als gein dus?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Servio zei op de opmerking van Guido dat die de homoscene goed kende: 'Moeten wij een keer samen douchen, kan je het zien' ofzo.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Cynthia heeft de kabels doorgeknaagd!
Ja, wat homo's doen onder een douche... iets met zeep laten vallen enzo?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:15 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Heeft hij gezegd te willen douchen? wat is daar het nut van?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:16 schreef superkokje het volgende:
Relatie therape bij psygoloog Karim
Ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, wat homo's doen onder een douche... iets met zeep laten vallen enzo?
whhaaaaargghhh ik snap er niets meer van (wel van dat zeep) maar is ie nou wel of is ie nou niet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, wat homo's doen onder een douche... iets met zeep laten vallen enzo?
Zo eentje die zichzelf een 'mensenmens' vindt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind dat Servio zo denkt dat hij de wijsheid in pakt heeft..
Idd. Hij voelt niks bij hem.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
Pisch Nicht is het!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:18 schreef versabommie het volgende:
Servio gaat hem wel 5 hele minuten in zijn waarde laten.. langer gaat die Valsche Nicht niet redden!
ik vind servio helemaal niet meer leukquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:18 schreef Ceetje.. het volgende:
oooooow, wat kan die Servio liegen!!
En wat denkt hij dan te zien?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:16 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wil je echt antwoord?
Toen die van Guido hoorde dat die de homoscene goed kende zei Servio meteen dan nodig ik je uit onder de douche, dat wil ik dan wel zien.
(Ik niet hoor)
Servio is een valse nicht. Wegwezen met die Frederik Fluweel!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
Ja weet ik veel misschien heeft iedereen die in die scene zit en bingokoningin twee bingoballen op zijn kont getattooeerd ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |