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik sprak dus vanmiddag met die collega, is gelukkig getrouwd (zegt ie). Maar hij zei ook "Als ik een week met haar thuis ben ben ik blij dat ik weer aan het mag". Nah, dat is toch niet normaal, dat je werk verkiest boven je partner, na één week al?
ligt er aan met wie je getrouwd bent :P
pi_93285633
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat is zeker niet de standaard Teun.. Best raar ook imo :?
Nee, het is volgens ook weer niet zo raar. Mijn leeftijdsgenoten hebben allemaal al een relatie en een teleurstelling achter de rug. Zitten jaren alleen en willen dan het maximale eruit sleuren. En dat werkt nu eenmaal niet.
pi_93285664
ja 24 uur per dag op elkaars neus zitten daar moet je tegen kunnen sommige kunnen dat maar er zijn heel veel mensen die ook hun eigen ding willen doen buiten het getrouwd wezen etc.etc.
pi_93285764
VOOR PIETJE BRON DE TELEGRAAF........ *O* *O* *O* *O*

Ajax wint en spaart krachten
Van onze Telesportredactie
Amsterdam - Ajax heeft zich zonder enig probleem geplaatst voor de achtste finale van de Europa League. Na de 0-3 zege in Brussel werd Anderlecht ook in Amsterdam eenvoudig aan de kant gezet: 2-0.

Miralem Sulejmani en Mounir El Hamdaoui. Miralem Sulejmani en Mounir El Hamdaoui.
Ajax had weer reden voor een feestje tegen Anderlecht. Ajax had weer reden voor een feestje tegen Anderlecht.
Jan Vertonghen brengt redding voor Ajax. Jan Vertonghen brengt redding voor Ajax.

Al na een kwartier spelen mocht Anderlecht zich geen enkele illusie meer koesteren. Twee treffer van Miralem Sulejmani zetten Ajax op een 2-0 voorsprong. De Amsterdammers hadden nog meer afstand kunnen nemen, maar Mounir El Hamdaoui knalde van twee meter over. Voor Anderlecht zorgde de pas zeventienjarige Romelu Lukaku voor enig gevaar.

Trainer Frank de Boer nam met het oog op de topper tegen PSV van komende zondag geen enkel risico met zijn spelers. Eyong Enoh had wat last van zijn linkerarm en werd al in de eerste helft vervangen door Rasmus Lindgren. Doelman Maarten Stekelenburg mocht in de rust in de kleedkamer achterblijven. Jeroen Verhoeven was zijn vervanger.

In de tweede helft gebeurde weinig spectaculairs. El Hamdaoui namens Ajax en Lukaka namens Anderecht zorgden nog wel voor wat gevaar, maar gescoord werd er niet.

Ajax neemt het in de achtste finale op tegen Spartak Moskou, dat FC Basel simpel aan de kant zette.
pi_93285769
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee, het is volgens ook weer niet zo raar. Mijn leeftijdsgenoten hebben allemaal al een relatie en een teleurstelling achter de rug. Zitten jaren alleen en willen dan het maximale eruit sleuren. En dat werkt nu eenmaal niet.
Jij bent een vrij man Dus keuzes heb je. Het gezeik alsof je wel al jaren aan iemand geplakt zit snap ik niet zo.
pi_93285798
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:25 schreef Toverheks het volgende:
ja 24 uur per dag op elkaars neus zitten daar moet je tegen kunnen sommige kunnen dat maar er zijn heel veel mensen die ook hun eigen ding willen doen buiten het getrouwd wezen etc.etc.
maar dat kan toch ook gewoon !

of je moet heel moeilijk gaan lopen doen ...
pi_93285807
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:25 schreef Toverheks het volgende:
Wat ik gisteren zei, de echte zaken in het leven sta je toch alleen voor, moet je alleen ondergaan, daar kan niemand je bij helpen. Dus waarom zou je al die moeite doen om het elkaar maar naar de zin te maken, waarbij je jezelf iedere keer maar weer weg moet cijferen. Geldt ook voor haar natuurlijk. Als je spreekt in termen van rendement, wat het is fucking rendement eigenlijk?
pi_93285818
Wij zijn nu bijna een jaar bij elkaar en zien elkaar heel veel...en dat gaat goed....
  FOK!Babe donderdag 24 februari 2011 @ 23:28:28 #25
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93285846
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:28 schreef Laysa het volgende:
Wij zijn nu bijna een jaar bij elkaar en zien elkaar heel veel...en dat gaat goed....
Zo lang al!?
pi_93285891
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:27 schreef Toverheks het volgende:
VOOR PIETJE BRON DE TELEGRAAF........ *O* *O* *O* *O*

Gut we zijn hele Pietje vergeten :o

die moet toch al terug zijn of niet?
pi_93285927
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Wat ik gisteren zei, de echte zaken in het leven sta je toch alleen voor, moet je alleen ondergaan, daar kan niemand je bij helpen. Dus waarom zou je al die moeite doen om het elkaar maar naar de zin te maken, waarbij je jezelf iedere keer maar weer weg moet cijferen. Geldt ook voor haar natuurlijk. Als je spreekt in termen van rendement, wat het is fucking rendement eigenlijk?
Je moet niet denken in geven en nemen en dat bij elkaar optellen gekkerd! tis geen wedstrijd :D
Soms geeft de een meer dan dan de ander en op een moment wordt dat recht getrokken, maar het gaat toch vooral om het geluk....je moet niet gaan turven
pi_93285955
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Jij bent een vrij man Dus keuzes heb je. Het gezeik alsof je wel al jaren aan iemand geplakt zit snap ik niet zo.
Zo is dat :P
pi_93285972
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:28 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Zo lang al!?
ja volgende week een jaar samen :P
  FOK!Babe donderdag 24 februari 2011 @ 23:30:25 #30
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93285987
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Wat ik gisteren zei, de echte zaken in het leven sta je toch alleen voor, moet je alleen ondergaan, daar kan niemand je bij helpen. Dus waarom zou je al die moeite doen om het elkaar maar naar de zin te maken
Omdat je daar zelf gelukkig van kan worden.
  FOK!Babe donderdag 24 februari 2011 @ 23:30:48 #31
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93286012
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:30 schreef Laysa het volgende:

[..]

ja volgende week een jaar samen :P
Jezus fuck, dus ik ben al meer dan een jaar Mera aan het lastigvallen...
pi_93286046
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Jezus fuck, dus ik ben al meer dan een jaar Mera aan het lastigvallen...
:D ja...goed he O+
pi_93286089
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:29 schreef Laysa het volgende:

[..]

Je moet niet denken in geven en nemen en dat bij elkaar optellen gekkerd! tis geen wedstrijd :D
Soms geeft de een meer dan dan de ander en op een moment wordt dat recht getrokken, maar het gaat toch vooral om het geluk....je moet niet gaan turven
Geluk is de staatsloterij winnen. Ik turf niet, maar wordt het op een gegeven moment compleet zat.
En nu een ander onderwerp *O* *O*
Neuken? :9
pi_93286097
quote:

[..]

sjezus Teun

ga in therapie ofzo, dat is niet normaal om zo te denken hoor...

vin ik dan :')
  FOK!Babe donderdag 24 februari 2011 @ 23:32:26 #35
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93286133
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:31 schreef Laysa het volgende:

[..]

:D ja...goed he O+
Arme Mera ;(
pi_93286137
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Omdat je daar zelf gelukkig van kan worden.
Sommigen hebben dat inderdaad :Y
pi_93286141
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Geluk is de staatsloterij winnen. Ik turf niet, maar wordt het op een gegeven moment compleet zat.
En nu een ander onderwerp *O* *O*
Neuken? :9
Ik heb al een vast neukertje :)
  FOK!Babe donderdag 24 februari 2011 @ 23:32:49 #38
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93286159
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Sommigen hebben dat inderdaad :Y
Als je dat niet hebt, heb je de verkeerde.
pi_93286185
quote:
9s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Arme Mera ;(
Ze lijkt me anders gelukkig....maar ik kan het mis hebben -O-
pi_93286276
Wij gaan '' slapen'' :W
pi_93286280
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

sjezus Teun
Therapie :o
Een kettingzaag en een boom is een stuk gezonder ;)
pi_93286304
quote:

[..]

ik denk dat als je echt van iemand houd, en ik bedoel heel echt dat je bij wijze van haar stront nog opruimt dat het elkaar plezieren en elkaar naar de zin maken er niet echt meer toe doet, dan pik je alles van elkaar, dan ga je voor elkaar door het vuur enzo, maar ik denk he teun, en nu ben ik echt serieus dat jij niet van iemand echt durft te houden, dat iets je tegen houd, misschien ben je bang gekwetst te worden enzo hoop dat je me snapt
  FOK!Babe donderdag 24 februari 2011 @ 23:35:35 #43
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93286339
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef Toverheks het volgende:
maar ik denk he teun, en nu ben ik echt serieus dat jij niet van iemand echt durft te houden, dat iets je tegen houd, misschien ben je bang gekwetst te worden enzo hoop dat je me snapt
Absoluut mee eens, hoewel ik denk dat het niet het enige is. Teuntje heeft meerdere lagen O+
pi_93286343
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef Laysa het volgende:
Wij gaan '' slapen'' :W
slaap lekker alle2 en kus voor jeweethetwel O+
pi_93286354
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Als je dat niet hebt, heb je de verkeerde.
Dat denk ik niet. Het kan toch ook gewoon zo zijn dat sommigen er niet voor in de wieg gelegd zijn?
iedereen is anders hè.
pi_93286379
Ik gaat er van tussen :* :W slaap lekker allemaal !

pi_93286499
Komt waarschijnlijk dat je een Einzelganger bent.

ik hoef ook niet zo nodig de hele dag iemand om me heen.
pi_93286517
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ik denk dat als je echt van iemand houd, en ik bedoel heel echt dat je bij wijze van haar stront nog opruimt dat het elkaar plezieren en elkaar naar de zin maken er niet echt meer toe doet, dan pik je alles van elkaar, dan ga je voor elkaar door het vuur enzo, maar ik denk he teun, en nu ben ik echt serieus dat jij niet van iemand echt durft te houden, dat iets je tegen houd, misschien ben je bang gekwetst te worden enzo hoop dat je me snapt
Jezus Heks, als ik bang zou zijn om gekwetst te worden, dan moet ik niet doen wat ik allemaal doe. 8)7
En dat durven lijkt mij ook niet waar. Er is niet zo heel veel wat ik niet durf. Ik ben misschien wel gewoon een soort van wispelturig als het over dit onderwerp gaat?
pi_93286549
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:35 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Absoluut mee eens, hoewel ik denk dat het niet het enige is. Teuntje heeft meerdere lagen O+
ik denk, en dat is mijn gedachte dat teun een heel gevoelige vent is, lekker stoer maar bij wijze van huilen om bambi, Teun weet veel van het leven en vooral wat er te koop is, teun ziet dingen om zich heen dat ie denkt ho daar pas ik voor zo een leven, en ik snap aan de andere kant Teun ook, allang alleen je eigen ding doen, gewoon naar bed, eten wanneer je wilt gewoon vrijheid blijheid, maar teun mist ook af en toe een arm, en nee denk dat het niet alleen met het kwakkie kwijt te raken te maken heeft......
Zit ik teun hier ff lekker te analyseren maar zo denk ik dat
pi_93286578
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

slaap lekker meis was ff gezellig O+
  FOK!Babe donderdag 24 februari 2011 @ 23:39:38 #51
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93286603
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Ik klik niet. Radiohead wint vanavond van alles.
pi_93286617
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:37 schreef hondjes het volgende:
Ik ben heel graag alleen in m'n eigen hutje met m'n eigen dingetjes :Y
Ook in het werk ben ik geen echte teamplayer. Deel liever orders uit.
  FOK!Babe donderdag 24 februari 2011 @ 23:40:26 #53
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93286647
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:37 schreef hondjes het volgende:
Dat zijn, en dat meen ik héél serieus, de fijnste mensen.
pi_93286663
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jezus Heks, als ik bang zou zijn om gekwetst te worden, dan moet ik niet doen wat ik allemaal doe. 8)7
En dat durven lijkt mij ook niet waar. Er is niet zo heel veel wat ik niet durf. Ik ben misschien wel gewoon een soort van wispelturig als het over dit onderwerp gaat?
dan heb ik je toch verkeerd ingeschat, zit ik je net ff te anyliseren :@
  FOK!Babe donderdag 24 februari 2011 @ 23:41:30 #55
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93286705
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:40 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Gewoon mee door gaan, dat hij niet toe wil geven betekent niet automagisch dat jij het bij het verkeerde eind hebt :7
pi_93286720
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik ben heel graag alleen in m'n eigen hutje met m'n eigen dingetjes :Y
Ook in het werk ben ik geen echte teamplayer. Deel liever orders uit.
dat heb ik ook, gewoon met mijn eigen dingen bezig zijn.
dan heb ik niemand nodig, voel me totaal niet eenzaam.
pi_93286761
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Gewoon mee door gaan, dat hij niet toe wil geven betekent niet automagisch dat jij het bij het verkeerde eind hebt :7
O+
pi_93286784
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Dat zijn, en dat meen ik héél serieus, de fijnste mensen.
Echt niet :{w
pi_93286809
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:40 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Joh, ik flierefluit regelmatig van de één naar de ander. Afwijzingen horen daar gewoon bij. Sommigen raken mij bijzonder, anderen weer niet of minder. Maar ik loop in ieder geval heel bewust dat risico.
pi_93286852
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

sjezus Teun

Ik vind het wel ok. Ik ben ook zo Ik kan niemand lang om me heen dulden
pi_93286895
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:41 schreef hondjes het volgende:

[..]

Het is ook weer niet helemaal zo dat ik niemand nodig heb. Ik ken een paar mensen die ik bijna nooit zie maar waarvan ik weet dat ze er zijn. Dat is dan wel genoeg of zo.
pi_93286918
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Joh, ik flierefluit regelmatig van de één naar de ander. Afwijzingen horen daar gewoon bij. Sommigen raken mij bijzonder, anderen weer niet of minder. Maar ik loop in ieder geval heel bewust dat risico.
nou oke begin ik ff opnieuw, als jij je daar prettig bij voelt dan gewoon zo houden, maar komt er eens eentje waarvan je denkt wil niet buiten haar grijp die kans, alleen is ook maar alleen en niet altijd even leuk.
  FOK!Babe donderdag 24 februari 2011 @ 23:46:08 #63
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93286970
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Echt niet :{w
O+
pi_93287059
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:45 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nou oke begin ik ff opnieuw, als jij je daar prettig bij voelt dan gewoon zo houden, maar komt er eens eentje waarvan je denkt wil niet buiten haar grijp die kans, alleen is ook maar alleen en niet altijd even leuk.
Alleen zijn is juist wel leuk, heel intens. En dan bedoel ik niet zoals nu, maar als je met wat slechter weer in je eentje midden op het IJsselmeer zeilt, dan voel je in al je vezels dat je leeft omdat je je er dan erg van bewust bent dat je alleen bent.
pi_93287110
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:45 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Dat gaat niet altijd op die fiets op.
pi_93287116
IIk heb het dus niet met mijn kinderen, maar als meneer de hele dag om me heen zou hangent, zou ik ook gek worden.
Gelukkig heeft hij ook zijn eigen dingen en dan is het weer leuk om samen koffie te drinken of te eten, samen ergens heen te gaan.
I
  FOK!Babe donderdag 24 februari 2011 @ 23:50:15 #67
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93287207
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:48 schreef hondjes het volgende:
IIk heb het dus niet met mijn kinderen, maar als meneer de hele dag om me heen zou hangent, zou ik ook gek worden.
Gelukkig heeft hij ook zijn eigen dingen en dan is het weer leuk om samen koffie te drinken of te eten, samen ergens heen te gaan.
I
Da's ook niet eerlijk, vrouwen houden altijd meer van hun kinderen dan van hun man.
pi_93287252
quote:
13s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Da's ook niet eerlijk, vrouwen houden altijd meer van hun kinderen dan van hun man.
Geef Mera nooit een kind, je bent zwaar de lul :Y
pi_93287274
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Alleen zijn is juist wel leuk, heel intens. En dan bedoel ik niet zoals nu, maar als je met wat slechter weer in je eentje midden op het IJsselmeer zeilt, dan voel je in al je vezels dat je leeft omdat je je er dan erg van bewust bent dat je alleen bent.
Het kan inderdaad heerlijk zijn. Op de avond van eerste Kerstdag ben ik in het begin van de avond de stad ingegaan. Heerlijk gevoel, als je op zo'n moment nergens bijhoort O+

Een beetje dit gevoel
  FOK!Babe donderdag 24 februari 2011 @ 23:52:04 #70
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93287293
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Geef Mera nooit een kind, je bent zwaar de lul :Y
Mera wil geen kind, zou je moeten weten :D
pi_93287340
Mischien, maar komt ook dat ik weet dat ze weer weggaan.

ik ken wel vrouwen hoor, zijn die mannen met pensioen, lopen ze de hele dag achter hun vrouw aan, om gek van te worden.
pi_93287342
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Het kan inderdaad heerlijk zijn. Op de avond van eerste Kerstdag ben ik in het begin van de avond de stad ingegaan. Heerlijk gevoel, als je op zo'n moment nergens bijhoort O+

Een beetje dit gevoel
[ afbeelding ]
Ja, precies dat :Y
En Heerlijk gevoel is dan misschien verkeerd uitgedrukt, maar een heel erg sterk bewustzijn van jezelf of zo. En dat is wel erg ok vind ik.
pi_93287417
Ik tel er nu al vier met hetzelfde gevoel.
;)
pi_93287450
Onaangepaste vreemde vogels ;)
pi_93287486
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Onaangepaste vreemde vogels ;)
;)
pi_93287504
Verrek, ondertussen is het wel weer bijna vrijdag.
pi_93287638
ik vind het ook heerlijk om alleen te zijn, kan me prima vermaken, en dat gevoel van Schrutz en Teun ken ik, altijd in de zomer als ik tegen 4 uur snachts op de rozengracht fietste richting me werk en de Westertoren zag in de ochtend schemering daar werd ik heel gelukkig van, echt dat geluk kan je niet beschrijven. of als het tegen de avond loopt en het regent ohhhhh wordt ik ook heel gelukkig van
Maar soms wil ik ook wel een schouder, eens een normaal goed gesprek over dingen,( heb niet altijd zin alles met de kinderen te bespreken en er zijn dingen die hun ook geen reet aan gaan) soms denk ik pppffttttt kutkloteleven is dit het nu, ja soms ben en voel ik me ook wel eens eenzaam.
En ik laat weinig tot niks soms merken maar soms pppfffttttt
pi_93287723
Ik voel me als ik alleen ben nooit eenzaam, in gezelschap wel eens.
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:01:14 #80
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93287749
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee. NEE.
Zelfs DAT wint het niet van Radiohead vandaag.

Maar het is érg verleidelijk :D
pi_93287870
jij zit ook in een andere situatie, omdat je alles alleen moest doen

even een *; en petje af voor je., je hebt het toch maar goed gedaan..
pi_93287881
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:59 schreef Toverheks het volgende:
ik vind het ook heerlijk om alleen te zijn, kan me prima vermaken, en dat gevoel van Schrutz en Teun ken ik, altijd in de zomer als ik tegen 4 uur snachts op de rozengracht fietste richting me werk en de Westertoren zag in de ochtend schemering daar werd ik heel gelukkig van, echt dat geluk kan je niet beschrijven. of als het tegen de avond loopt en het regent ohhhhh wordt ik ook heel gelukkig van
Maar soms wil ik ook wel een schouder, eens een normaal goed gesprek over dingen,( heb niet altijd zin alles met de kinderen te bespreken en er zijn dingen die hun ook geen reet aan gaan) soms denk ik pppffttttt kutkloteleven is dit het nu, ja soms ben en voel ik me ook wel eens eenzaam.
En ik laat weinig tot niks soms merken maar soms pppfffttttt
Als ik mij echt eenzaam wil voelen dan moet ik naar een feestje gaan o.i.d. Tussen al die nietszeggende en blatende mensen. Meestal pik ik er daar dan ook eentje uit en ga ik daar mee apart, beetje aan de zijkant staan. Ik rendeer absoluut niet in een groep mensen.
pi_93287885
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik voel me als ik alleen ben nooit eenzaam, in gezelschap wel eens.
ja dat heb ik ook wel eens, en dan denk ik ppffftt domme gasten wat een armoedig zooitje bij elkaar en niet een goed gesprek mee te voeren. weet je zo jammer, en is niet lullig bedoelt, maar hier op topic voer ik betere gesprekken dan in het echte leven, leer veel bij vooral het nadenken over dingen etc. politiek enzo en in het echte leven vind ik mensen maar zo oppervlakkig zo jammer eigenlijk.
pi_93287920
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Nee. NEE.
Zelfs DAT wint het niet van Radiohead vandaag.

Maar het is érg verleidelijk :D
Tsja, ik kan die van Status Quo nog een keer posten, die wint het vast wel :9
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:06:46 #85
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93288086
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Tsja, ik kan die van Status Quo nog een keer posten, die wint het vast wel :9
Status Quo :')

Pink Floyd was je beste poging, vriend :D
pi_93288118
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Status Quo :')

Pink Floyd was je beste poging, vriend :D
Ik doe 't O-)

pi_93288135
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als ik mij echt eenzaam wil voelen dan moet ik naar een feestje gaan o.i.d. Tussen al die nietszeggende en blatende mensen. Meestal pik ik er daar dan ook eentje uit en ga ik daar mee apart, beetje aan de zijkant staan. Ik rendeer absoluut niet in een groep mensen.
nee ik ben ook niet van die dingen hoor echt voel ik me zo ongemakelijk ook, dan heb ik het gevoel dat iedereen me helemaal opneemt en denkt huh een echte heks hahaha ja sorry en ja ik weet het maar toch nee hoor feestje enzo zit ik lekker achterin het liefst achter een pilaar of ik ga meehelpen en ga wel afwassen die dingen
pi_93288148
Zelfs iemand die van Pink Floyd houdt zou dit een beetje moeten kunnen waarderen 8-)
pi_93288184
Nah heks, genoeg gezemeld, gewoon even met je vibrator in bed en dan is alle pijn weer weg :P
pi_93288280
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah heks, genoeg gezemeld, gewoon even met je vibrator in bed en dan is alle pijn weer weg :P
he dat is wel een idee, neem vanavond die paarse wel maar die moet eerst in de oplaaier anders moet ik hem met de hand bedienen :P
pi_93288284
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Zelfs iemand die van Pink Floyd houdt zou dit een beetje moeten kunnen waarderen 8-)
Ik heb weinig met Zappa, des te meer met PF. Is dat raar?
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:11:03 #92
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93288331
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Kut.

NEE. Radiohead.

*wilskracht, wilskracht...
pi_93288334
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:10 schreef Toverheks het volgende:

[..]

he dat is wel een idee, neem vanavond die paarse wel maar die moet eerst in de oplaaier anders moet ik hem met de hand bedienen :P
Bovendien was je voor twee maanden geleden de gelukkigste mens ter wereld, want je kon met je notebook naar bed. ^O^
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:11:36 #94
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93288358
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik doe 't O-)

:') :') :') :')

Niet eens een béétje de neiging om te klikken :D
pi_93288360
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik heb weinig met Zappa, des te meer met PF. Is dat raar?
Nee, dat is normaal. Iets om je zorgen over te maken dus want Without deviation from the norm, progress is not possible :7
pi_93288479
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:11 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

:') :') :') :')

Niet eens een béétje de neiging om te klikken :D
Volg jij die SS nog wat? En zo ja, wat vind je er van?
pi_93288491
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:10 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:X
pi_93288535
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nee, dat is normaal. Iets om je zorgen over te maken dus want Without deviation from the norm, progress is not possible :7
Ok, nu ben ik dus af :{
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:15:37 #99
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93288591
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Volg jij die SS nog wat? En zo ja, wat vind je er van?
Vanavond toevallig de live uitzending gezien.
Volgens mij best leuk om te volgen als je geen andere dingen aan je hoofd hebt die véél belangrijker zijn.
pi_93288669
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ok, nu ben ik dus af :{
Nah, ik heb jouw antwoord liever dan die suck-ups die zeggen dat ze ook eens wat van Zappa moeten gaan luisteren. Dat raad ik ze dan ook meestal gelijk maar af.
pi_93288720
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Volgens mij best leuk om te volgen als je geen andere dingen aan je hoofd hebt die véél belangrijker zijn.
Zelfs als je geen ruk te doen hebt is het ruk.... ;)
pi_93288741
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Hoe gaat het met het autorijden van Mera?
pi_93288851
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Bovendien was je voor twee maanden geleden de gelukkigste mens ter wereld, want je kon met je notebook naar bed. ^O^
ben ik nog steeds hoor en lig nu met jullie in bed tv aan kopje thee erbij ach soms zie ik het ff niet zitten O+
pi_93288912
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:17 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja he Soury, het kan me niet eens boeien hoe ik me best ook doe, hele live niet gezien geen stream aan.
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:21:48 #105
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93288947
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hoe gaat het met het autorijden van Mera?
Prima, zoals alles wat ze doet O+
Als ik ergens jaloers op ben is het hoe zij haar "mannetje" staat.
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:22:20 #106
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93288991
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:17 schreef Soury het volgende:

[..]

Goed, dat kan ik niet beoordelen :D Ik heb het te druk met niet werkeloos willen zijn :') Zeg maar :')
pi_93289007
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:19 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ben ik nog steeds hoor en lig nu met jullie in bed tv aan kopje thee erbij ach soms zie ik het ff niet zitten O+
Mooi, blijf lekker liggen Heksje, straks je oogjes dicht, lekker dromen. ;)
pi_93289037
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:21 schreef Toverheks het volgende:
hele live niet gezien geen stream aan.
:{.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:23:11 #109
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93289040
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:19 schreef Toverheks het volgende:

[..]

OOHOH GEIL WE LIGGEN ALLEMAAL MET HAKS IN BED!
pi_93289042
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Prima, zoals alles wat ze doet O+
Als ik ergens jaloers op ben is het hoe zij haar "mannetje" slaat.
Nooit van haar gedacht :N
pi_93289043
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Mooi, blijf lekker liggen Heksje, straks je oogjes dicht, lekker dromen. ;)
oh gaat wel lukken hoor slaap elke nacht als een roosje :P
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:23:27 #112
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93289057
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:23 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Schat, ik heb de uitzending gekeken, je was nergens te bekennen.
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:24:03 #113
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93289087
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nooit van haar gedacht :N
Oh, maar dat kan ze écht wel hoor. Ze is voor 10 man nerveus en loopt tijdens het uitvoeren ook hardop te klagen over haar eigen kunnen, maar stiekem gaat het gewoon prima.
pi_93289094
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Schat, ik heb de uitzending gekeken, je was nergens te bekennen.
Jawel. HiDiHo heeft nog een cap in het topic geplaatst.
pi_93289112
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

OOHOH GEIL WE LIGGEN ALLEMAAL MET HAKS IN BED!
_O- maar als je nou eens opschoof is hier al zo krap, moet echt een groot bed hebben hoor, maar die olifant boven is door haar bed heengezakt paar maanden terug en slaapt nu op de helft van MIJN boxspring :(
pi_93289123
quote:

[..]

Gert staat pontificaal op de cap. Maar jij zat er toch niet naast?
pi_93289144
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Oh, maar dat kan ze écht wel hoor. Ze is voor 10 man nerveus en loopt tijdens het uitvoeren ook hardop te klagen over haar eigen kunnen, maar stiekem gaat het gewoon prima.
Dat viel zelfs Kees_Knalpiemel al op toen ze bij Vlemmix op de stream was.
pi_93289146
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Gert staat pontificaal op de cap. Maar jij zat er toch niet naast?
Nope, ik zat aan de overkant.
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:25:36 #119
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93289163
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Jawel. HiDiHo heeft nog een cap in het topic geplaatst.
Hij viel niet GENOEG op :{w
Goed, goed, ik was ondertussen aan het raiden in World of Warcraft :@
Maar! Het is wel een teken van liefde voor Pjotr dat ik daarbij mijn tv aan zet O+
pi_93289207
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik had je tekst aangepast, mijn reactie hoorde daar dan weer bij :+
Mera is een vrouw, dat zijn taaie wezens ^O^
pi_93289216
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:25 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

O toch. Volgens mij was je achterhoofd dan in beeld bij het interview met Jurien.
pi_93289218
quote:

[..]

Pietje ik heb de uitslag van AJAX voor je gepost heb wel aan je gedacht hoe was het vertel eens alle inn en outs natuurlijk ook, heb je nog vette roddels??? wij zeggen niks is ons geheim dan oke *O*
pi_93289263
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:25 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Moest je ook klappen? Hoe gaat dat nu, bordje omhoog met "Klappen" ?
pi_93289272
laat die cap eens hier zien????
pi_93289300
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:27 schreef Toverheks het volgende:
Gert en Pietje naar de liveuitzending donderdag
pi_93289308
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Moest je ook klappen? Hoe gaat dat nu, bordje omhoog met "Klappen" ?
staat natuurlijk zo een mannetje met opgerolde krant spastische bewegingen te maken en op zijn teken moet je klappen :Y
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:28:38 #127
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93289315
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:27 schreef Toverheks het volgende:
Pietje:

pi_93289336
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:28 schreef Toverheks het volgende:
staat natuurlijk zo een mannetje met opgerolde krant spastische bewegingen te maken en op zijn teken moet je klappen :Y
Nou dat dus. :+
pi_93289361
quote:

[..]

Ik heb het na een half uur af gegooid. :D
Kon je de spanning wel een beetje aan Pietje. w/
pi_93289392
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:29 schreef Coos het volgende:
Kon je de spanning wel een beetje aan Pietje. w/
Je mocht dus van kwart over 8 tot na 10'en niet pissen, viel niet helemaal mee :{.
pi_93289422
quote:
wie is gert??? en lees Pietje is niet op beeld geweest??
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:30:34 #132
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93289423
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:30:44 #133
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93289430
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:30 schreef Toverheks het volgende:

[..]

pi_93289431
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:30 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Je mocht dus van kwart over 8 tot na 10'en niet pissen, viel niet helemaal mee :{.
:D Dat is wel kut, en daarna niet kunnen vanwege de opgebouwde druk _O_
pi_93289454
quote:

[..]

je hebt het toch niet in je broek gedaan he :o
pi_93289479
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:30 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Gert heeft dat witte sweatshirt aan (of wat is het)
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:31:31 #137
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93289480
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:31 schreef Toverheks het volgende:

[..]

je hebt het toch niet in je broek gedaan he :o
pi_93289493
quote:

[..]

:D en een paar biertjes op voor de uitzending. :D
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:32:27 #139
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93289536
Maarre, zonder dollen: was het gesjellug Pjotr?
pi_93289546
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ga es weg met die lelijkerd, forumvervuiling :{w
pi_93289556
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
hahahha 1 keer gert is wel genoeg hoor, of wil je dat ik de hele nacht met wijd open ogen lig te woelen bang voor nachtmerrie`s waar gert in voorkomt _O-

Gert nu heb je ook een gezicht bij je naam leuk ^O^
pi_93289561
Alles wat jij vindt is een realiteit
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:33:15 #143
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93289574
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:32 schreef Toverheks het volgende:

[..]

hahahha 1 keer gert is wel genoeg hoor, of wil je dat ik de hele nacht met wijd open ogen lig te woelen bang voor nachtmerrie`s waar gert in voorkomt _O-

Gert nu heb je ook een gezicht bij je naam leuk ^O^
Trut, dat is Piet :')_!!
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:33:32 #144
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93289588
Bob! O+
pi_93289596
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef BobdeStreamer het volgende:
[ afbeelding ]
Je leest veel teveel bij Bob :P
pi_93289601
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Maarre, zonder dollen: was het gesjellug Pjotr?
Ja was leuk *O*.

En nee geen bier gedronken vooraf (gelukkig).
pi_93289621
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

:D _O_
pi_93289636
quote:

[..]

pi_93289638
quote:

[..]

ja wie is het nou????/ Pietje kom er maar in wie is jij en wie is Gert :P
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:34:36 #150
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93289644
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ja was leuk *O*.

Was je gewoon publiek of had je nog "extra's" omdat je ook al in dat huis bent geweest? (ik volg die andere topiques niet, dus dit zou een domme vraag kunnen zijn)
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:34:48 #151
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93289658
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:34 schreef Toverheks het volgende:

[..]

DAT IS PIET

pi_93289669
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef BobdeStreamer het volgende:
[ afbeelding ]
lief van je Bob of waren deze niet voor mij :'(
pi_93289675
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je leest veel teveel bij Bob :P
Wordt er gek van moet heel Libië nog doornemen :9
Maar wie is de gelukkige want dat heb ik even gemist.
pi_93289679
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:34 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Lees nu eens terug, ik schreef het hierboven al, die pipo met dat witte geval aan.
pi_93289684
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:34 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

DAT IS PIET

[ afbeelding ]
oke en nu Gert nog :P
pi_93289692
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:35 schreef Toverheks het volgende:

[..]

lief van je Bob of waren deze niet voor mij :'(
Natuurlijk voor jou *;
pi_93289695
quote:
Was je gewoon publiek of had je nog "extra's" omdat je ook al in dat huis bent geweest? (ik volg die andere topiques niet, dus dit zou een domme vraag kunnen zijn)
We waren gewoon klapvee. Erna nog wel ff gesproken met iemand van endemol. En Renate tikte me nog ff aan toen ze wegliep O+. Ze kende me nog O+.
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:35:56 #158
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93289710
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:35 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oke en nu Gert nog :P
Die staat er naast, maar ik hou stiekem van Gert en ik weet dat hij liever niet heeft dat hij heul op het forum komt te staan, dus ik hou me in.
pi_93289728
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:35 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

[dementor modus] Dat zeg ik niet op Fok! [/dementor modus]
pi_93289731
Sowee heeft Pietje tegenwoordig een vriendin :o lekker wijf naast je
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:36:44 #161
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93289749
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:35 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

We waren gewoon klapvee. Erna nog wel ff gesproken met iemand van endemol. En Renate tikte me nog ff aan toen ze wegliep O+. Ze kende me nog O+.
Wat is jouw mening over de presentatie? Ik heb op Fok! gelezen dat er een hoop te klagen valt, maar ik heb vanavond (voor het eerst, en vanwege jullie) die live uitzending gezien en ik vond het alles meevallen?
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:37:19 #162
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93289775
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:36 schreef BobdeStreamer het volgende:
Sowee heeft Pietje tegenwoordig een vriendin :o lekker wijf naast je
Bob, vriend... Je bent er bij geweest... Pietje schudt die heupen en die chickies gaan van: :9~ :9~ :9~ :9~
pi_93289782
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:35 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

... En Renate tikte me nog ff aan toen ze wegliep O+. Ze kende me nog O+.
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:37:46 #164
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93289798
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:37 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_
pi_93289822
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:37 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik dacht even aan Hyves, maar deze is beter _O-
pi_93289836
Terug gescrold nu ook pietje gezien in witte trui ^O^
pi_93289865
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:38 schreef Toverheks het volgende:
Dat is Gert Heks en nu moet je stoppen |:(
pi_93289868
quote:

[..]

Natuurlijk voor jou *;
je bent een schatje :*
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:39:48 #169
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93289900
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:38 schreef Toverheks het volgende:
Onmogelijke doos :') Die knappe verschijning die ik (te veel) in dit topic heb gepost is Pietje.
De "hunk" in de witte trui is Gert.
pi_93289909
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is jouw mening over de presentatie? Ik heb op Fok! gelezen dat er een hoop te klagen valt, maar ik heb vanavond (voor het eerst, en vanwege jullie) die live uitzending gezien en ik vond het alles meevallen?
Er zaten weer beginnersfouten in en in zo'n megaproductie mag dat niet gebeuren. Renate doet 't leuk, Bart op zich ook wel maar is wel erg auto-cue'erd. Het kan absoluut beter.
pi_93289912
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat is Gert Heks en nu moet je stoppen |:(
_O- verslik me nu in me thee, nou oke ik stop hahahaha vraag het wel morgen wie nu wie is
pi_93290001
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:39 schreef Toverheks het volgende:

[..]

_O- verslik me nu in me thee, nou oke ik stop hahahaha vraag het wel morgen wie nu wie is
Waarom geloof je ons niet? Er is geen woord aan gelogen.
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:41:56 #173
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93290008
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:39 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Er zaten weer beginnersfouten in en in zo'n megaproductie mag dat niet gebeuren. Renate doet 't leuk, Bart op zich ook wel maar is wel erg auto-cue'erd. Het kan absoluut beter.
Het enige wat mij HEEL erg opviel was het tenenkrommende gesprek met die Guido... Die stiltes ;( Die opmerkingen over niets ;( ... Je zou toch zeggen dat ze zo iemand niet "casten" ;(

Hoe was het verder als publiek zijnde? Kreeg je zuipen en vreten? :9
pi_93290009
quote:

[..]

vraag gewoon aan remlof een samenvatting, die laat ons ook al aan ons lot over net als Pietje en gert, we zijn helemaal modloos :'(
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:42:25 #175
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93290027
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:41 schreef Toverheks het volgende:

[..]

vraag gewoon aan remlof een samenvatting, die laat ons ook al aan ons lot over net als Pietje en gert, we zijn helemaal modloos :'(
Ze zouden mij mod moeten maken, dan zou alles beter worden.
pi_93290046
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Het enige wat mij HEEL erg opviel was het tenenkrommende gesprek met die Guido... Die stiltes ;( Die opmerkingen over niets ;( ... Je zou toch zeggen dat ze zo iemand niet "casten" ;(

Hoe was het verder als publiek zijnde? Kreeg je zuipen en vreten? :9
Dat was de bedoeling toch juist, die gênante stiltes :P.
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:42:59 #177
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93290049
Mag ik overigeens hier en public Pietje complimenteren met zijn modbreak in mijn PM voordat ik iets fout deed? O+ Erg anticiperend O+
pi_93290053
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Waarom geloof je ons niet? Er is geen woord aan gelogen.
ja maar de ene keer is pietje in witte trui, dan is het weer die andere jongen jullie maken me in de war :'(
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:43:41 #179
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93290076
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:42 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dat was de bedoeling toch juist, die gênante stiltes :P.
Het kwam op mij over alsof die Renate ook niet wist wtf ze er mee aan moest :{

Dat gesprek van Gerard vond ik dan overigens wel weer koning :') Dat hij gewoon die hele Stem niet wil vertrouwen O+

Gerard O+
pi_93290084
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Mag ik overigeens hier en public Pietje complimenteren met zijn modbreak in mijn PM voordat ik iets fout deed? O+ Erg anticiperend O+
Lekken :{w, +1 note
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:44:07 #181
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93290101
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:43 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja maar de ene keer is pietje in witte trui, dan is het weer die andere jongen jullie maken me in de war :'(
Ga 's terug in dit topic? Alle close-ups die je ziet = Pietje.
pi_93290120
quote:

[..]

Of MP, dat zou nog beter zijn :Y
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:44:56 #183
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93290134
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:43 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Lekken :{w, +1 note
Mag ik overigens Pietje complimenteren voor het versturen van volgende pm?

quote:
"Heb jij ook zo'n hekel aan Teun? Ik vind het echt een stomhoofd. En hij is dik, hihi. kusje, Pietje"
pi_93290160
En wtf doen jullie allemaal nog op, ga slapen ofzo.
pi_93290163
quote:

[..]

ja vind ik ook, en waarom was jij geen oppasmod ff vanavond bij al die pubers in SST???? ze hadden je best ff hulpmod mogen maken al was het alleen maar om te kijken of je die zware verantwoordelijkheid wel aan kon, ze smeren hem met zijn 2e nee volgende keer Ian maar ff hulpmod maken pietje want het was een zooitje in die topic`s lees ze allemaal, ik zag allemaal maar terug >:)
Nee hoor ik steun je *O*
pi_93290166
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:43 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Het kwam op mij over alsof die Renate ook niet wist wtf ze er mee aan moest :{

Dat gesprek van Gerard vond ik dan overigens wel weer koning :') Dat hij gewoon die hele Stem niet wil vertrouwen O+

Gerard O+
Dat was gewoon slecht voorbereid en nogal onhandig. Gerard is daar direct na de show voor gestraft, geloof ik. Helft van z'n geld kwijt.
pi_93290169
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

[..]

:D _O- _O_
pi_93290218
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

[..]

:o ga je niet menen he, heeft Pietje die stiekum aan je verstuurd, nou had dat echt niet achter pietje gezocht, schaam je pietje :( _O-
pi_93290230
Even bijkomen van de overdosis Pietje :%
pi_93290250
Ken je het verhaal al van BobdeStreamer die gisteren gebeld werd om morgen naar Portugal af te reizen :P
pi_93290256
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar bemoei jij je nu weer mee. Eerst laat je je hier tijdenlang niet zien en dan wil je plots de dienst uitmaken?
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:48:04 #192
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93290258
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:45 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja vind ik ook, en waarom was jij geen oppasmod ff vanavond bij al die pubers in SST???? ze hadden je best ff hulpmod mogen maken al was het alleen maar om te kijken of je die zware verantwoordelijkheid wel aan kon, ze smeren hem met zijn 2e nee volgende keer Ian maar ff hulpmod maken pietje want het was een zooitje in die topic`s lees ze allemaal, ik zag allemaal maar terug >:)
Nee hoor ik steun je *O*
Dát heeft dit forum nodig!
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:48:14 #193
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93290262
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:47 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ken je het verhaal al van BobdeStreamer die gisteren gebeld werd om morgen naar Portugal af te reizen :P
Wat? :o
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:48:28 #194
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93290275
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Waar bemoei jij je nu weer mee. Eerst laat je je hier tijdenlang niet zien en dan wil je plots de dienst uitmaken?
Hihi!
pi_93290276
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:47 schreef BobdeStreamer het volgende:
Mag je de regie gaan doen Bob?
pi_93290294
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
soms ben je echt ondankbaar Pietje, we zaten op jou te wachten, je moet toch ff je verhaal kwijt en wij zijn je vrienden hoor, en een vriend laat je niet in de kou op een leeg topic thuis komen :(
pi_93290311
nee was voor redactie twee en en half uur later werd ik alweer afgebeld :|W
pi_93290317
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:47 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:o ga je niet menen he, heeft Pietje die stiekum aan je verstuurd, nou had dat echt niet achter pietje gezocht, schaam je pietje :( _O-
Pietje is jaloers op mijn charisma :Y
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:49:37 #199
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93290331
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Pietje is jaloers op mijn charisma :Y
Heb jij zo'n lelijke auto? :{
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:49:52 #200
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93290339
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:49 schreef BobdeStreamer het volgende:
-O-
pi_93290342
quote:
"Die ging niet?" wilde ik nog posten.
pi_93290346
quote:
Bazooka kopen? Of een Houwitser?
pi_93290349
quote:
Oh -O- :{
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:50:28 #204
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93290364
Even rellen in dat "voor de regie" topic.
pi_93290405
Waarom kijkt Gert eigenlijk zo verliefd naar Pietje op die foto?
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:51:33 #206
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93290425
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom kijkt Gert eigenlijk zo verliefd naar Pietje op die foto?
Pjotr is fucking sexy in het echt O+
pi_93290433
wat een kutstreek Bob en ook lullig voor je
pi_93290457
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

-O-
Dat betekent dat ze niet voor verbetering vatbaar zijn :{w
pi_93290489
ik zou Ghadafi erop sturen Bob zou zoiets niet pikken hoor :(
pi_93290498
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:44 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik vind het wel ok. Ik ben ook zo Ik kan niemand lang om me heen dulden
nee maar als je terugleest zie je ook dat ik heb gezegd dat dat ook moet kunnen
''je eigen ding doen'' (ik lijk Lieke :r wel :') )

wat Honda zegt bedoel ik eigenlijk ook

quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:41 schreef hondjes het volgende:

[..]

maar misschien gaat dat wel makkelijker naarmate je langer bijelkaar bent...

net als nu ik sta net met rood betraande oogies in de keuken stokbroodje
vast op te warmen voor bij de Zoep, dus die Griek zegt, wat is er ?? :o

ik: niks... ik heb me gewoon kapot zitten lachen net op Fok, maar toen
was het ineens al half twaalf....

nah... zegt, dan ga je toch effe verder... ga ik strakkie (ben vergeten welke
film... in ieder geval eentje die IK niet wilde zien) huppelepup kijken,
dus die staat gezellie onder de douche nu, Zoep gegeten, en ik zit weer
in de slaapkamer en ik heb de TV effe op 15 gezet zodat ik SST nog
effe kan kijken, maar ik vin het dus nog steeds niks :@

dus ik bedoel maar dat je zelfs in 1 huis je eigen gang kan gaan, als
je maar niet gaat lopen zeiken enzo :P

Ik loop zo vaak in mijn eentje de stad door, had je toch moeten weten van mij :Y ,
of met mijn koptelefoon op mijn knar te schilderen..

maar nu heb ik dus wel Pietje gezien

en hij lijkt ECHT een beetje op zijn Ava :D

quote:

[..]

DAT IS PIET

[ afbeelding ]
pi_93290512
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:53 schreef Toverheks het volgende:
ik zou Ghadafi erop sturen Bob zou zoiets niet pikken hoor :(
Die kan straks wel wat onderdak gebruiken :Y
pi_93290518
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:51 schreef Toverheks het volgende:
wat een kutstreek Bob en ook lullig voor je
Nu ik denk eerlijk gezegd dat het eerder voor hun een gemiste kans is dan voor mij.
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:53:49 #213
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93290526
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

en hij lijkt ECHT een beetje op zijn Ava :D

Goeie AVA hè? 8-)
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:54:22 #214
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93290549
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:53 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

Nu ik denk eerlijk gezegd dat het eerder voor hun een gemiste kans is dan voor mij.
Het zal niet het eerste Real Life programma zijn dat ten onder gaat nadat ze jou afwijzen.
pi_93290564
Het betekent vooral dat ze niet weten hoe je met mensen om hoort te gaan.
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:54:58 #216
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93290576
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit.
pi_93290577
Dat is Pietje niet hoor, hij heeft geen houthakkersblouse aan :N
pi_93290580
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:37 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
die heb ik opgeslagen ^O^ _O-
pi_93290614
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Die kan straks wel wat onderdak gebruiken :Y
nou niet bij mij samen gezellig in de halve boxspring :{w wat een enge man dat uiterlijk al bbrrr

en Hoi hoi Moot en FANN *O*
pi_93290631
quote:
Het geeft wat mij betreft meer aan dat er onvoldoende kwaliteit in de aansturing zit. Er is te weinig regie van bovenaf, niet planmatig genoeg, ad hoc.
pi_93290640
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Goeie AVA hè? 8-)
jah... eigenlijk moet ie daar zijn Ava van maken :D
pi_93290665
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:53 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

ja zo kan je het ook bekijken maar gewoon lullig hadden ze van te voren moeten bedenken niet eerst bellen enzo, nee zo ga je niet met mensen om
pi_93290668
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:55 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nou niet bij mij samen gezellig in de halve boxspring :{w wat een enge man dat uiterlijk al bbrrr

en Hoi hoi Moot en FANN *O*
weer effe terug *O*
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 00:57:27 #224
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93290676
Faalhazen.
pi_93290706
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:57 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja zo kan je het ook bekijken maar gewoon lullig hadden ze van te voren moeten bedenken niet eerst bellen enzo, nee zo ga je niet met mensen om
Welkom in 2011. Ik zou ze niet graag de kost geven waar het zo gaat.
pi_93290730
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

weer effe terug *O*
gezellig dan blijf ik ook nog ff *O*
pi_93290735
quote:
Daar was ik al jaren geleden achter _O-
Maar goed twijfel of ik nog consultancy zal aanbieden aangezien ik exact weet wat dit programma nodig heeft om succesvol te worden.
pi_93290739
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Het geeft wat mij betreft meer aan dat er onvoldoende kwaliteit in de aansturing zit. Er is te weinig regie van bovenaf, niet planmatig genoeg, ad hoc.
Het één is het gevolg van het ander. Onlosmakelijk met elkaar verbonden m.i.
pi_93290758
Aan de andere kant aan een dood paard moet je niet willen trekken.
pi_93290768
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Welkom in 2011. Ik zou ze niet graag de kost geven waar het zo gaat.
is gewoon een vieze streek
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 01:00:43 #231
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93290798
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:59 schreef BobdeStreamer het volgende:
Aan de andere kant: een dood paard moet je niet af willen trekken.
Iew?
pi_93290814
quote:
Ze willen het toch niet horen. "Het kan niet floppen, het komt nog wel goed"
pi_93290816
quote:
Waarom vind je het een dood paard?
pi_93290831
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:00 schreef Toverheks het volgende:

[..]

is gewoon een vieze streek
ik beschouw het als wat ongelukkige communicatie :)
pi_93290903
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Waarom vind je het een dood paard?
Het is wat cru gesteld inderdaad, maar het geheim van de smid geef ik niet prijs want dan prijs ik mezelf uit de markt :9
pi_93290929
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Dit.
Met slijmen en kwijlen kom je er ook niet dat zou je ondertussen wel moeten weten
pi_93290945
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ze willen het toch niet horen. "Het kan niet floppen, het komt nog wel goed"
dit dus
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 01:05:26 #238
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93290962
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Met slijmen en kwijlen kom je er ook niet dat zou je ondertussen wel moeten weten
Alsof er niets tussen zit.
pi_93290966
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:03 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

Het is wat cru gesteld inderdaad, maar het geheim van de smid geef ik niet prijs want dan prijs ik mezelf uit de markt :9
uhhhh ... ik heb teruggelezen maar ik snap het niet helemaal
of misschien ook wel...

Zou je eerst naar Portugal gaan en toen ben je afgebeld?
pi_93290993
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

uhhhh ... ik heb teruggelezen maar ik snap het niet helemaal
of misschien ook wel...

Zou je eerst naar Portugal gaan en toen ben je afgebeld?
Ja precies kreeg een Sam en Moos gaan naar Parijs gevoel :W
pi_93291012
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:06 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

Ja precies kreeg een sam en moos gaan naar Parijs gevoel :W
Gut wat lullig... :{
pi_93291050
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:06 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

Ja precies kreeg een Sam en Moos gaan naar Parijs gevoel :W
Misschien moet je dan je rol in andere tijden even hier neer plempen, dan weet men hier waar het over gaat.
pi_93291109
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Misschien moet je dan je rol in andere tijden even hier neer plempen, dan weet men hier waar het over gaat.
Is niet nodig bij een eventuele volgende reality kom ik alleen als hoofdredactie.
pi_93291120
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

jah... want dat weet ik eigenlijk ook niet, ik zit net te denken in welke ''rol'' Bob dan zou
mee gaan..
pi_93291153
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:09 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

Is niet nodig bij een eventuele volgende reality kom ik alleen als hoofdredactie.
that's the spirit :D :7
pi_93291170
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

jah... want dat weet ik eigenlijk ook niet, ik zit net te denken in welke ''rol'' Bob dan zou
mee gaan..
En ik ga het niet vertellen, moet hij zelf maar doen, als hij dat wil.
pi_93291177
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:09 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

Hoofd Rol denk ik
pi_93291189
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:11 schreef Soury het volgende:

[..]

Hoofd Rol denk ik
Een koprol :Y
pi_93291201
In de volgende reality speel ik de rol van Palma :7
pi_93291218
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
In de volgende reality speel ik de rol van Palma :7
:D Dat kun je niet aanleren
pi_93291221
jij bent toch geluidtechnikis Boben opnameleider??
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 01:13:07 #252
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93291230
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:12 schreef Toverheks het volgende:
Bob is "Heerser"
pi_93291235
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:11 schreef Soury het volgende:

[..]

Hoofd Rol denk ik
dat ambieer ik dus maar daar ligt ook een achtergrond van mij die men hier niet kent.
pi_93291247
Bob, kom verdomme eens uit de kast man, de helft weet het en de andere helft niet. Dat is ondraaglijk :P
pi_93291265
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:12 schreef Toverheks het volgende:
dat was ik 15 jaar geleden tegenwoordig regisseur/eindredacteur.
pi_93291270
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bob, kom verdomme eens uit de kast man, de helft weet het en de andere helft niet. Dat is ondraaglijk :P
hear hear w/
pi_93291280
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iedereen weet dat toch al? Zelfs ik.
pi_93291322
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:14 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

dat was ik 15 jaar geleden tegenwoordig regisseur/eindredacteur.
oke en ook bij andere tijden dus als ik het goed begrijp ^O^
pi_93291323
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:14 schreef Coos het volgende:

[..]

hear hear w/
en ik heb een aquarium als hobby :P
pi_93291362
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik weet niet wie het allemaal wel en niet weten. Maar vond het wel grappig toen ik het hoorde, omdat ik die pipo ook van elders ken en ik dat niet achter hem gezocht had.
pi_93291370
En een prima autootje. :7
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_93291388
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
En een prima autootje. :7
*O* *O* *O* *O*
pi_93291399
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:15 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

en ik heb een aquarium als hobby :P
Ken ook iemand hier die een zwembad heeft. :{w
pi_93291403
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

*O* *O* *O* *O*
Wat heb ik gemist?
pi_93291411
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:17 schreef Coos het volgende:

[..]

Eén? Twee zul je bedoelen 8-)
pi_93291417
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:17 schreef Coos het volgende:

[..]

Maar zit er ook wat in dat nog leeft?
pi_93291425
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik weet niet wie het allemaal wel en niet weten. Maar vond het wel grappig toen ik het hoorde, omdat ik die pipo ook van elders ken en ik dat niet achter hem gezocht had.
Daarom hou ik ook van mensen in het echt te ontmoeten (for real) in plaats van de virtuele wereld.
pi_93291431
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:17 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Wat heb ik gemist?
Als gewoonlijk geen moer natuurlijk.
pi_93291445
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

nah... ik wist weer van niks :') maar da's vrij normaal voor mijn doen (8>
pi_93291464
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:18 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

Daarom hou ik ook van mensen in het echt te ontmoeten (for real) in plaats van de virtuele wereld.
Dus jij komt ook naar Teun's BBQ? *O*
pi_93291475
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:18 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

Bij ons ging het fout bij een webcam _O_
Over miscommunicatie gesproken :+
pi_93291478
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:17 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Wat heb ik gemist?
niets, het rijdt nog steeds van A naar B
pi_93291484
moet jij niet slapen????

had ik tegen Mera hoor het quoten gaat niet fok is super traag
pi_93291493
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als gewoonlijk geen moer natuurlijk.
Oh. Nou dan ga ik wel weer :6
pi_93291501
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Daar was hij al geweest hoor, in andere omstandigheden :P
pi_93291509
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:19 schreef Toverheks het volgende:
moet jij niet slapen????
wie??
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 01:20:17 #277
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93291513
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Oh. Nou dan ga ik wel weer :6
Je ziet er wel mooi uit vanavond O+
pi_93291539
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Daar was hij al geweest hoor, in andere omstandigheden :P
Oh dat wist ik dan weer niet :P
pi_93291550
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Meen je dat echt of ben je gewoon geil :7
pi_93291551
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

wie??
Ja, WIE??
pi_93291554
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ah leuk wanneer is die weer? :9 :Y)
pi_93291566
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

:') nu zie ik jullie voor me

zitten jullie naast elkaar ? :D
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 01:21:49 #283
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93291584
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Meen je dat echt of ben je gewoon geil :7
Ik meen het, ze was vanavond op een uitje van de zaak en het viel me zojuist écht op dat ze er uitermate puickendst uitziet O+ Haar ogen O+ O+ O+
pi_93291589
quote:
8s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ja, WIE??
weet ik niet oO<
pi_93291592
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:') nu zie ik jullie voor me

zitten jullie naast elkaar ? :D
Tegenover, er staan twee schermen tussen :')
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 01:22:13 #286
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93291606
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

Eerst Klundertmeeten, homo!
pi_93291623
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik meen het, ze was vanavond op een uitje van de zaak en het viel me zojuist écht op dat ze er uitermate puickendst uitziet O+ Haar ogen O+ O+ O+
Ogen zijn gaaf, maar hoe zit het met haar kont? c_/
pi_93291626
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Tegenover, er staan twee schermen tussen :')
pi_93291637
ik had het tegen mera maar fok is heel gek tegen me aan het doen, ik zie een complot tegen mij
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 01:22:57 #290
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93291644
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ogen zijn gaaf, maar hoe zit het met haar kont? c_/
Rot op O+ Over die kont ga ik het niet eensch hebben :9
pi_93291646
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Wat een uitvinding he, make-up :')
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 01:23:28 #292
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93291666
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:23 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Wat een uitvinding he, make-up :')
En dat arme, mooie meiske zit in mijn Radiohead lawaai O+
pi_93291682
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

Vermoedelijk als alle vogels een ei leggen.
pi_93291692
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:22 schreef Toverheks het volgende:
ik had het tegen mera maar fok is heel gek tegen me aan het doen, ik zie een complot tegen mij
Ik heb geen idee wat daarmee aan de hand is, maar ja, ik moet naar bed. Maar mijn wijntje is nog niet op oO< En de rest dan? :D
  Moderator vrijdag 25 februari 2011 @ 01:24:20 #295
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93291701
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Vind je ervan, TKOL?

Of ben je "Creep" weer aan het luisteren? ;)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_93291703
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ja.
pi_93291723
* Gaat in bed liggen, kan het allemaal niet meer verdragen.
Nog een dagje werken leren en dan is het weekend
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 01:24:42 #298
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93291726
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar mijn wijntje is nog niet op oO<
Mooi.

*rent voor het volgende biertje = Waar is remlof!?!?!?!
pi_93291731
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat daarmee aan de hand is, maar ja, ik moet naar bed. Maar mijn wijntje is nog niet op oO< En de rest dan? :D
ach blijf dan nog maar ff zitten er was ergens een brand in een spar he las ik in de krant
  FOK!Babe vrijdag 25 februari 2011 @ 01:24:56 #300
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93291733
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Vind je ervan?

Of ben je "Creep" weer aan het luisteren? ;)
Gert! O+ Heb je die nieuwe al!?
pi_93291772
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ach blijf dan nog maar ff zitten er was ergens een brand in een spar he las ik in de krant
Ja, winkel helemaal afgebrand in Oldebroek. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')